Originally posted by Exvag
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW i4
Collapse
X
-
Originally posted by Exvag View PostCar datan raportti tuli, mutta siitä puuttui paljon kohtia. Korkeajänniteakun energiasisältö oli 73 kWh, mutta kunnosta ei ollut mitään mainintaa. Mistäköhän tämä mahtaa johtua? Myöskään lataushistoriaa ei ollut saatavilla.
Voiko tuon raportin ajaa uudestaan milloin vain? Antaisiko lisätietoja jos auto olisi latauksessa pyyntöhetkellä?
Last edited by JPM50; 12-05-2025, 14:16.i4 M50 Black Sapphire
Comment
-
-
Originally posted by JPM50 View Post
Ajapas tämä sama raportti uudestaan silloin, kun ilma ja samalla akku on lämpimämpi. Energiasisällön määrä on todennäköisesti silloin suurempi.
Comment
-
-
Originally posted by Exvag View Post
Joo pitää kokeilla. Kyselin myös asiakastuesta raportin sisällöstä, koska puuttuu mm. akuston kuntoarvio ja lataushistoria.
Onko kellään tietoja, löytääkö Saksantuonneista vahinkohistoriaa mistään? CarVertical ei näyttänyt mitään, mutta itsellä pieni epäilyn siemen jostain pienestä kolhusta. Toinen takaovi oli hieman vinossa ja saman puolen rengas eri ikäinen/kuntoinen muihin verrattuna. Ovi saatiin onneksi säädettyä huollossa. Myyjä tietenkin kiistää asian, ja voi olla totta tai sitten eivät ole kaivelleet tarpeeksi syvältä.
Comment
-
-
Originally posted by Exvag View Post
Joo pitää kokeilla. Kyselin myös asiakastuesta raportin sisällöstä, koska puuttuu mm. akuston kuntoarvio ja lataushistoria.
G05 45e
ex: F11 530d xDrive
ex: E84 X1 xDrive 25d
Comment
-
-
Originally posted by Exvag View PostTuli mieleen turhamainen ulkonäkökysymys.
Kirkkaat munuaisten kehykset hieman häiritsevät. Onko joku vaihtanut, teipannut tai maalannut niitä mustaksi?
Irrotus näyttää melko haasteelliselta, ilman puskurin irrotusta. Teippaus ei myöskään ole halpaa lystiä.i4 M50
ex: G30 530e xDrive M-Sport
ex: F11 525d xDrive
ex: F11 520d
ex: E91 318i
Comment
-
-
Originally posted by PNM2 View Post
Tarvikkeena maksaa reilun satasen ja irrotukseen ilman puskurin poistamista löytynee YouTubesta useita videoita.
Comment
-
-
Originally posted by Exvag View PostTuli mieleen turhamainen ulkonäkökysymys.
Kirkkaat munuaisten kehykset hieman häiritsevät. Onko joku vaihtanut, teipannut tai maalannut niitä mustaksi?
Irrotus näyttää melko haasteelliselta, ilman puskurin irrotusta. Teippaus ei myöskään ole halpaa lystiä.
Last edited by Riggue; 23-05-2025, 20:08.
Comment
-
-
Originally posted by Riggue View Post
Itse tuli kuukausi sitten vaihdettua 2024 vuoden i4 M50:een tuon facelift LCI-mallin uudempi kokomusta keulamaski. Irroitus hoituu todella helposti ilman puskurin poistoa, aikaa meni tutkien yms. irroituksineen yhteensä noin vartti. Uusi meni paikalleen viidessä minuutissa. Helppo ja iso muutos ulkonäköön. Ostin Schmiedmannilta BMW:n originaalimaskin, hinta noin 200 ja siinä tulee keulan M-logo valmiina paikallaan. Vahva suositus!
Varastossa lojuu myös uudet mustat peilinkuoret, kun ne harmaat M50 mallin kuoret ei istu silmään. Ja vielä pitäisi irroitella ne keulan harmaat jarrujen ilmanottoaukkojen pystykehykset maalausta varten, niitä kun ei tunnu löytyvän kuin alkuperäisinä hulppeaan 160€ parihintaan.
Comment
-
-
Originally posted by PAT_74 View Post
Itsellänikin uusi maski odottelee varastossa sopivaa luppoaikaa vaihtoa varten. Miten poistit vanhan maskin? Youtubesta löytyy ohjeita aika laidasta laitaan, joku ottaa ensin puskurin irti, toinen vain repaisee voimalla koko maskin irti ja kolmas työntää verhoilunpurkutikkuja maskin ja konepellin väliin. Mitähän noista kannattaisi kokeilla?
Varastossa lojuu myös uudet mustat peilinkuoret, kun ne harmaat M50 mallin kuoret ei istu silmään. Ja vielä pitäisi irroitella ne keulan harmaat jarrujen ilmanottoaukkojen pystykehykset maalausta varten, niitä kun ei tunnu löytyvän kuin alkuperäisinä hulppeaan 160€ parihintaan.
Comment
-
-
Originally posted by Riggue View Post
Verhoilunirroitustyökaluilla lähtee helpoiten. Työntää vain noiden kiinnityssakaroiden kohdalta niin napsahtavat yksi kerrallaan irti ja samalla saa aina rakoa avattua eteenpäin. Ei vaadi juurikaan voimaa, tulee aika nätisti. Yläreunassa kannattaa suojata maalia teipillä, jos joutuu taiteilemaan, ettei tule jälkiä. Kannakkeita yhteensä parisenkymmentä ja alhaalta kun aloittaa niin lähtee helpoiten. Tässä omasta kuva maski irti, niin näkyy noi kiinnityskohdat.
Comment
-
-
Originally posted by PAT_74 View Post
Kiitos, pitääpä kokeilla tuolla tavalla
Comment
-
Comment