E65 Kysymyksiä ja vastauksia

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• exautisti
    replied
    Originally posted by suppari View Post
    Niin siis ei ilman tool32,ncs ja dis onnistu ainakaan. Tai sitten mä en osaa

Mitä tool32:lla tarvii härppiä?

Leave a comment:

• Janza182
    replied
    Itsellähän kanssa tuo asentotunnistin kerkesi pari kertaa itsestään ilmoittaa. Oireet prikulleen samat mitä Pexu kirjoitteli.

Teki sen n. parin viikon välein ja periaatteessa samanlaisessa tilanteessa. Eli oli seisonut päivän, käynnistyspäivä kylmä/kostea. Ajoi pienen matkan ja käynnisti auton uudelleen niin kaikki OK.

En ajatellut stressata asialla vielä. Vasta sitten kun alkaa oikeasti kettuilee vähän väliä.

Leave a comment:

• TheRipper
    replied
    Originally posted by Supa View Post
    Jos on ovi auki niin ei välttis liiku? Muuten joo.
    No pentele...siitähän se sitten johtui. Ovi oli auki. Mikäköhän tuonkin ominaisuuden taustalla on?

Leave a comment:

• Supa
    replied
    Jos on ovi auki niin ei välttis liiku? Muuten joo.

Leave a comment:

• *PexU*
    replied
    Originally posted by TheRipper View Post
    Tulipa puhdistettua talven pölyt sisältä...yllättävän paljon sitä seisonnan aikana kertyykin...mistä ihmeestä se voi tulla?

Kun pintoja puhdistelin säätelin rattia miten sattuu, samoin kuin penkkejä ja kun painoin ykköstä niin takaisin menivät paitsi ratti...kuuluuko tuon ratin asennon edes tallentua muistiin?
    Kyllä se ainakin mulla tallentuu muistiin..

Leave a comment:

• TheRipper
    replied
    Tulipa puhdistettua talven pölyt sisältä...yllättävän paljon sitä seisonnan aikana kertyykin...mistä ihmeestä se voi tulla?

Kun pintoja puhdistelin säätelin rattia miten sattuu, samoin kuin penkkejä ja kun painoin ykköstä niin takaisin menivät paitsi ratti...kuuluuko tuon ratin asennon edes tallentua muistiin?

Leave a comment:

• suppari
    replied
    Originally posted by exautisti View Post
    Mikä siinä on vaikeaa?
    Niin siis ei ilman tool32,ncs ja dis onnistu ainakaan. Tai sitten mä en osaa

Leave a comment:

• heiskate
    replied
    Originally posted by *PexU* View Post
    Oiskos täällä pk-seudun lähettyvillä ketään joka olisi onnistuneesti putsannut/saanut toimimaan sen asentotunnistmen?
    Maksan ilomielin siitä lystistä kun joku sen kanssa viitsisi/lähinnä osaisi puuhastella
    On mun mielestä tälläkin foorumilla muutama sanonut onnistuneesti puhdistaneensa. :think En tiedä sitten tosiaan kuinka vaikea on toisesta autosta otettu naittaa...

Leave a comment:

• exautisti
    replied
    Originally posted by suppari View Post
    Ei ihan helpolla saa käytettyä naitettua omaansa, varmasti mahdollista kuitenkin.

Mikä siinä on vaikeaa?

Leave a comment:

• *PexU*
    replied
    Oiskos täällä pk-seudun lähettyvillä ketään joka olisi onnistuneesti putsannut/saanut toimimaan sen asentotunnistmen?
    Maksan ilomielin siitä lystistä kun joku sen kanssa viitsisi/lähinnä osaisi puuhastella

Leave a comment:

• suppari
    replied
    Originally posted by junkkri View Post
    ja viat hävisivät. Homma on kallis, olisko ollut kaikkineen 500€.Minulla on tuo vanha osa tallessa, jos haluat halvalla kokeilla onnistuuko puhdistus.
    (Auto e65 745iA -03 bensa.) Oli muuten jo toinen vaihto aj. 173tkm.
    Ei ihan helpolla saa käytettyä naitettua omaansa, varmasti mahdollista kuitenkin.

Leave a comment:

• junkkri
    replied
    Vaihdoin ko. osan

Kaikki yllämainitut viat johtuisivat siis siitä:think
    ja viat hävisivät. Homma on kallis, olisko ollut kaikkineen 500€.Minulla on tuo vanha osa tallessa, jos haluat halvalla kokeilla onnistuuko puhdistus.
    (Auto e65 745iA -03 bensa.) Oli muuten jo toinen vaihto aj. 173tkm.

Leave a comment:

• Miikka80
    replied
    Originally posted by Zoui View Post
    Se on se asentotunnistin, samat herjat heitteli itellä ja vikakoodeista moinen löytyi.
    Voi olla myös akussa vika, mulla herjaa välillä samoja varsinkin pakkaskeleillä jos ajelee lyhyttä matkaa, akun lataamisen jälkeen menee taas pitkiä aikoja ilman mitään vikoja.

Leave a comment:

• Zoui
    replied
    Aivan
    Se on se asentotunnistin, samat herjat heitteli itellä ja vikakoodeista moinen löytyi.

Leave a comment:

• *PexU*
    replied
    Originally posted by heiskate View Post
    Semmosia oireita, että vois melkein vetoa lyödä... :think En lyö kuitenkaan, koska kaikki muukin on mahdollista.
    Aivan

Leave a comment:

Working...
X