Tuostakin saa näköjään säädettyä tasoja. Eli tuolta kunnolla bassoa, ja sitten radion oma tune-säätö hoitaa loput.
Ainakin faceliftissä noi subuelementit ovat ihan ok, kun niille vaan tulee kunnolla signaalia. Tein tuon saman homman aikoinaan e60 ja e65 hifi-paketeille, ja ero oli aivan valtava.
Alright...taitaapi mennä vahvarin hankinnaksi sitten. Kun hieman kaipaisi lisäpotkua audiojärjestelmä...ja jos asennus ei huimia kustanna niin pienellä rahalla tuosta selvinnee.
Tuostakin saa näköjään säädettyä tasoja. Eli tuolta kunnolla bassoa, ja sitten radion oma tune-säätö hoitaa loput.
Ainakin faceliftissä noi subuelementit ovat ihan ok, kun niille vaan tulee kunnolla signaalia. Tein tuon saman homman aikoinaan e60 ja e65 hifi-paketeille, ja ero oli aivan valtava.
Eipä tuo vaihteita mielestäni vaihda. Enemminkin moottorinohjaus miettii laittaako vetoa vai ei? Voipi olla että on vain ominaisuus..
Voisin sanoa että mulla alkoi tekemään täysin samaa... Välillä ok, välillä miedosti niin että juuri huomaa ja tietyissä tilanteissa melkein voisi pienenä vedon puutumisena oikein helposti huomata. Itse en sitä välttämättä rajaisi vain noin pienille kierroksille, saattaa tuntua vielä 2500 paikkeille asti.
Täytyypä kurkasta penkkien alle josko siellä jotain olisi. Paljonko tuollaistesta lisävahvarista joutuu kärsimään about? Ja onko asennus johdotuksineen niin hemmetin vaikeaa kuin sen oletan olevan?
Eihän tuo vahvari ollut kuin ehkä jotain 150 euron paikkeilla. En muista. Aika perus-2-kanavainen vahvari riittää.
HifiKonex teki asennuksen parissa tunnissa, joten en tiä, kuinka vaikeaa se oli...
Tuollainen koodi löytyi faceliftistäkin, eli vakiona tuota hifiä ei ole. Hifi-paketissa (tosin taas facelift-tietämyksellä) etupenkkien alla on subbarit. Juuri niitä ohjaamaan tuon Focalin laitoin ja heti rupes potkimaan
Täytyypä kurkasta penkkien alle josko siellä jotain olisi. Paljonko tuollaistesta lisävahvarista joutuu kärsimään about? Ja onko asennus johdotuksineen niin hemmetin vaikeaa kuin sen oletan olevan?
Nyt kun näistä hifeistä niin itsellä on S676A hifi speaker system...
Ihan mukavasti soi, mutta matalia taajuksia saisi olla enemmänkin...esim vanhassa E39 on paremmat ja mikä hauskinta enemmän kaiuttimiakin.
Kuuluuko tuohon Hifi Speaker Systemiin edes subbaria?
Tuollainen koodi löytyi faceliftistäkin, eli vakiona tuota hifiä ei ole. Hifi-paketissa (tosin taas facelift-tietämyksellä) etupenkkien alla on subbarit. Juuri niitä ohjaamaan tuon Focalin laitoin ja heti rupes potkimaan
Seilaako kierrokset vai vaihtaako laatikko alas/ylös. Itselläni joskus harvoin karvan alle 50km/h nopeudessa ei osaa laatikko päättää millä vaihteella ajaa. Tuo kuulemma tälle 6hp26 tyypillistä...näin ainakin olen lukenut.
Eipä tuo vaihteita mielestäni vaihda. Enemminkin moottorinohjaus miettii laittaako vetoa vai ei? Voipi olla että on vain ominaisuus..
Sitten yksi kysymys omasta takaa...kun tuossa autoa pesin (en tosin vielä raaskinnutkaan ottaa käyttöön kun lupaili loppuviikoksi huonoa keliä ja ensi viikoksi hirmupakkasia) annoin käydä tyhjäkäyntiä ja aavistuksenomainen tasainen nakutus kuului. Ovatko ne kuuluisat venttiilinnostimet vai pitäisikö olla huolissaan?
Jos pitkään seissyt, niin nostajat voi hieman naputella. Vaihdoitko öljyt ennen seisotusta?
Eipä näytä varustelistaus hifi-pakettia, saati pro-hifejä. Mä tungin aikoinani omaan seiskaan tuollaisen vahvarin tuonne sivuposkeen vähän auttamaan subbareita. Tosin mulla oli hifi-paketti.
Kuinkahan järkyttävä setti olisi saada tohon möhköön hiukan lisää syvyyttä ääneen myös matalammille voimakkuuksilla.
Joku muistaakseni mainitsi että näissä olisi aina vähintään hifi stereot, mutta ilmeisesti näin ei sitten ole:think
Etuovessa on kyllä kaiuttimia siihen malliin että luulisi olevan vähän aku ankka mallia enemmän potkua laitteissa:think
Silti yksi asia hieman vaivaa. Kun tasaisella, tai loivassa alamäessä ajaa osakaasulla tapahtuu kierroksissa pientä heijaamista 1000-1300rpm.
Seilaako kierrokset vai vaihtaako laatikko alas/ylös. Itselläni joskus harvoin karvan alle 50km/h nopeudessa ei osaa laatikko päättää millä vaihteella ajaa. Tuo kuulemma tälle 6hp26 tyypillistä...näin ainakin olen lukenut.
Sitten yksi kysymys omasta takaa...kun tuossa autoa pesin (en tosin vielä raaskinnutkaan ottaa käyttöön kun lupaili loppuviikoksi huonoa keliä ja ensi viikoksi hirmupakkasia) annoin käydä tyhjäkäyntiä ja aavistuksenomainen tasainen nakutus kuului. Ovatko ne kuuluisat venttiilinnostimet vai pitäisikö olla huolissaan?
Lieköhän mennyt toinen avain rikki kun avasin sen koska aukaisu nappi ei toiminut, mikrokytkin oli piirilevystä irti. Aiemmin avain tarttui pesäänsä ja auton sai käyntiin mutta ovien avaus ei toiminut, nyt aukeaa ovet mutta ei tosiaan avain pysy pesässä. Voiko avainta jotenkin koittaa opettaa uudestaan autoon? Autossa ei ole keylessiä.
Leave a comment: