memebuy23buy

BMW i4

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Jusaig
    replied
    Originally posted by JayValkyr View Post
    Onko kenelläkään ollut ongelmia Spotifyn pätkimisen kanssa. Sellainen pätkäisy tulee usein biiseissä 2-5 kertaa ja ärsyttää superisti. Ihan kuin bufferi ei riittäisi.
    On onglemia ja todennäköisesti kyseessä juurikin bufferiongelma. Mitään kotikonsteja tämän korjaamiseksi ei tietääkseni ole, mutta toivotaan että seuraavan päivityksen myötä korjaantuu.

Leave a comment:

• makelja
    replied
    .......
    Last edited by makelja; 07-09-2024, 06:21.

Leave a comment:

• JayValkyr
    replied
    Onko kenelläkään ollut ongelmia Spotifyn pätkimisen kanssa. Sellainen pätkäisy tulee usein biiseissä 2-5 kertaa ja ärsyttää superisti. Ihan kuin bufferi ei riittäisi.

Leave a comment:

• FlyingFinn
    replied
    Minulla luki että jotain radion lisätietoja on nyt lisätty. Jonnekin valikkoon on ilmeisesti myös tullut joku lisävalinta. En perehtynyt tarkemmin kun kuulostaa siltä ettei tuolla ole mitään merkitystä.

Leave a comment:

• JPM50
    replied
    Joo, karttaan tuli jotain päivitystä ja ilmeisesti joitain bugeja on korjattu. Kun ohjelmistopäivityksen jälkeen käynnistin auton, tuli ruutuun teksti; "Ajoneuvon maavara on laskenut. Odota hetki, kunnes autoa on nostettu". Noin puoli minuuttia tähän meni ja taas mentiin.

Leave a comment:

• 315i
    replied
    Mulla kartat latautui päivityksen jälkeen OTA.
    Vähä hölmöä, että ei oikeesti mainita mitä päivitetään. Sama yleinen liirumlaarum, mutta ei oikeesti sanota, vaikka että tämä ikoni on nyt erivärinen ja sen väriä voi muuttaa asetuksista.
    Jos vaan taustasoftan päivitys, voisivat sanoa, että käyttäjälle ja käyttöliittymään ei muutoksia.

Leave a comment:

• makelja
    replied
    ......
    Last edited by makelja; 07-09-2024, 06:20.

Leave a comment:

• JPM50
    replied
    Joo, niin tuli päivitys. Jotain muutoksia käyttöohjekirjaan tms. Toivottavasti tosiaan tulisi jotain muutakin. Noh, aamulla tuon ehkä sitten näkee.

Leave a comment:

• PNM2
    replied
    Originally posted by FlyingFinn View Post
    Uutta ohjelmistopäivitystä näköjään pukkaa. Ei taida olla tälläkään kertaa mitään uutta odotettavissa. Ei ole vielä suostunut asentumaan kun ei ole patterissa tarpeeksi virtaa.
    Jossain Connected driven sivuilla luki, että Drive recorderin tallenteet olisivat nyt myös MyBMW-appiksessa mutta toistaiseksi en huomannut mitään. En tosin ole käynyt autossa vielä päivityksen jälkeen.

Leave a comment:

• FlyingFinn
    replied
    Uutta ohjelmistopäivitystä näköjään pukkaa. Ei taida olla tälläkään kertaa mitään uutta odotettavissa. Ei ole vielä suostunut asentumaan kun ei ole patterissa tarpeeksi virtaa.

Leave a comment:

• FlyingFinn
    replied
    Originally posted by 315i View Post
    Mulla VIN numeron perusteella sanoi, että valmistus aloitettu, vai mikä se sanamuoto olikaan, 10.8.2022. Ei vuotoja, vielä.
    Niin ja 10.8. ei onneks ollut maanantai, vaan keskiviikko Kauankohan ne yhtä autoo värkkää?
    Ei ainakaan omassa pitkään mennyt. Olisikohan ollut n. viikko siitä kun valmistus oikeasti alkoi.

Leave a comment:

• 315i
    replied
    Mulla VIN numeron perusteella sanoi, että valmistus aloitettu, vai mikä se sanamuoto olikaan, 10.8.2022. Ei vuotoja, vielä.
    Niin ja 10.8. ei onneks ollut maanantai, vaan keskiviikko Kauankohan ne yhtä autoo värkkää?

Leave a comment:

• Aksuuu
    replied
    Originally posted by Jarppa63 View Post
    No ei toi vaihto ollut ihmeellinen juttu: auto maanantaina huoltoon ja tiistaina takas. Päivän ajelin tuoreella sijaisbemarilla. Auto siis 6/23 tehtaalta tullut. Venttiili hieman tihkui, ei tarvinnut lisätä jäähdytinnestettä.

Jarppa
    "Hieman" siis kivuttomammin kun suurella osalla

Leave a comment:

• Jarppa63
    replied
    No ei toi vaihto ollut ihmeellinen juttu: auto maanantaina huoltoon ja tiistaina takas. Päivän ajelin tuoreella sijaisbemarilla. Auto siis 6/23 tehtaalta tullut. Venttiili hieman tihkui, ei tarvinnut lisätä jäähdytinnestettä.

Jarppa

Leave a comment:

• JPM50
    replied
    Originally posted by petnen View Post

Moi

Minun auto on tehty 9/ 2022 ja siinä vuotaa tuo venttiili.
    Ok, siinä romuttui siis minun teoriani

Minunkin autoni on tehty 9/22, mutta ainakaan toistaiseksi venttiili ei vuoda.

Takaisinkutsukampanjaa odotellessa...

Leave a comment:

Working...
X