Announcement

Collapse
No announcement yet.

E65 Kysymyksiä ja vastauksia

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • *PexU*
    replied
    Originally posted by pexodus View Post
    joo, kyllä sammuu kaikki :think tätä on varmasti sitten kanssa joku koodaillut, koska ei vongu turvavöistäkään tms...
    Ei mullakaan vöistä vingu, ja se on kyllä jo iiso plussa Vaikka niitä tulee itse kyllä tien päällä käytettyäkin, niin paljon on paikkoja joissa tekisi mieli repiä se kongi irti aikaisemmista autoista

    Täytyy hiukan udella mitä kaikkea kivaa läppärillä saa tolla autolle tehtyäkään

    Leave a comment:


  • pexodus
    replied
    Originally posted by *PexU* View Post
    Ok! Ymmärsinkö oikein, sulla valot päällä asennolla sammuu kaikki kun ottaa avaimen pois? Mulla auto herjaa parkeista ja nehän sinne palamaan jääkin..

    Nooh, täytyy vähän pohtia mitä tekee, vai käänteleekö vaan suosiolla katkaisemesta
    joo, kyllä sammuu kaikki :think tätä on varmasti sitten kanssa joku koodaillut, koska ei vongu turvavöistäkään tms...

    Leave a comment:


  • *PexU*
    replied
    Originally posted by pexodus View Post
    ei ne kyllä näytä mihinkään, mutta varmaan saa koodattua.
    mulla ainakin vaikka valot on ihan siellä ajoasennolla aina niin sammuu kun ottaa avaimen pois ja virrat päällä palaa vain parkit, eli voi olla aina päällä asennossa, toki jos haluat säästellä xenoneita niin sitten lienee paras koodata nuo pitkät päiväajovaloiksi niin ne toimiikin ihan sitten sellaisina


    Ok! Ymmärsinkö oikein, sulla valot päällä asennolla sammuu kaikki kun ottaa avaimen pois? Mulla auto herjaa parkeista ja nehän sinne palamaan jääkin..

    Nooh, täytyy vähän pohtia mitä tekee, vai käänteleekö vaan suosiolla katkaisemesta

    Leave a comment:


  • pexodus
    replied
    Originally posted by *PexU* View Post
    Ei pala kyllä pitkätkään, edes himmeästi. Onkos noihin mahdollisuutta koodata niin että pelkät enkelit palavat?
    Vai käännänkö vaan katkaisimesta?
    ei ne kyllä näytä mihinkään, mutta varmaan saa koodattua.
    mulla ainakin vaikka valot on ihan siellä ajoasennolla aina niin sammuu kun ottaa avaimen pois ja virrat päällä palaa vain parkit, eli voi olla aina päällä asennossa, toki jos haluat säästellä xenoneita niin sitten lienee paras koodata nuo pitkät päiväajovaloiksi niin ne toimiikin ihan sitten sellaisina

    Leave a comment:


  • *PexU*
    replied
    Originally posted by Mik@ View Post
    ^Kun on tarpeeksi kirkasta niin ei pala kuin pitkät himmeästi.
    Ei pala kyllä pitkätkään, edes himmeästi. Onkos noihin mahdollisuutta koodata niin että pelkät enkelit palavat?
    Vai käännänkö vaan katkaisimesta?

    Leave a comment:


  • pexodus
    replied
    Originally posted by Mik@ View Post
    ^Kun on tarpeeksi kirkasta niin ei pala kuin pitkät himmeästi.
    eikös tämä ole vain jos koodattu ns. päiväajovaloiksi?

    Leave a comment:


  • Mik@
    replied
    ^Kun on tarpeeksi kirkasta niin ei pala kuin pitkät himmeästi.

