memebuy23buy

E65 Kysymyksiä ja vastauksia

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Janza182
    replied
    Sain ns. Käyttöavaimen takaisin. Laatikko äkkiseltään tuntuu siltä miltä tuntui ennenkin. Pitää vielä tuota toista avainta kokeilla. Korjaamo ei ollut nollannut arvoja.

    Oli muuten huohotinletkut melko haperot! Jotain ihmeellistä muoviputkea niin vuodet/lämpötila tehnyt tehtävänsä. Löytyi myös ylläri: nokan anturi oli kokonaan irti koska kiinnityspultti katkastu No nyt sekin ehjätty..

    Leave a comment:


  • exautisti
    replied
    Originally posted by Janza182 View Post
    Juu. Tuli vielä sekin mieleen että vanhalla avaimella ei ole ajettu sen hälkeen kun kardaanin rättinivel vaihdettiin. Eli oppinut sen risasen rättinivelen metkut.

    Ka huomenna saa oikean avaimen.. ihmetellään sit lisää
    Radio kanavat johtuu nyt ainakin avaimesta,mutta tuo laatikko....en tiiä..

    Leave a comment:


  • Janza182
    replied
    Juu. Tuli vielä sekin mieleen että vanhalla avaimella ei ole ajettu sen hälkeen kun kardaanin rättinivel vaihdettiin. Eli oppinut sen risasen rättinivelen metkut.

    Ka huomenna saa oikean avaimen.. ihmetellään sit lisää

    Leave a comment:


  • Mik@
    replied
    Eikö ne muista jotain näidenkin avaimet. Entisessä e61 oli kyllä selvä ero rouvan ja minun avaimen välillä laatikon käyttäytymisessä. Samaten nykyisessä kun vaihdoin kesärenkaat ja nollasin adaptio arvot, niin töksi vaihtaa aika huonosti mutta nyt alkaa toimia niinkuin pitääkin. Eikö sitä vara avainta kannata pitää aina välillä käytössä niin ei mene akku huonoksi.

    Leave a comment:


  • Janza182
    replied
    Auto kävi tuossa venttiilikoppien tiivisteiden vaihdossa. Samalla joku huohotinletku uusittu.

    Ka näillä nyt niin väliä asiaan mutta kysymys kuuluu että onko nuo avaimet jotain ns. Henkilökohtaisia vai ei? Eli suomeksi oppivia

    Jouduin hakee auton vara-avaimella koska pulju meni kii ennenkuin ketkesin paikalle. En tiedä eikä ollut puhetta että laatikko olisi nollattu mutta laatikko nyt vaihtaa nykivästi ylös että alas. Tätä ennen ei mitään havaittavia ongelmia.

    Toinen havainto että radiokanavat muistissa eri tavalla mutta kulutus/keskinopeus/trippi eivät ole nollaantuneet. Myös navin pikkunäyttö oli asetuksena pois päältä kun itsellä se näkyi.

    Ei kiva fiilis hakea autoa kun on huonompi ajaa kuin viedessä..

    Leave a comment:


  • heiskate
    replied
    Originally posted by exautisti View Post
    En ole muuta ostanut seiskaan kun alkuperäistä ja se on siis TRW ja on ainakin näppituntumalla ihan eri maailmasta kuin muihin autoihin laitettua whatsoever varaosaa. Liekkö tekevät BMW:lle sitten hiukan laadukkaampia/kalliimpia kuin mitä varaosaputkat myy.

    Leave a comment:


  • exautisti
    replied
    En ole muuta ostanut seiskaan kun alkuperäistä ja se on siis TRW ja on ainakin näppituntumalla ihan eri maailmasta kuin muihin autoihin laitettua whatsoever varaosaa. Liekkö tekevät BMW:lle sitten hiukan laadukkaampia/kalliimpia kuin mitä varaosaputkat myy.

    Leave a comment:


  • TFV
    replied
    Originally posted by Supa View Post
    Okei, no niinpäs onkin.
    No mulla on nuo irtopuslat edelleen kaupan jos tarvetta
    Niin, näitä onpi yritetty ostaa. Saas nähdä tuleeko voitto.

    Leave a comment:


  • Supa
    replied
    Originally posted by exautisti View Post
    TRW=Alkuperäinen
    On toki mutta tarvikkeena ostetut ei ihan vaikuta laadullisesti samalta.
    Tarvike lemförderit sensijaan vaikuttaa paremmilta.
    Mutta tämä nyt vain oma mutu.

    Leave a comment:


  • exautisti
    replied
    Originally posted by Supa View Post
    Onhan tossa, 89€/puoli.
    Lemförder toki paras mutta TRW pitäisi olla myös ihan asiallinen, omaani laitoin juurikin kyseiset varret.

    TRW=Alkuperäinen

    Leave a comment:


  • hetfield
    replied
    Originally posted by Supa View Post
    Okei, no niinpäs onkin.
    No mulla on nuo irtopuslat edelleen kaupan jos tarvetta
    Ok. Koitan selvittää vielä että mistä toi kolina montuissa kuuluu, jos ei ole tukivarret vielä väljät niin voishan sitä sit pelkät puslat vaihtaa.

    Leave a comment:


  • Supa
    replied
    Originally posted by hetfield View Post
    Ostoskorin alla "ei saatavilla".
    Okei, no niinpäs onkin.
    No mulla on nuo irtopuslat edelleen kaupan jos tarvetta

    Leave a comment:


  • hetfield
    replied
    Originally posted by Supa View Post
    Onhan tossa, 89€/puoli.
    Lemförder toki paras mutta TRW pitäisi olla myös ihan asiallinen, omaani laitoin juurikin kyseiset varret.
    Ostoskorin alla "ei saatavilla".

    Leave a comment:


  • Supa
    replied
    Originally posted by hetfield View Post
    Oliko TRW nykyään lemförderin omistuksessa? Pysy oikein kärryillä enään näistä yrityskaupoista ja osien laadusta... http://www.mister-auto.fi/fi/tukivar...6953_g273.html

    edit: No eipä näköjään tuolta ainakaan TRW:tä saa, mutta taitaa AD:ssa olla.
    Onhan tossa, 89€/puoli.
    Lemförder toki paras mutta TRW pitäisi olla myös ihan asiallinen, omaani laitoin juurikin kyseiset varret.

    Leave a comment:


  • hetfield
    replied
    Originally posted by Supa View Post
    Mene ja tiedä nimestä mutta kyseessä juurikin tämä etummainen "pitkittäistukivarsi" jonka puslat sulla loppu. Sama osa.
    Oliko TRW nykyään lemförderin omistuksessa? Pysy oikein kärryillä enään näistä yrityskaupoista ja osien laadusta... http://www.mister-auto.fi/fi/tukivar...6953_g273.html

    edit: No eipä näköjään tuolta ainakaan TRW:tä saa, mutta taitaa AD:ssa olla.
    Last edited by hetfield; 09-04-2014, 11:32.

    Leave a comment:

Working...
X