Originally posted by jani
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW i4
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by pyroz View PostNäin Suomessa. Muualla autoverotuksen osalta sivistyneemmissä maissa saattaa olla tilanne toisinpäin.Mini, E24, E90, G70
exät: E23, 2x E34, E39, 2x E83, E61, 2x E70, F15, G05
Comment
-
-
Originally posted by PNM2 View PostErikoista, että jos puhutaan tavoitteena 30-luvusta, otetaan väkisin vuosi sen ensimmäinen vuosi eli 2030 verrokiksi. Oikeastaan vuosikymmenen ensimmäinen vuosi on 2031 mutta ei saivarrella sillä sen enempää.
Ensimmäiset i4:t ovat vuonna 2036 15-vuotiaita ensimmäisen sukupolven sähköbemareita. Se, laskeeko arvo nyt mahdollisesti hitaammin kuin muissa autoissa, ei tarkoita sitä, ettei arvo laskisi myöhemmin ns normaalisti tekniikan jäädessä vanhaksi, kuten väistämättä käy.F33 435d Mineral-grau metallic
K40 K1200s sondermodell
Comment
-
-
Originally posted by jani View PostNiin... minusta 5000euroa i4sta myös vuonna 2036 kuulostaa vähälle, autosta joka maksaa uutena ihan hitosti rahaa. Joka tapauksessa jossain kohtaa pitää hinnan tulla rajusti alas, jotta Jonnet niitä ostaa toriralliin, olipa vuosi 2030 tai 2035 mitä tarkastellaan + mahtaa olla ilo ostaa tuollaiseen autoon uudet akut jotka maksaa moninkertaisesti auton hinnan
Kyllä ne hinnat ajan ja kilsojen myötä putoavat kaikilla normaaleilla autoilla.i4 M50
ex: G30 530e xDrive M-Sport
ex: F11 525d xDrive
ex: F11 520d
ex: E91 318i
Comment
-
-
Originally posted by jani View PostNiin... minusta 5000euroa i4sta myös vuonna 2036 kuulostaa vähälle, autosta joka maksaa uutena ihan hitosti rahaa. Joka tapauksessa jossain kohtaa pitää hinnan tulla rajusti alas, jotta Jonnet niitä ostaa toriralliin, olipa vuosi 2030 tai 2035 mitä tarkastellaan + mahtaa olla ilo ostaa tuollaiseen autoon uudet akut jotka maksaa moninkertaisesti auton hinnan
Yhtä ilo + järkevää se on ostaa siihen 5000€ bensa/dieselautoon tehdasuusi moottori, mikä yhtälailla maksaa moninkertaisesti auton hinnan.BMW i4 M50 -23
BMW 330e M-sport -17
BMW 120d M-sport -14
MINI JCW -09
Comment
-
-
Originally posted by 315i View Posti3 on ekan sukupolven BMW sähköauto, ikää n. 10 vuotta. i4 on jo ihan eri sukupolvea.i4 M50
ex: G30 530e xDrive M-Sport
ex: F11 525d xDrive
ex: F11 520d
ex: E91 318i
Comment
-
-
Toivottavasti muutosvastarinta kestää pitkään, jotta itse voi nauttia rauhassa sähköautoilusta. Itse en ainakaan enään osta polttomoottoriautoa joka päiväiseen käyttöön.
On tuo i4 M50 niin hyvä pirssi omaan käyttöön.
Harrasteautot ovat sitten eri juttu. Ne pitää käydä bensalla ja moottorissa pitää olla kokoa.Bmw M535 E28 Hartge H35-24
Bmw i4 M50
Comment
-
-
Originally posted by petnen View PostToivottavasti muutosvastarinta kestää pitkään, jotta itse voi nauttia rauhassa sähköautoilusta. Itse en ainakaan enään osta polttomoottoriautoa joka päiväiseen käyttöön.
Yrittänyt hybridiäkin harkita, mutta vänkää vaan EV:n puoleen.
e87 130i M-Sport, N52, 6-speed manual vm. 2005
Comment
-
-
Originally posted by pyroz View PostM50:stä tulee takavetoinen kun sillä vetää kylki edellä.
Comment
-
-
Originally posted by Remotion View PostLuulisi että aiheuttaa vaarallisia tilanteita. Ainakin omat kokemukset nelivedolla ajelusta on se että itseaiheutetuista tilanteista pääsee vain nelivedon ansiosta vielä menosuuntaan. Jos veto kytkeytyisi edestä kesken pois niin luistokulma muuttuisi paljon isommaksi takavetomaisesti ja eteneminen menosuuntaan loppuukin samantien. En tiedä miten ei voisi aiheuttaa ulosajoa.:think Tavallaan nelivedon edut matkanteon ripeydestä liukkaalla alustalla valuu heti hukkaan.F33 435d Mineral-grau metallic
K40 K1200s sondermodell
Comment
-
Comment