Sen verran päivitystä, että hyvin on pelannut näiden pakkasten aikana. Hyvin lähtenyt käyntiin ilman lämmitystä (vain ajonaikainen webasto) eikä virheilmoituksia/vikakoodeja ole taulussa näkynyt. Poislukien tuo "tyre puncture", jolla nyt ei kuitenkaan ole renkaisiin vaikutusta ollut. Ja tietty tuo puhallin pitää jonkin verran sirinää.
Edit. ja PDC...
Ei ole tuosta kaverista, jonka piti tuota hommaa selvittää, kuulunut mitään. Varmistus tuolle vaihdettavalle osalle piti hänenkin saada tutulta, joka Bmw-huollossa toimii, mutta onkin lomilla just. No pakkasten aikana ei hätää.
Luulisi, että tuo akku pelittää kun näilläkin pakkasilla hyvin onnistuu käynnistäminen...? Se vaan ihmetyttää, että kun salavalikosta tuota latausvirtaa tänäkin aamuna työmatkalla katselin, niin vaihteli siinä 14,9V ja 15,1V välillä. Jos tuolla salavalikossa näyttää vielä 0,5V liian vähän, niin eikö tuo nyt ole ihan liian korkea?
Edit. ja PDC...
Ei ole tuosta kaverista, jonka piti tuota hommaa selvittää, kuulunut mitään. Varmistus tuolle vaihdettavalle osalle piti hänenkin saada tutulta, joka Bmw-huollossa toimii, mutta onkin lomilla just. No pakkasten aikana ei hätää.

Luulisi, että tuo akku pelittää kun näilläkin pakkasilla hyvin onnistuu käynnistäminen...? Se vaan ihmetyttää, että kun salavalikosta tuota latausvirtaa tänäkin aamuna työmatkalla katselin, niin vaihteli siinä 14,9V ja 15,1V välillä. Jos tuolla salavalikossa näyttää vielä 0,5V liian vähän, niin eikö tuo nyt ole ihan liian korkea?
Comment