Originally posted by juho-85
View Post
Meillä kanssa juuri pidempi reissu takana ja hyvin tuo talvellakin toimi. En laittanut esilämmitystä päälle, vaikka pakkasta olikin -11C. Ei ollut lähtöaika ihan tiedossa ja meinasin, että nopeastihan se kumminkin lämpenee. Niinhän se tekikin ja rekuperaatiokin toimi heti lähdöstä, vaikka akku olikin seissyt yli vuorokauden. Tehot oli kylläkin rajoitettu n. 80% tienoille, mitä ei ajossa kyllä huomannut mitenkään. Akun manuaalista esilämmitystä tuli käytettyä aakkosasemalle mennessä, kun niitä latureita ei navista löydä. Itse huoltsikka sentään löytyi haulla.
Edit. Unohtui vielä mainita, että automaattiset pitkät toimi paremmin kuin F30:n xenonit. Itse toiminta on periaattessa samanlaista mekaaniseen varjostukseen perustuvaa, mutta kamerat ainakin lienee paremmat, kun nyt paloi pitkät auringonlaskua kohti ajaessakin. Edellisessä autossa pitkät ei syttyneet, jos taivas oli vaalea, vaikka maasto alkoikin kaivata jo valoa. Toki nuo ledit myös syttyy varjostuksen jälkeen sivistyneemmin kuin xenonien kerralla täyskirkkaus tyyppinen ratkaisu.
Leave a comment: