BMW i4 keskustelua

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Doni
    replied
    Sellaiset

    Leave a comment:


  • petnen
    replied
    Originally posted by JPM50 View Post
    Joo, ja vähän ylikin tuolla pääsee yhdellä latingilla; ajoin 320 km maantietä rajoitusten mukaan ja perille päästyäni rangea oli sillä tyylillä ajellen vielä noin 170 km. 16,5 kWh/100 km oli keskikulutus. Renkaat 245-45-18 kitkarenkaat.

    Saahan tuon kuluttamaan helposti enemmänkin
    Itse ei ajanut mitenkään taloudellisesti. Hyvä kuulla jos noin pitkästi pääsee.
    Ei muuten yhtään tee mieli polttomoottoriautoa tämän jälkeen.

    Leave a comment:


  • JPM50
    replied
    Originally posted by petnen View Post
    Nyt olen pari päivää ajanut tuolla i4M50:llä. Näyttäisi siltä että 450km pääsee yhdellä latauksella.
    Joo, ja vähän ylikin tuolla pääsee yhdellä latingilla; ajoin 320 km maantietä rajoitusten mukaan ja perille päästyäni rangea oli sillä tyylillä ajellen vielä noin 170 km. 16,5 kWh/100 km oli keskikulutus. Renkaat 245-45-18 kitkarenkaat.

    Saahan tuon kuluttamaan helposti enemmänkin

    Leave a comment:


  • Remotion
    replied
    ei jaksa... antaa olla
    Last edited by Remotion; 29-10-2022, 00:06.

    Leave a comment:


  • JH.
    replied
    Pienellä menee, tyytyväinen voi olla kyllä Bemarin onnistumiseen vaikka jonkin verran takamatkalta sähköilyyn tulikin .

    Täälläkin on pientä toivonkipinää, auto oli alkuviikosta kuulemma Belgiassa kyytiä odottelemassa. Olenkin aloittanut henkisen valmistautumisen laivan uppoamiseen

    Leave a comment:


  • petnen
    replied
    Originally posted by jobo View Post
    Onko millä pyörillä ja millaista ajoa?
    Noin 320km maantietä ja loput kaupunki ajoa
    18" vanteet 245/45/18 ja 255/45/18

    Leave a comment:


  • jobo
    replied
    Originally posted by petnen View Post
    Nyt olen pari päivää ajanut tuolla i4M50:llä. Näyttäisi siltä että 450km pääsee yhdellä latauksella.

    Onko millä pyörillä ja millaista ajoa?

    Leave a comment:


  • petnen
    replied
    Nyt olen pari päivää ajanut tuolla i4M50:llä. Näyttäisi siltä että 450km pääsee yhdellä latauksella.

    Leave a comment:


  • Tomi T
    replied
    Originally posted by JPM50 View Post
    Voi se olla noinkin. Tosin vielä eilen yritin monta kertaa alle minuutin painalluksia, mutta mitään ei tapahtunut. Tänään sitten painelin varmasti yli minuutin ja lähti toimimaan. Ehkä noissa on hiukan eroja.

    Noh, oli miten oli mutta näin on, ja pääasia on, että homma toimii ok.
    Juu, kestoksi ohjeistettakoon, että painaa volumea kunnes näytössä näkyy jotain muuta (eli taitaa mennä pimeäksi hetkeksi jne).

    Leave a comment:


  • JPM50
    replied
    Originally posted by Tomi T View Post
    Ettei nyt ollut ihan kyse samasta asiasta, jota tuolta help deskistä pyysivät tekemään? Ainoa buuttausmenetelmä on se pitkä (monien puheiden mukaan n. 40s) volumen painallus.
    Voi se olla noinkin. Tosin vielä eilen yritin monta kertaa alle minuutin painalluksia, mutta mitään ei tapahtunut. Tänään sitten painelin varmasti yli minuutin ja lähti toimimaan. Ehkä noissa on hiukan eroja.

    Noh, oli miten oli mutta näin on, ja pääasia on, että homma toimii ok.

    Leave a comment:


  • 315i
    replied
    Siis lataus jatkui ton jälkeen vielä, niin ja alussa meni tovi ennenkuin nosti tonne reiluun 200kWh. noin 10kWh tuli, ja ei sillä ihan satasta pääse.

    Saman reissun keskikulutus Pori-Keimola oli muistaakseni 14.9kWh. Ajettu 10 yli sallitun, siis mittarin mukaan. Sport mode.
    Kesällä jos ajais rajoitusten mukaan vois päästä lähelle 13kWh,

    Leave a comment:


  • Tomi T
    replied
    Originally posted by JPM50 View Post
    Juu, on huomattu.

    Ongelma ratkesi lopulta i4talk.com-sivustolta saadusta vinkistä, eli +60 s painetaan radion nappulaa pohjassa, jolloin järjestelmä tekee totaaliresetoinnin.

    Sen jälkeen kaikki ominaisuudet lähtivät toimimaan, kuten pitääkin.
    Ettei nyt ollut ihan kyse samasta asiasta, jota tuolta help deskistä pyysivät tekemään? Ainoa buuttausmenetelmä on se pitkä (monien puheiden mukaan n. 40s) volumen painallus.

    Leave a comment:


  • JPM50
    replied
    Originally posted by PNM2 View Post
    Onhan tämä kohta myös huomattu:

    "BMW Digital Keyn tai Digital Key Plusin aktivoimiseksi tarvitset internetyhteyden ja kerran molemmat ajoneuvon avaimet ajoneuvon sisätiloissa. "
    Juu, on huomattu.

    Ongelma ratkesi lopulta i4talk.com-sivustolta saadusta vinkistä, eli +60 s painetaan radion nappulaa pohjassa, jolloin järjestelmä tekee totaaliresetoinnin.

    Sen jälkeen kaikki ominaisuudet lähtivät toimimaan, kuten pitääkin.

    Leave a comment:


  • PNM2
    replied
    Originally posted by JPM50 View Post
    Onko muilla ollut ongelmia Digital Key:n ja Remote Control:n asennuksessa..?

    Minulla ei onnistu kirveelläkään, vaikka täysin ohjeiden mukaan olen yrittänyt kymmeniä kertoja ja aina tulee herja "Valmistelun tilavirhe" ja "Digital Key - palvelu ei ole käytettävissä asetuksen aikana."

    Täh? Minkä asetuksen?

    Help desk käski resetoimaan systeemin, mutta siitä ei ollut mitään apua. Hain myös ohjelmistopäivitykset, mutta niistäkään ei ollut apua.

    Laakkonenkaan ei osannut auttaa. Puhelin on ihan uusi IPhone 13.
    Onhan tämä kohta myös huomattu:

    "BMW Digital Keyn tai Digital Key Plusin aktivoimiseksi tarvitset internetyhteyden ja kerran molemmat ajoneuvon avaimet ajoneuvon sisätiloissa. "

    Leave a comment:


  • isolohko
    replied
    Originally posted by ///Jone View Post
    Lisäksi Model 3… Lisäksi spekuloinnin puolelle menee, että autopilotti heikentynyt sen jälkeen kun Tesla vei sen toimimaan kameroilla.
    Autopilotti ei heikentynyt ja haamujarrutukset hieman väheni Model 3 kameroihin menon jälkeen. Varmaankin keulan loskasta jäätymisen tai lumesta peittymisen aiheuttamat radar-disable autopilot ongelmat poistunevat, talvi näyttää. Nythän autopilotin etäisyysasetus on enää 2-7 arvoon asetettavissa, oli 1-7.

    Leave a comment:

Working...
X