    Leave a comment:


  • *PexU*
    replied
    Huomasin viime vkolla kun oli jopa muutamia aurinkoisia päiviä että auton valot eivät syttyneetkään automaattisesti startattaessa, vaan ne piti vääntää katkaisimesta päälle erikseen. Onko seiskassakin samanlainen tuo automaattiasento kun edellisessä e46:ssa, eli kun oli tarpeeksi kirkasta niin valot piti kääntää erikseen napista, en ainakan mitään drl valikkoa ole tuolta i-drivesta löytänyt..

    Kiitosta taas

    Leave a comment:


  • Janza182
    replied
    Originally posted by Supa View Post
    Taukolämmitykseen vaikuttanee eniten.
    Juu eli ei mun käytössä merkitystä.. Mutta pitää laittaa kuntoon kun ei rikkinäinen auto ole kiva

    Leave a comment:


  • Supa
    replied
    Taukolämmitykseen vaikuttanee eniten.

    Leave a comment:


  • Janza182
    replied
    Oli stereoista vikakoodi. Mutta ei kajarit herännyt nollauksella. Eli seuraavaksi liitosten putsaus.

    Vikakoodeja oli myös sen ratin anturin takia mutta ei päällä olevia.

    Ehkä eniten ihmetystä herätti vikakoodi lisävesupumpusta vai mikä onkaan joka oli jatkuvana. Sentakia ihmetystä herättää koska auto kyllä pysyy lämpimänä tyhjäkäynnilläkin.
    En kyllä ihan täysin varma sen merkityksestä ole. Mutta tutkitaan asiaa..

    Ikäviä ylläreitä ei muuten löytynyt kuten valvetronic transmission fail etc..

    Uusi tuulilasikin tuli. Näkyvyys HIEMAN parani

    Leave a comment:


  • Rale
    replied
    pressure sensor

    Juu joskus aikoinaan tuon anturin vaihdoin tuonne imusarjan päähän ja jälkeenpäin tuon "DISAN".

    Vikakoodia en kyllä enää muista, mutta ei tainnut kyllä katalysaattoriin viittaavaa olla.
    Last edited by Rale; 12-09-2014, 18:03.

    Leave a comment:


  • Supa
    replied
    Edit: Ei mittään
    Last edited by Supa; 03-04-2014, 13:00.

    Leave a comment:


  • raven82
    replied
    Heitetään oma arpa.

    27b8

    Muuttuva pituuksinen imusarja ja siihen liittyvä sähkö moottori. Siellä on nyt 3 vaihtoehtoa. Anturi joka tutkii järjestelmän toimintaa on rikki. Sähkömoottori on antautumassa tai akselit jotka tulee moottoriin kiinni jumittelee. Voi kuulemma asiaa tutkia piuhan päässä.

    N62b44 http://www.bimmerfest.com/forums/att...6&d=1353774640

    N6b48TU http://prodcds.bmwuniversity.com/lib...e%20Update.pdf

    Joku asiaa oikiasti tutkinut voi jatkaa neuvomista.

    Last edited by raven82; 03-04-2014, 11:08.

    Leave a comment:


  • Jonem
    replied
    Noniin, aikaisemmin kirjoittelin tuosta kierroksien seilaamisesta ja puolien vaihdon jälkeenkin on pientä vapinaa käynnissä ollut, jonka seurauksena viime viikolla syttyi moottorivalo. Nollailin koodit ja mitään ei ilmeentynyt uudelleen ennen kuin nyt.
    Vikakoodit ovat seuraavat:
    2738 catalytic conventer conversion, bank 1
    27b8 differential pressure sensor, intake manifold plausibility

    Epäilen, että tuo koodi 27b8 aiheuttaa vikakodin 2738, mutta tuon 27b8 aiheuttaja on melkoinen mysteeri.
    Livedataa seurattu ja lambda-anturit toimivat niinkuin kuuluukin ja kmusarjan paine on normaaliajossa ~50mbar ja läppä auki hetkellisesti paine negatiivinen, jonka jälkeen 2-5mbar.

    Onko arvon bemaristeilla ehdotuksia mistä suunnasta lähdetään ongelmaa purkaamaan?

    Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