memebuy23buy

E65 Kysymyksiä ja vastauksia

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • TheRipper
    replied
    Originally posted by heiskate View Post
    Tässä kuvaa... Jep onnistui! Huono kännykuva ja paskaiset umpiot/auto, mutta vähän saa osviittaa. Yllättävän kirkkaat ne vaan on ihan luonnossa nähtynä.


    Piru vie tuohan näyttää ihan fiksulta...Vielä kun tietäisi toimiiko samalla tavalla pre-faceliftissakin.

    Autossa jossa polttimoiden vaihtaminen on niinkin työlästä kuin näissä niin kaikki mikä säästäisi xenoneita olisi enemmän kuin suotavaa.

    Muttah, palavatko takavalot? Tuskin? Noh eipä taida palaa enää uusissakaan päivävaloilla...vaikka törkeän näköistä onkin ajella ilman takavaloja.

    Leave a comment:


  • touring39
    replied
    Originally posted by *PexU* View Post
    Mitenhän mahtaisi olla tuon -03 perushifien kanssa, tiedustelin hififirmoista miten ääneen saisi hiljaisillakin voimakkuuksilla hiukan lisää potkua, missään tapauksissa en halua mitään huippuhifejä.
    Ainoa vastaus tuntuisi olevan että vaihdetaan kaikki elementit ja laitetaan uusi vahvari ja tasonsäätö ohjaamaan järjestelmää, ja hintaa näyttäisi muodostuvan >1300€, kuullostaa hinnakkaalle.

    Varsinkin kun elementit tuntuvat soivan kovemmilla voimakkuuksilla, meikäläisen autohifi kokemuksella, hyvin..

    Onko kukaan kytkenyt pelkkää vahvaria ohjaamaan noita "akuankka" hifejä:think
    Kysyitkö Hifikonexista? Siellä on järkevää porukkaa ja vuosien kokemus penareista.

    Leave a comment:


  • *PexU*
    replied
    Originally posted by touring39 View Post
    Toi käy ku nenä päähän. Suasittelen.

    Tuostakin saa näköjään säädettyä tasoja. Eli tuolta kunnolla bassoa, ja sitten radion oma tune-säätö hoitaa loput.

    Ainakin faceliftissä noi subuelementit ovat ihan ok, kun niille vaan tulee kunnolla signaalia. Tein tuon saman homman aikoinaan e60 ja e65 hifi-paketeille, ja ero oli aivan valtava.
    Mitenhän mahtaisi olla tuon -03 perushifien kanssa, tiedustelin hififirmoista miten ääneen saisi hiljaisillakin voimakkuuksilla hiukan lisää potkua, missään tapauksissa en halua mitään huippuhifejä.
    Ainoa vastaus tuntuisi olevan että vaihdetaan kaikki elementit ja laitetaan uusi vahvari ja tasonsäätö ohjaamaan järjestelmää, ja hintaa näyttäisi muodostuvan >1300€, kuullostaa hinnakkaalle.

    Varsinkin kun elementit tuntuvat soivan kovemmilla voimakkuuksilla, meikäläisen autohifi kokemuksella, hyvin..

    Onko kukaan kytkenyt pelkkää vahvaria ohjaamaan noita "akuankka" hifejä:think
    Last edited by *PexU*; 18-03-2014, 09:20.

    Leave a comment:


  • suppari
    replied
    Jep, nyt nuo onnistuu vähän pienemmällä vaivalla mitä nuo Heiskaten puukotukset, kun oikea täppä löytyi.

    Leave a comment:


  • heiskate
    replied
    Originally posted by immi View Post
    Fiksun näköinen. Jos selostusta kytkennästä löytyy niin itseä ainakin kiinnostaa
    Siis mitään kytkentöjähän ei sinällään tarvita, pelkkää ohjelmointia.

    Leave a comment:


  • heiskate
    replied
    40v. sittenhän ei ollut vielä varsinaista päiväajovalosysteemiä. Kyllä noiden lailliset pitäisi olla. Täyttää hyvin päiväajovaloille annetut kriteerit.

    Leave a comment:


  • immi
    replied
    Originally posted by heiskate View Post
    Tässä kuvaa... Jep onnistui! Huono kännykuva ja paskaiset umpiot/auto, mutta vähän saa osviittaa. Yllättävän kirkkaat ne vaan on ihan luonnossa nähtynä.


    Fiksun näköinen. Jos selostusta kytkennästä löytyy niin itseä ainakin kiinnostaa

    Leave a comment:


  • junkkri
    replied
    Mitenköhän ovat lailliset?

    Originally posted by heiskate View Post
    Tässä kuvaa... Jep onnistui! Huono kännykuva ja paskaiset umpiot/auto, mutta vähän saa osviittaa. Yllättävän kirkkaat ne vaan on ihan luonnossa nähtynä.


