BMW i4 keskustelua
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by JPM50 View PostJoo, ja vähän ylikin tuolla pääsee yhdellä latingilla; ajoin 320 km maantietä rajoitusten mukaan ja perille päästyäni rangea oli sillä tyylillä ajellen vielä noin 170 km. 16,5 kWh/100 km oli keskikulutus. Renkaat 245-45-18 kitkarenkaat.
Saahan tuon kuluttamaan helposti enemmänkin
Ei muuten yhtään tee mieli polttomoottoriautoa tämän jälkeen.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by petnen View PostNyt olen pari päivää ajanut tuolla i4M50:llä. Näyttäisi siltä että 450km pääsee yhdellä latauksella.
Saahan tuon kuluttamaan helposti enemmänkin
Leave a comment:
-
-
Pienellä menee, tyytyväinen voi olla kyllä Bemarin onnistumiseen vaikka jonkin verran takamatkalta sähköilyyn tulikin.
Täälläkin on pientä toivonkipinää, auto oli alkuviikosta kuulemma Belgiassa kyytiä odottelemassa. Olenkin aloittanut henkisen valmistautumisen laivan uppoamiseen
Leave a comment:
-
-
Nyt olen pari päivää ajanut tuolla i4M50:llä. Näyttäisi siltä että 450km pääsee yhdellä latauksella.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by JPM50 View PostVoi se olla noinkin. Tosin vielä eilen yritin monta kertaa alle minuutin painalluksia, mutta mitään ei tapahtunut. Tänään sitten painelin varmasti yli minuutin ja lähti toimimaan. Ehkä noissa on hiukan eroja.
Noh, oli miten oli mutta näin on, ja pääasia on, että homma toimii ok.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Tomi T View PostEttei nyt ollut ihan kyse samasta asiasta, jota tuolta help deskistä pyysivät tekemään? Ainoa buuttausmenetelmä on se pitkä (monien puheiden mukaan n. 40s) volumen painallus.
Noh, oli miten oli mutta näin on, ja pääasia on, että homma toimii ok.
Leave a comment:
-
-
Siis lataus jatkui ton jälkeen vielä, niin ja alussa meni tovi ennenkuin nosti tonne reiluun 200kWh. noin 10kWh tuli, ja ei sillä ihan satasta pääse.
Saman reissun keskikulutus Pori-Keimola oli muistaakseni 14.9kWh. Ajettu 10 yli sallitun, siis mittarin mukaan. Sport mode.
Kesällä jos ajais rajoitusten mukaan vois päästä lähelle 13kWh,
Leave a comment:
-
-
Originally posted by JPM50 View PostJuu, on huomattu.
Ongelma ratkesi lopulta i4talk.com-sivustolta saadusta vinkistä, eli +60 s painetaan radion nappulaa pohjassa, jolloin järjestelmä tekee totaaliresetoinnin.
Sen jälkeen kaikki ominaisuudet lähtivät toimimaan, kuten pitääkin.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by PNM2 View PostOnhan tämä kohta myös huomattu:
"BMW Digital Keyn tai Digital Key Plusin aktivoimiseksi tarvitset internetyhteyden ja kerran molemmat ajoneuvon avaimet ajoneuvon sisätiloissa. "
Ongelma ratkesi lopulta i4talk.com-sivustolta saadusta vinkistä, eli +60 s painetaan radion nappulaa pohjassa, jolloin järjestelmä tekee totaaliresetoinnin.
Sen jälkeen kaikki ominaisuudet lähtivät toimimaan, kuten pitääkin.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by JPM50 View PostOnko muilla ollut ongelmia Digital Key:n ja Remote Control:n asennuksessa..?
Minulla ei onnistu kirveelläkään, vaikka täysin ohjeiden mukaan olen yrittänyt kymmeniä kertoja ja aina tulee herja "Valmistelun tilavirhe" ja "Digital Key - palvelu ei ole käytettävissä asetuksen aikana."
Täh? Minkä asetuksen?
Help desk käski resetoimaan systeemin, mutta siitä ei ollut mitään apua. Hain myös ohjelmistopäivitykset, mutta niistäkään ei ollut apua.
Laakkonenkaan ei osannut auttaa. Puhelin on ihan uusi IPhone 13.
"BMW Digital Keyn tai Digital Key Plusin aktivoimiseksi tarvitset internetyhteyden ja kerran molemmat ajoneuvon avaimet ajoneuvon sisätiloissa. "
Leave a comment:
-
-
Originally posted by ///Jone View PostLisäksi Model 3… Lisäksi spekuloinnin puolelle menee, että autopilotti heikentynyt sen jälkeen kun Tesla vei sen toimimaan kameroilla.
Leave a comment:
-
Leave a comment: