Originally posted by torso1
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW i4
Collapse
X
-
Originally posted by FlyingFinn View PostKalvoista tuli mieleen, osaisiko joku suositella paikkaa pääkaupunkiseudulla missä homma onnistuu? Minkähänlaista hintaa noin suunnilleen noista pyydetään? Ei ole aiemmissa autoissa ollut mutta voisihan tuotakin kokeilla.
Comment
-
-
Originally posted by FlyingFinn View PostKalvoista tuli mieleen, osaisiko joku suositella paikkaa pääkaupunkiseudulla missä homma onnistuu? Minkähänlaista hintaa noin suunnilleen noista pyydetään? Ei ole aiemmissa autoissa ollut mutta voisihan tuotakin kokeilla.
Etuosien ppf eli etupuskuri, konepelti ja kaaret on siinä 1500e paikkeilla.
Itse olen laittanut kalvot esim. etuvaloihin, kynnyksiin, lastausaukkoon, latausluukkuun ja ikkunalinjan kiiltomustiin. Tämmöset on satasien hommia.2023 G26 i4 M50
2023 U11 iX1 xDrive30
Comment
-
-
Comment
-
-
Originally posted by Tiik View PostNettiautossa nyt jo yli 40kpl i4sia, alkaa valikoimaa olla.
Näyttäisi vaan kaikki olevan reippaasti ylihintaisia. Lisäksi monet näyttäisi olevan mainostetusti "huippuvarustein" manuaalipenkeillä ilman keyless go jne.
Toisaalta kun toimitusajat nämä niin kai sitä voi pyytää.BMW i4 M50 -23
BMW 330e M-sport -17
BMW 120d M-sport -14
MINI JCW -09
Comment
-
-
Originally posted by torso1 View PostLaittakeehan viestiä kun asia selviää. Ihan mielenkiintoista tietää et korvataanko kalvot myös? Jos joku osaa nimetä mulle vak. yhtiön jonka kasko korvaa ppf:t, niin vaihdan oman autovakuutukseni sinne samantien!
Comment
-
-
Originally posted by lnaukkar View PostKoko auton ppf (suojakalvotus) on viiden tonnin yli helposti. Teipit on kolmatta tuhatta. Hinnan ero tulee siitä kun teippiä on nopeampi työstää ja materiaali halvempaa.
Etuosien ppf eli etupuskuri, konepelti ja kaaret on siinä 1500e paikkeilla.
Itse olen laittanut kalvot esim. etuvaloihin, kynnyksiin, lastausaukkoon, latausluukkuun ja ikkunalinjan kiiltomustiin. Tämmöset on satasien hommia.F11 520da M-sport alpinweiss 3 - 11
W906 319 sprinter - 14
Comment
-
-
Originally posted by juhnu85 View PostTässä minun tapauksessa toki kyse vastapuolen liikennevakuutuksesta. Kaskosta en tiedä miten korvaa, voisi ainakin kuvitella että sen saisi sovittua vakuutusta otettaessa.
Ikävä kyllä monissa noissa ehdoissa on rajauksia koskien autojen "upgradettuja" juttuja. Mutta voi siis korvata mutta ei välttämättä automaattisesti.Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Originally posted by joko View PostTaivas varjele mitä järkeä on moisissa kalvoissa? Tuolla rahalla ammattimaalari maalaakin sen auton kokonaan uusiksi ja yleensä niitä kriittisiä kohtia on keula, helmat ja takaa tietyt osat kaarista ja puskurin alareuna. Ammattimaalari fiksaa sen korin 2 kertaa tuolla 5ke rahalla uudenveroiseksi. Noh kukin tyylilläänLast edited by pyroz; 06-03-2023, 16:20.S65, S85, H1, N63TU, HA0, IB1
Comment
-
-
Originally posted by joko View PostTaivas varjele mitä järkeä on moisissa kalvoissa? Tuolla rahalla ammattimaalari maalaakin sen auton kokonaan uusiksi ja yleensä niitä kriittisiä kohtia on keula, helmat ja takaa tietyt osat kaarista ja puskurin alareuna. Ammattimaalari fiksaa sen korin 2 kertaa tuolla 5ke rahalla uudenveroiseksi. Noh kukin tyylillään
Toisaalta, ymmärrän kyl kans. Oma i4 pääsi suunnilleen ekat tuhat kilsaa ilman oveniskemiä kyljessä. 4tkm kohdalla kiveniskemiä lyötyy sieltä täältä. Semmosta se on.2023 G26 i4 M50
2023 U11 iX1 xDrive30
Comment
-
-
Sikäli kun tähän päädyn niin todennäköisesti kalvotan etupuskurin tai ainakin alaosan puskurin helmasta sekä pyörien aukkojen takaa alahelmat joltain alueelta. Nämä ovat niitä kohtia mitkä ovat vuoden ajon jälkeen kuin hiekkapaperilla hiottuja. Kiiltomustat kohdat on aiemmissa pysyneet kyllä kohtuullisen naarmuttomina, varmaan paljon kiinni siitä kuinka autoa pesee.
Comment
-
-
Originally posted by Tommix View PostKorvaukset määrittää joka vakuutusyhtiöllä niiden omat vakuutusehdot. Näitä vasten et voi korvauksista mitään poikkeavaa edes olettaa korvattavan ilman erillistä sopimista ja sille löytyy hinta.
Ikävä kyllä monissa noissa ehdoissa on rajauksia koskien autojen "upgradettuja" juttuja. Mutta voi siis korvata mutta ei välttämättä automaattisesti.
Comment
-
Comment