    Minä nimittäin sain 40v sitten sakot, koska silloisessa Luupää Datsunissa (4 lamppua siinäkin edessä) paloi juurikin noi sisemmät valot kun poliisin mukaan jos 2 valoa palaa niin ULOIMMAT pitää palaa ??

    Leave a comment:


  • heiskate
    replied
    Tässä kuvaa... Jep onnistui! Huono kännykuva ja paskaiset umpiot/auto, mutta vähän saa osviittaa. Yllättävän kirkkaat ne vaan on ihan luonnossa nähtynä.


    Leave a comment:


  • heiskate
    replied
    Koitan saada kuvankin aikaiseksi...

    Itselläni toimii ainakin siten, että katkaisija on nollassa ja kun käynnistää auton, nuo lisäpitkät syttyvät. Alennetulla jännitteellä tietty ja sitä pystyy tietyssä toleranssissa säätämään. Suppari ei itekään muistanut mihin kohti säätö jäi, mutta hyvin nuo ainakin näkyvät ihan aurinkoisenakin päivänä.

    Muut valotoiminnot toimivat ihan normaalisti. Ohjelmointi lienee vaatinut "hieman" tupakkia, ennen kuin oikea kohta ohjelmoinnille löytyi, mutta varmaan nyt muistuu Supparilla paremmin mieleen...

    Ainut mitä tekisi mieli koittaa, on vaihtaa polttimot johonkin lähes valkoista valoa näyttävään. Nyt jäävät ainakin alennetulla jännitteellä hieman kellertäväksi, vaikka itsellä jotkin Philipsin 100% kirkaspolttimot ovatkin ja täydellä teholla ainakin lähellä xenonien väriä.

    Mutta silti ihan siistin oloiset ja hyvin toimii/nut jo monta tuhatta km:ä. Saa monta kk säästellä xenoneita ja eikä tartte olla valokatkaisijaa aina kääntelemässä.

    Leave a comment:


  • TheRipper
    replied
    Originally posted by heiskate View Post
    Kyllä mulle ainakin tehtiin just faceliftiin tuo ja mielestäni ihan siisti onkin. Suppari nimimerkki tietää enemmän.
    Mitens se sitten oikein toimii? Alennetulla jännitteellä H7 mutta mitä täytyy katkaisijasta olla päällä? Parkit vaiko se ihme pimeätunnistus automatiikka?

    Originally posted by immi View Post
    Kuvaa?
    Niin ja kuva toki olis kiva!

    Leave a comment:


  • immi
    replied
    Originally posted by heiskate View Post
    Kyllä mulle ainakin tehtiin just faceliftiin tuo ja mielestäni ihan siisti onkin. Suppari nimimerkki tietää enemmän.
    Kuvaa?

    Leave a comment:


  • heiskate
    replied
    Originally posted by TheRipper View Post
    Tuossa parin viikon takaisessa Psych-sarjan jaksossa Tony Hale'n hahmo ajeli pre-facelift E65:lla ja siinä oli päiväajovalot pitkien umpiossa. Täälläkin muistan tästä olleen juttua että olisi mahdollista ohjelmoida noin? Onko kukaan semmoista tehnyt? Vai onko noissa amerikan malleista tämäkin niin erillainen systeemi ettei sille mitään voi?
    Kyllä mulle ainakin tehtiin just faceliftiin tuo ja mielestäni ihan siisti onkin. Suppari nimimerkki tietää enemmän.

    Leave a comment:


  • TheRipper
    replied
    Tuossa parin viikon takaisessa Psych-sarjan jaksossa Tony Hale'n hahmo ajeli pre-facelift E65:lla ja siinä oli päiväajovalot pitkien umpiossa. Täälläkin muistan tästä olleen juttua että olisi mahdollista ohjelmoida noin? Onko kukaan semmoista tehnyt? Vai onko noissa amerikan malleista tämäkin niin erillainen systeemi ettei sille mitään voi?

    Leave a comment:


  • TFV
    replied
    Tämä on ehkä väärä paikka, mutta tavoittanee E65 autoilijat parhaiten.
    Mikäli joku haluaa vetokoukun seiskaansa, niin saa veloituksetta, edellyttäen että saan tilalle ehjän takapuskurin muovin. Värillä ei väliä.
    Koukku irroitettava ilm. originaaliosa. Saa tietysti silvotun puskurin myös.
    Väri on titangrau.
    Tietysti asiantunteva irroitusapu tarpeen. Pitääköhän koukku koodata pois?
    Jos sattuu tarvetta koukulle, niin laita privaa.

    Leave a comment:

Working...
X