Itsellähän kanssa tuo asentotunnistin kerkesi pari kertaa itsestään ilmoittaa. Oireet prikulleen samat mitä Pexu kirjoitteli.
Teki sen n. parin viikon välein ja periaatteessa samanlaisessa tilanteessa. Eli oli seisonut päivän, käynnistyspäivä kylmä/kostea. Ajoi pienen matkan ja käynnisti auton uudelleen niin kaikki OK.
En ajatellut stressata asialla vielä. Vasta sitten kun alkaa oikeasti kettuilee vähän väliä.
Tulipa puhdistettua talven pölyt sisältä...yllättävän paljon sitä seisonnan aikana kertyykin...mistä ihmeestä se voi tulla?
Kun pintoja puhdistelin säätelin rattia miten sattuu, samoin kuin penkkejä ja kun painoin ykköstä niin takaisin menivät paitsi ratti...kuuluuko tuon ratin asennon edes tallentua muistiin?
Tulipa puhdistettua talven pölyt sisältä...yllättävän paljon sitä seisonnan aikana kertyykin...mistä ihmeestä se voi tulla?
Kun pintoja puhdistelin säätelin rattia miten sattuu, samoin kuin penkkejä ja kun painoin ykköstä niin takaisin menivät paitsi ratti...kuuluuko tuon ratin asennon edes tallentua muistiin?
Oiskos täällä pk-seudun lähettyvillä ketään joka olisi onnistuneesti putsannut/saanut toimimaan sen asentotunnistmen?
Maksan ilomielin siitä lystistä kun joku sen kanssa viitsisi/lähinnä osaisi puuhastella
On mun mielestä tälläkin foorumilla muutama sanonut onnistuneesti puhdistaneensa. :think En tiedä sitten tosiaan kuinka vaikea on toisesta autosta otettu naittaa...
Oiskos täällä pk-seudun lähettyvillä ketään joka olisi onnistuneesti putsannut/saanut toimimaan sen asentotunnistmen?
Maksan ilomielin siitä lystistä kun joku sen kanssa viitsisi/lähinnä osaisi puuhastella
ja viat hävisivät. Homma on kallis, olisko ollut kaikkineen 500€.Minulla on tuo vanha osa tallessa, jos haluat halvalla kokeilla onnistuuko puhdistus.
(Auto e65 745iA -03 bensa.) Oli muuten jo toinen vaihto aj. 173tkm.
Ei ihan helpolla saa käytettyä naitettua omaansa, varmasti mahdollista kuitenkin.
Kaikki yllämainitut viat johtuisivat siis siitä:think
ja viat hävisivät. Homma on kallis, olisko ollut kaikkineen 500€.Minulla on tuo vanha osa tallessa, jos haluat halvalla kokeilla onnistuuko puhdistus.
(Auto e65 745iA -03 bensa.) Oli muuten jo toinen vaihto aj. 173tkm.
Se on se asentotunnistin, samat herjat heitteli itellä ja vikakoodeista moinen löytyi.
Voi olla myös akussa vika, mulla herjaa välillä samoja varsinkin pakkaskeleillä jos ajelee lyhyttä matkaa, akun lataamisen jälkeen menee taas pitkiä aikoja ilman mitään vikoja.
Leave a comment: