Oli muuten huohotinletkut melko haperot! Jotain ihmeellistä muoviputkea niin vuodet/lämpötila tehnyt tehtävänsä. Löytyi myös ylläri: nokan anturi oli kokonaan irti koska kiinnityspultti katkastu
E65 Kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Sain ns. Käyttöavaimen takaisin. Laatikko äkkiseltään tuntuu siltä miltä tuntui ennenkin. Pitää vielä tuota toista avainta kokeilla. Korjaamo ei ollut nollannut arvoja.
Oli muuten huohotinletkut melko haperot! Jotain ihmeellistä muoviputkea niin vuodet/lämpötila tehnyt tehtävänsä. Löytyi myös ylläri: nokan anturi oli kokonaan irti koska kiinnityspultti katkastu
No nyt sekin ehjätty..
-
Radio kanavat johtuu nyt ainakin avaimesta,mutta tuo laatikko....en tiiä..Originally posted by Janza182 View PostJuu. Tuli vielä sekin mieleen että vanhalla avaimella ei ole ajettu sen hälkeen kun kardaanin rättinivel vaihdettiin. Eli oppinut sen risasen rättinivelen metkut.
Ka huomenna saa oikean avaimen.. ihmetellään sit lisää
Leave a comment:
-
Juu. Tuli vielä sekin mieleen että vanhalla avaimella ei ole ajettu sen hälkeen kun kardaanin rättinivel vaihdettiin. Eli oppinut sen risasen rättinivelen metkut.
Ka huomenna saa oikean avaimen.. ihmetellään sit lisää
Leave a comment:
-
Eikö ne muista jotain näidenkin avaimet. Entisessä e61 oli kyllä selvä ero rouvan ja minun avaimen välillä laatikon käyttäytymisessä. Samaten nykyisessä kun vaihdoin kesärenkaat ja nollasin adaptio arvot, niin töksi vaihtaa aika huonosti mutta nyt alkaa toimia niinkuin pitääkin. Eikö sitä vara avainta kannata pitää aina välillä käytössä niin ei mene akku huonoksi.
Leave a comment:
-
Auto kävi tuossa venttiilikoppien tiivisteiden vaihdossa. Samalla joku huohotinletku uusittu.
Ka näillä nyt niin väliä asiaan mutta kysymys kuuluu että onko nuo avaimet jotain ns. Henkilökohtaisia vai ei? Eli suomeksi oppivia
Jouduin hakee auton vara-avaimella koska pulju meni kii ennenkuin ketkesin paikalle. En tiedä eikä ollut puhetta että laatikko olisi nollattu mutta laatikko nyt vaihtaa nykivästi ylös että alas. Tätä ennen ei mitään havaittavia ongelmia.
Toinen havainto että radiokanavat muistissa eri tavalla mutta kulutus/keskinopeus/trippi eivät ole nollaantuneet. Myös navin pikkunäyttö oli asetuksena pois päältä kun itsellä se näkyi.
Ei kiva fiilis hakea autoa kun on huonompi ajaa kuin viedessä..
Leave a comment:
-
Originally posted by exautisti View PostEn ole muuta ostanut seiskaan kun alkuperäistä ja se on siis TRW ja on ainakin näppituntumalla ihan eri maailmasta kuin muihin autoihin laitettua whatsoever varaosaa. Liekkö tekevät BMW:lle sitten hiukan laadukkaampia/kalliimpia kuin mitä varaosaputkat myy.
Leave a comment:
-
En ole muuta ostanut seiskaan kun alkuperäistä ja se on siis TRW ja on ainakin näppituntumalla ihan eri maailmasta kuin muihin autoihin laitettua whatsoever varaosaa. Liekkö tekevät BMW:lle sitten hiukan laadukkaampia/kalliimpia kuin mitä varaosaputkat myy.
Leave a comment:
-
Onhan tossa, 89€/puoli.Originally posted by hetfield View PostOliko TRW nykyään lemförderin omistuksessa? Pysy oikein kärryillä enään näistä yrityskaupoista ja osien laadusta... http://www.mister-auto.fi/fi/tukivar...6953_g273.html
edit: No eipä näköjään tuolta ainakaan TRW:tä saa, mutta taitaa AD:ssa olla.
Lemförder toki paras mutta TRW pitäisi olla myös ihan asiallinen, omaani laitoin juurikin kyseiset varret.
Leave a comment:
-
Oliko TRW nykyään lemförderin omistuksessa? Pysy oikein kärryillä enään näistä yrityskaupoista ja osien laadusta... http://www.mister-auto.fi/fi/tukivar...6953_g273.htmlOriginally posted by Supa View PostMene ja tiedä nimestä mutta kyseessä juurikin tämä etummainen "pitkittäistukivarsi" jonka puslat sulla loppu. Sama osa.
edit: No eipä näköjään tuolta ainakaan TRW:tä saa, mutta taitaa AD:ssa olla.Last edited by hetfield; 09-04-2014, 12:32.
Leave a comment:
Leave a comment: