Announcement

Collapse
No announcement yet.

BMW i4

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• PNM2
    replied
    Perkele. Kävin eilen Hedinillä ja kertoivat, ettei olisi ensimmäinen, josta pussi hajoaa. No, osia ei Suomessa eikä Ruotsissa eikä suostunut tilaamaan osaa varmuudeksi vaan pitää ensin käydä pikahuollon kautta tsekkaamassa, vuotaako pussi. Osa on täysin erilainen kuin esim F11:ssa, eli iskari on samassa ja osan hinta on 2000€ ja vaihtotyökin toki isompi kuin pelkkä pussi.

No, pakko lusia pikahuolto, joka ei ole mun kokemuksella koskaan toiminut. Luulisi, että moisen osan voisi tilata varastoon, kun tiedetään, että niitä kuitenkin tullaan vaihtamaan, vaikka mulla ei vikaa olisikaan. Nyt sitten tilaaminen viivästyy. Kustannuksia ei tietysti tule mutta mieluummin lähtisin juhannuksena pitkin Suomea ehjällä pussilla, kun ei sitten koskaan tiedä, hajoaako se niin paljon, ettei kompura jaksa pitää perää ylhäällä.

Leave a comment:

• Tomi T
    replied
    Originally posted by pyroz View Post

Ei ole kaikissa.
    On kaikissa i4:ssa ilmajousitus takana. edit: On tosiaan vakiona, 2021 julkaistussa "preliminary specs" -taulukossa luki optional, mutta kyllä se kuitenkin vakiona on.​ "A space functional five-link rear axle is used on the G26 BEV. This is used for integration of the electric drive unit. In contrast to the G26 with conventional drive system, the G26 BEV has single-axle ride level control as standard."

Ja tosiaan jos vajoaa, niin kyllähän siellä tolppa vuotaa mitä todennäköisimmin.
    Last edited by Tomi T; 30-05-2024, 19:52.

Leave a comment:

• Aksuuu
    replied

Ei ole kaikissa.
    Missä versiossa ei ole?

Leave a comment:

• PNM2
    replied

Ei ole kaikissa.
    Joo, versioitahan on nyt jo useita mut M50 taitaa olla kaikissa. No, menköön tarkistukseen Hedinille.

Leave a comment:

• pyroz
    replied
    Originally posted by PNM2 View Post
    Eikös kaikissa i4:ssa ole takana ilmajouset? Oon nyt tossa tasaisella parkkiksella huomannut aina autolle tullessa, että näyttää vasen takapyörä olevan todella lähellä kaarta ja selkeästi matalammalla kuin oikealta puolelta. Pari F11:ä omistaneena ajatus siirtyi heti ilmapussin vuotoon. Täytynee vielä auto Hedinille tsekattavaksi tai ainakin kysellä mielipidettä sieltä.
    Ei ole kaikissa.

Leave a comment:

• PNM2
    replied
    Eikös kaikissa i4:ssa ole takana ilmajouset? Oon nyt tossa tasaisella parkkiksella huomannut aina autolle tullessa, että näyttää vasen takapyörä olevan todella lähellä kaarta ja selkeästi matalammalla kuin oikealta puolelta. Pari F11:ä omistaneena ajatus siirtyi heti ilmapussin vuotoon. Täytynee vielä auto Hedinille tsekattavaksi tai ainakin kysellä mielipidettä sieltä.

Leave a comment:

• JPM50
    replied
    Originally posted by FlyingFinn View Post
    Sattui rengasrikko ja aplikaatio herjasi paineen alentumisesta auton ollessa parkissa kun oli ns. hidas vuoto. Rengas on uusittu mutta aplikaatiosta ei lähde viesti paineen alenemisesta pois. Saakohan tuota jotenkin itse nollattua? Volumerinkularesetointia ja aplikaation uudelleen käynnistämistä sekä renkaiden uudelleen tunnistamista olen kokeillut mutta ei auta. Ei tuolla nyt suurta merkitystä ole kun en aplikaatiota juurikaan käytä mutta jos nyt sattuisi sama rengas puhkeamaan niin siitä ei puhelimeen tule ilmoitusta tai jää huomaamatta kun on vanha ilmoitus päällä. Pääasia, että autosta on turhat ilmoitukset pois mutta voisihan tuo puhelimeenkin päivittyä.
    Kokeilitko poistaa aplikaation ja sitten asentaa uudelleen ja kirjautua sisään..? Joskus aplikaation pönttöilyt loppuvat vain tuolla tavoin.

Leave a comment:

• FlyingFinn
    replied
    Originally posted by Aksuuu View Post

Milloin tämä tapahtui? Muistaakseni lasinpesunesteen herjan kohdalla luki aplikaatiossa, että ilmoitus voi näkyä jopa 3 vuorokautta. En tiedä mikä järki siinä on taustalla. Oiskohan tässä sama
    Kyllä siitä jo viikko on. Ehkä se ilmoitus häviää kun seuraavan kerran vaihtaa talvirenkaat alle.
    Last edited by FlyingFinn; 21-05-2024, 14:52.

Leave a comment:

• Aksuuu
    replied
    Originally posted by FlyingFinn View Post
    Sattui rengasrikko ja aplikaatio herjasi paineen alentumisesta auton ollessa parkissa kun oli ns. hidas vuoto. Rengas on uusittu mutta aplikaatiosta ei lähde viesti paineen alenemisesta pois. Saakohan tuota jotenkin itse nollattua? Volumerinkularesetointia ja aplikaation uudelleen käynnistämistä sekä renkaiden uudelleen tunnistamista olen kokeillut mutta ei auta. Ei tuolla nyt suurta merkitystä ole kun en aplikaatiota juurikaan käytä mutta jos nyt sattuisi sama rengas puhkeamaan niin siitä ei puhelimeen tule ilmoitusta tai jää huomaamatta kun on vanha ilmoitus päällä. Pääasia, että autosta on turhat ilmoitukset pois mutta voisihan tuo puhelimeenkin päivittyä.
    Milloin tämä tapahtui? Muistaakseni lasinpesunesteen herjan kohdalla luki aplikaatiossa, että ilmoitus voi näkyä jopa 3 vuorokautta. En tiedä mikä järki siinä on taustalla. Oiskohan tässä sama

Leave a comment:

• FlyingFinn
    replied

Leave a comment:

• JPM50
    replied
    Kuskin oven lasin nostin lakkasi toimimasta. Jenkki-forumilta löysin vinkin, että ovi auki ja avaimen avaus-nappia pitämällä pohjassa homma korjaantuu, ja näin tapahtui nyt toimii taas lasin nostin normaalisti.

Leave a comment:

• makelja
    replied
    .......
    Last edited by makelja; 07-09-2024, 06:21.

Leave a comment:

• kobluna
    replied
    Originally posted by makelja View Post
    Tuntuu että se toimisi pehmeämmin. Siis energian talteenotto.
    Jep, varsinkin B-moodissa toimii nyt pehmeämmin. Jännä miten pidin sitä aiemminkin ihan hyvänä, mutta nyt päivityksen jälkeen se on kuitenkin selkeästi parempi.

Miksiköhän tämä 3/24 päivitys muuten tuli jo nyt? Aina ennen päivitykset on tullut 4 kuukautta myöhemmin, kuin tuo päiväys eli käytännössä silloin, kun seuraava versio on jo olemassa. Nuo OTA päivitykset on siis olleet aina yhtä versiota jäljessä siihen nähden, mitä asentavat marmorilla. Onkohan 11/23 päivityksessä ollut jotain bugia, jonka halusivat korjata nyt heti eikä vasta kesällä?

Leave a comment:

• makelja
    replied
    ......
    Last edited by makelja; 07-09-2024, 06:21.

Leave a comment:

• FlyingFinn
    replied
    Näköjään taas pukkasi uuden päivityksen. Selostuksen mukaan on tehty muutoksia jarrutusenergian talteenottoon.

Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