Ehkä tämä video on täällä jo ollut ennenkin.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW i4
Collapse
X
-
Originally posted by BFI18 View PostEhkä tämä video on täällä jo ollut ennenkin.
https://m.youtube.com/watch?v=9hkvVu...QgbTUwIGRyaWZ0Last edited by FlyingFinn; 12-03-2023, 15:34.
Comment
-
-
Originally posted by pyroz View PostPidän häpeällisenä noita "Electric M car" mainintoja senkin takia, että 544hp ja neliveto eikä autolla voi vetää nelipyöräluisussa. Mitä sanoisitte M4:sta josta ei saa luistonestoa pois? Aivan...
Comment
-
-
Ihan joka sanaa en ymmärtänyt mutta asialliselta näyttää: https://www.youtube.com/watch?v=ls7jLPEGg_g
Comment
-
-
Originally posted by FlyingFinn View PostIhan joka sanaa en ymmärtänyt mutta asialliselta näyttää: https://www.youtube.com/watch?v=ls7jLPEGg_g
Tekstityksestä huolimatta vähän kielimuuriaG26 i4 M50 Black Sapphire
Comment
-
-
Originally posted by BFI18 View PostS65, S85, H1, N63TU, HA0, IB1
Comment
-
-
Originally posted by pyroz View PostNimenomaan. Huomaat varmaan miten etupyörät suttaa vain kun ratti on suorassa. Kyllä sillä perän sivulle saa ja erittäin herkästi saakin, mutta nelipyörä-äksöniä ei pysty kunnolla harrastamaan. Tuo videon menohan oli tollasta sukkasillaan sipsuttelua...
Eli tuossa videossa vain alku sportboostilla ja loppu eco-prolla…
First few sec is in Sport Boost. Then i switch to Eco Pro for the rest of the video to see if it will deactivate the front motor.
It did feel more tail happy, but i didnt get to test it for long enough to comfirm if it became more rear biased.
Ehkäpä post #424 kertoo enemmän sladituspotentiaalista.Last edited by BFI18; 13-03-2023, 07:44.G26 i4 M50 Black Sapphire
Comment
-
-
Originally posted by FlyingFinn View PostEi ole itsellä juurikaan kokemusta Bemarin ICE autojen x-drivesta mutta käsitys on, että pitää olla torsen (näillä olen ajanut) jos kunnollisen nelivedon haluaa.
Toivottavasti toimisi hyvin myös sähköbemarissa. i4m50 lähti pikaisella testillä minusta paikaltaan yllättävän "hitaasti", mahtaakohan siinä olla joku rajoitus tehon suhteen pienissä nopeuksissa?
Comment
-
-
Originally posted by pyroz View PostNimenomaan. Huomaat varmaan miten etupyörät suttaa vain kun ratti on suorassa. Kyllä sillä perän sivulle saa ja erittäin herkästi saakin, mutta nelipyörä-äksöniä ei pysty kunnolla harrastamaan. Tuo videon menohan oli tollasta sukkasillaan sipsuttelua...
Comment
-
-
Originally posted by jj5 View PostXdrive toimii aivan hyvin ja on ihan kunnollinen neliveto. :think
Toivottavasti toimisi hyvin myös sähköbemarissa. i4m50 lähti pikaisella testillä minusta paikaltaan yllättävän "hitaasti", mahtaakohan siinä olla joku rajoitus tehon suhteen pienissä nopeuksissa?
Comment
-
-
Originally posted by FlyingFinn View PostKyllähän tuossa saisi sellaiset 150 hv enemmän olla tehoja. Sen massan liikkeelle saaminen vaatii voimaa.
Comment
-
-
Originally posted by jj5 View PostKyllä +500hp pitäs liikkeellelähtöön riittä ja hyvinhän se vauhtia kelaa kun on liikkeelle päässyt, eli (huippu)tehonpuutteesta ei ole kysymys. Onko sitten niin ettei ne sähkömoottorit pysty antamaan kunnolla tehoa heti liikkeellelähdössä, vai onko rajoitettu ohjelmallisesti. :think Tai sitten en osannut aktivoida jotain lähtömoodia tms.i4 M50
ex: G30 530e xDrive M-Sport
ex: F11 525d xDrive
ex: F11 520d
ex: E91 318i
Comment
-
-
Originally posted by jj5 View PostKyllä +500hp pitäs liikkeellelähtöön riittä ja hyvinhän se vauhtia kelaa kun on liikkeelle päässyt, eli (huippu)tehonpuutteesta ei ole kysymys. Onko sitten niin ettei ne sähkömoottorit pysty antamaan kunnolla tehoa heti liikkeellelähdössä, vai onko rajoitettu ohjelmallisesti. :think Tai sitten en osannut aktivoida jotain lähtömoodia tms.
Comment
-
Comment