Kertokaapa mulle viisaammat että mitkä hifit mulla autossa pitä(i)s olla? DR53439 tuossa runkonumeron viimeiset, varustelistauksessa ei ainakaan omaan silmään osu mitään mainintaa steroista, auto soi kyllä ihan ok, mutta vasta kun pistää vähän volumea kaakon suuntaan.
Hiljaisella voimakkuudella soi todella ohuen kuuloisesti..
Takakontissa on vasemman sivuposken takana navin alla telineessä mielestäni tyhjä paikka, pitäisikö siinä olla jotain, vai ei:think
Kiitos taas
Eipä näytä varustelistaus hifi-pakettia, saati pro-hifejä. Mä tungin aikoinani omaan seiskaan tuollaisen vahvarin tuonne sivuposkeen vähän auttamaan subbareita. Tosin mulla oli hifi-paketti.
Kertokaapa mulle viisaammat että mitkä hifit mulla autossa pitä(i)s olla? DR53439 tuossa runkonumeron viimeiset, varustelistauksessa ei ainakaan omaan silmään osu mitään mainintaa steroista, auto soi kyllä ihan ok, mutta vasta kun pistää vähän volumea kaakon suuntaan.
Hiljaisella voimakkuudella soi todella ohuen kuuloisesti..
Takakontissa on vasemman sivuposken takana navin alla telineessä mielestäni tyhjä paikka, pitäisikö siinä olla jotain, vai ei:think
Noniin, nyt on tehty perushuoltoa seiskalle, jonka lomassa vahdettiin 3. ja 7. sylinterin puolat, vesipumppu ja termarikotelo, kardaanin kumilimppu ja keskitysholkki. Nyt käynti on tasaista ja välykset on voimalinjasta poistettu.
Silti yksi asia hieman vaivaa. Kun tasaisella, tai loivassa alamäessä ajaa osakaasulla tapahtuu kierroksissa pientä heijaamista 1000-1300rpm.
Ulkomaisilla foorumeilla oli tästä juttua, mutta mitään selkoa ei siihen saanut.
Vaihteiston uskaltaisin poissulkea (turbiinin), koska laatikko toimii kuin ajatus. Vain noilla kierroksilla tapahtuu seilausta.
1,5v sisään on myös vaihdettu kansien huohutuskalvot ja tulpat ovat hyvät.
Maffin toiminta livedatasta näyttäisi äkkiseltään hyvältä.
Onko joku törmännyt vastaavaan ja onko ongelma jopa ratkaistu?
Suhteellisen herkässä tuo aukeaminen tuntuu kyllä olevan...joskus ei ihan jaksa avata luukkua loppuun asti jos auto vain seisookin hieman nokka ylöspäin..eikä ainakaan öljyistä tai remmeistä pitäisi olla kiinni kun kaikki on uutta...tuntuu että tuo on hieman alimitoitettu tuo nostomekanismi näinkin painavalle luukulle.
Useimmiten toimii hienosti mutta pari kertaa on tarvinnut hieman auttavaa kättä.
Olisiko kellään mahdollista kokeilla kestääkö takalaatikon nostovoima 1-2 kilon lisäpainoa? Itselläni oli ostaessani autoa (e66 2002) valmiiksi mountattu takasiipi laatikon päälle ja ei tunnu sähköllä aukeavan kuin kädellä vähän auttamalla.
Jos se kunnossa on nii uskoisin,että aukeaa. Vaihda kaasujouset aluksi jos ongelma on vain avaus puolella.
Olisiko kellään mahdollista kokeilla kestääkö takalaatikon nostovoima 1-2 kilon lisäpainoa? Itselläni oli ostaessani autoa (e66 2002) valmiiksi mountattu takasiipi laatikon päälle ja ei tunnu sähköllä aukeavan kuin kädellä vähän auttamalla.
