Originally posted by torso1
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									
								
								
									View Post
								
							
						
					
				
				
			
		 mutta muuten uuden veroiset, paisto 11/22) takarenkaat 420€ pari ovelle tuotuna. Eturenkaat jouduin ostamaan uudet 400€ kipale. Tähän asennus päälle eli tulihan sitä hintaa näillekin yli kolme tonnia.
 mutta muuten uuden veroiset, paisto 11/22) takarenkaat 420€ pari ovelle tuotuna. Eturenkaat jouduin ostamaan uudet 400€ kipale. Tähän asennus päälle eli tulihan sitä hintaa näillekin yli kolme tonnia.Uuteen 20" settiin verrattuna iso säästö ja myös selvästi halvempi kuin uusi perus19" setti, jonka ulkonäkö on kyllä oman silmään hyvinkin karvalakki eli nämä BMW Winter Wheels 7 Series G70 i7 G70 X3 G45 19 Inch Styling 903 Doppelspeiche (werksraeder24.com) . Toki käytettynä tämä 19" vanne ja uudet renkaat olisi jäänyt satasen alle kolmen tonnin. Toki kaikki renkaat olisi tuolloin olleet uusia. Eli muutama satanen meni ulkonäön alttarille.
 
					 Kun yhtälöön laittaa epätavalliset/(epäinhimilliset) ajo-ajat, yöaikaan (24..03) paluu lentokentältä.Ja matka suuntautuu rannikolta sata kilometriä sisämaahan, jolloin sääolot muuttuu matkan aikana vesikelistä tavalliseen talvikeliin. Tällä alueella kitkarengas on heikoimmillaan, joten valinta oli loppujen lopuksi selkeä.
 Kun yhtälöön laittaa epätavalliset/(epäinhimilliset) ajo-ajat, yöaikaan (24..03) paluu lentokentältä.Ja matka suuntautuu rannikolta sata kilometriä sisämaahan, jolloin sääolot muuttuu matkan aikana vesikelistä tavalliseen talvikeliin. Tällä alueella kitkarengas on heikoimmillaan, joten valinta oli loppujen lopuksi selkeä. Tässähän käyrä on pitkään nouseva, eli ihan tyhjään akkuun ei aivan parhaita tehoja saa. Muilla DC-latauskerroilla harmillisesti ollut kohteissa joku 150kW maksimilaturi tai kentällä tehojako päällä, eli laturi on rajoittanut niitä. Eipä noita DC-latauskertoja ole tullut kuin joku puolentusinaa tähän mennessä.
 Tässähän käyrä on pitkään nouseva, eli ihan tyhjään akkuun ei aivan parhaita tehoja saa. Muilla DC-latauskerroilla harmillisesti ollut kohteissa joku 150kW maksimilaturi tai kentällä tehojako päällä, eli laturi on rajoittanut niitä. Eipä noita DC-latauskertoja ole tullut kuin joku puolentusinaa tähän mennessä.
					 Perheemme päättäjä moitti takapenkiltä, että ulkona on puuskittainen tuuli joka kuuluu ikävästi sisälle, 248km/h
 Perheemme päättäjä moitti takapenkiltä, että ulkona on puuskittainen tuuli joka kuuluu ikävästi sisälle, 248km/h 
					 Kävin taas heittämässä n. 1000km viikonlopun ja on kyllä hyvä peli, ei voi muuta sanoa. Kulutus kyllä nousee kun piti sateessa ajaa, heti kun kuivaa niin tuollainen 3-4kWh/100km pienenee kulutus. Range on täysin riittävä ja lataa nopeasti. Esim tuolle reissulle lähdin 100%, pääsin perille reilun 400km päähän ilman välistoppeja, taisi jäädä 19% akkuun. Sitten latailin jonnekin 60-70% välille että pääsi kylillä pyörimään tms, kotimatkalle alkupuolelle yksi stoppi jossa latasin reiluun 80% ja siitä vajaa 400km kotiin ja jäi 9% akkuun.
 Kävin taas heittämässä n. 1000km viikonlopun ja on kyllä hyvä peli, ei voi muuta sanoa. Kulutus kyllä nousee kun piti sateessa ajaa, heti kun kuivaa niin tuollainen 3-4kWh/100km pienenee kulutus. Range on täysin riittävä ja lataa nopeasti. Esim tuolle reissulle lähdin 100%, pääsin perille reilun 400km päähän ilman välistoppeja, taisi jäädä 19% akkuun. Sitten latailin jonnekin 60-70% välille että pääsi kylillä pyörimään tms, kotimatkalle alkupuolelle yksi stoppi jossa latasin reiluun 80% ja siitä vajaa 400km kotiin ja jäi 9% akkuun.
Leave a comment: