Originally posted by Rrooppee
View Post

Itsekin tappelin tuon takaosaston puhelimen kanssa, optio 6NB, aika kauan. Eli puhelin ei vain yhdistynyt yhtään mihinkään.
Sitten hiffasin että ainakin tämä mun hybridimalli menee "lepotilaan" kun oven avauksesta on kulunut tietty aika. Eli nouset kuskin paikalta pois -> auto sammuu aina (idioottimaista) -> menet takapenkille räpeltämään tätä puhelinta niin vaikka sulla olisi musat (ym.) päällä niin auto menee jollain tavalla osittaiseen lepotilaan jolloin takaosaston puhelin ei yhdisty. Ei vaikka painelisit niitä kahta puhelimen telakan nappulaa mielin määrin.
Mulla tuo lähti toimimaan seuraavalla tavalla:
1. SIM paikoilleen telakkaan.
2. Jätin siihen takaosaston puhelimeen virrat päälle ja puhelimen telakan pidikkeeseen.
3. Autosta ulos -> ovien lukitus -> 5 min poissa autolta (siten ettei se tunnista avainta lähellään)
4. Palasin autolle -> ovet auki -> takapenkillä hetki odottelua -> takaosaston puhelin oli yhdistynyt autoon BT:llä ja kysyi PIN-koodia. Jonka jälkeen se etsi tovin mobiiliverkkoa ja yhdistyi siihen -> puhelut mahdollisia.
Mutta tosiaan heti kun auto oli ollut tarpeeksi kauan paikoillaan (5 min?) niin se meni jälleen jonkinlaiseen lepotilaan ja takaosaston puhelin kadotti BT-yhteyden autoon. Vaikka mulla oli penkinlämmitin ja musat siellä päällä. Tästä knopista bemarin "Driver's Guide" ei varoita millään tavalla kun tutkit tuota "rear phone" -kohtaa siellä.
Jotain ohjeita asiaan löysin siitä My BMW- sovelluksen "Driver's Guide" -manuaalista. Sinne kannattaa laittaa hakusanaa "rear phone".

Toivottavasti tästä olisi jollekin joskus jotain hyötyä

Comment