Pexoduksella taisi myös pätkiä ääni? Miten lie se oireillut?[/QUOTE]
Mulla tosiaan kans "pätkii" ja tulee sellaisia sähköisiä "sirahduksia" edestä, myös
välillä bassot jysähtelee ihan omiaan! Joskus myös
tehnyt niin että rätisee helvetisti, kuten olisi huono radiokanava ja loppuu vain kun käy nukkumassa auto :/
Välillä taas rokkaa aivan ongelmitta! Ihme
Vehkeitä
kukaan tilannut, esim. Ebaysta , pelkkiä avaimen "kuoria"? Luulisi olevan helpompaa ottaa vanhasta sisälmykset ja laittaa ehyisiin uusiin "kuoriin"!??
(Samalla tietenkin akun/patterin vaihto)
tietoo millainen akku tuossa e65:n avaimessa ("mokkulassa") on ? On löytynyt 2-3 erinlaista ja onko tuossa akun vaihdossa jotain huomioitavaa ??
Mutta etu midin ja diskantin ääni tulee askista. Ne taitaa välillä kuulua hiljempaa ja rätistä. Vahvistin on vain 5 kanavainen. Bimmerfestillä oli jotkut ohjeet päätteiden vaihtoon ja sillä ilmeisesti korjaantuu, oli päätteiden numerot myös mutta eivät vissiin käyneet suoraan, piti olla jotkin hyppylanka viritykset niille. Pitää vielä tarkkailla mikä elementti napsuu. Niin ja kun kuuluu räsähdys niin cd vaihtaja pysähtyy ja hetken päästä jatkaa, silläkin askia epäilen että rikki.
Pexoduksella taisi myös pätkiä ääni? Miten lie se oireillut?
Mutta etu midin ja diskantin ääni tulee askista. Ne taitaa välillä kuulua hiljempaa ja rätistä. Vahvistin on vain 5 kanavainen. Bimmerfestillä oli jotkut ohjeet päätteiden vaihtoon ja sillä ilmeisesti korjaantuu, oli päätteiden numerot myös mutta eivät vissiin käyneet suoraan, piti olla jotkin hyppylanka viritykset niille. Pitää vielä tarkkailla mikä elementti napsuu. Niin ja kun kuuluu räsähdys niin cd vaihtaja pysähtyy ja hetken päästä jatkaa, silläkin askia epäilen että rikki.
Pexoduksella taisi myös pätkiä ääni? Miten lie se oireillut?
Korjaako täällä kukaan ASK:ia tai L7 vahvistimia? Tuntuu olevan vikaa ainakin toisessa, varmaan askissa kun rätisee niin vittumaisesti välillä kuskin ovesta ja välillä midi takaa.
Korjaako täällä kukaan ASK:ia tai L7 vahvistimia? Tuntuu olevan vikaa ainakin toisessa, varmaan askissa kun rätisee niin vittumaisesti välillä kuskin ovesta ja välillä midi takaa.
Se Turtle on tarkotettu varmaan hyvin pienille pintanaarmuille ja hiomapädeistä lähtee jyvät käveleen jo heti kättelyssä, eikä se kiillotustahna lähde sitten millään pirullakaan irti... mistään! Oon koittanu noita 3M tuotteita metsästää, mutta eipä tunnu oikeen mistään varaosaputkasta löytyvän. Harmi, koska hiomatahnatkin on aika toimivia.
Lähti muuten ilmastointikin tänään päälle, pitää vaan melkosta suhinaa. Onkohan joku höyrystimen suutin tms. tullut tiensä päähän?
Oho...joku Turtlen tuote siis skeidaakin...?
On motonetissa yleensä noita 3M tuotteita ollut...noh jos ei muualta niin tilaan sitten tuolta vinkkaamastasi paikasta.
Se Turtle on tarkotettu varmaan hyvin pienille pintanaarmuille ja hiomapädeistä lähtee jyvät käveleen jo heti kättelyssä, eikä se kiillotustahna lähde sitten millään pirullakaan irti... mistään! Oon koittanu noita 3M tuotteita metsästää, mutta eipä tunnu oikeen mistään varaosaputkasta löytyvän. Harmi, koska hiomatahnatkin on aika toimivia.
Lähti muuten ilmastointikin tänään päälle, pitää vaan melkosta suhinaa. Onkohan joku höyrystimen suutin tms. tullut tiensä päähän?
Leave a comment: