Originally posted by BMWMaza
View Post
BMW i4
Collapse
X
-
Originally posted by Exvag View PostOsaako joku sanoa mistä navigaattorin ääniopastuksen saisi suomeksi? Kaikki kielet olen koittanut vaihtaa, mutta aina vaan haluaa opastaa englanniksi.
Comment
-
-
Originally posted by JPM50 View Post
Eikös se vaihdu suomeksi samalla, kun asetuksista valitsee suomen kielen...(?)Alkuperäinen kysyjä kertoi vaihtaneensa "kaikki kielet" suomeksi eikä vieläkään opastuksen kieli vaihtunut. Siksi epäilin, voiko versioiden välillä olla jotain eroa.
Comment
-
-
Originally posted by Exvag View PostOsaako joku sanoa mistä navigaattorin ääniopastuksen saisi suomeksi? Kaikki kielet olen koittanut vaihtaa, mutta aina vaan haluaa opastaa englanniksi.i20 iX xdrive 40 -22, Sophisto Grey Brilliant Effect
ex G31 530e -20 lci M/// -Sport , Phythonic Blue Metallic
ex G31 520D -18 M/// -Sport , Blue Stone Metallic
ex F11 530D -14, Jatoba Metallic
ex E39 530iA -03, M/// Sport individual Orinoco Metallic
Comment
-
-
Originally posted by Kiroi View PostPäivää kaikille, uusi foorumilla. Koitin etsiä kommentteja/lankoja i4 eDrive40:seen liittyen. Olenko ymmärtänyt oikein, että näissä on tuo akuston esilämmitys karttanavigaatiolla myös MY22 autoissa? Ilmeisesti manuaali-nappi on tullut 11/22 tehtaalta tulleisiin autoihin.S65, S85, H1, N63TU, IB1
Comment
-
-
Originally posted by pyroz View Post
Oli pitkään noin, että vain 11/2022 tai uudemmat, mutta myöhemmin tuli päivityksenä kaikkiinTanskasta tuotu i4 kiikarissa. SoH arvon kun vielä myyjä järjestää, niin varmistuu kaupat.
Comment
-
-
Terve jokaiselle! Oon tässä nyt miettinyt pääni puhki i4 M50 hankintaa. Työmatkalla kilometrejä kertyy n. 40tkm vuodessa, ja alkaa olla f31 330d jo tiensä päässä, ja 400€/kk ei tankkauksiin enää oikein kiinnosta ja muutenkin ''New ERA'' kiinnostelee vahvasti. Kertokaas nyt omistajat ja tähän malliin perehtyneet, mitä mun kannattaa katsella ja tiedustella tämän mallisarjan autoa ostaessa. Risut ja ruusut ja kaikki saa laittaa. Kiikarissa tällä hetkellä -22 n. 60tkm ajettuna. Sähköautoista ei minkään valtakunnan kokemusta eikä kosketuspintaa ennen tätä.Kiitos jo etukäteen.
Comment
-
-
Originally posted by jaakkorl View PostTerve jokaiselle! Oon tässä nyt miettinyt pääni puhki i4 M50 hankintaa. Työmatkalla kilometrejä kertyy n. 40tkm vuodessa, ja alkaa olla f31 330d jo tiensä päässä, ja 400€/kk ei tankkauksiin enää oikein kiinnosta ja muutenkin ''New ERA'' kiinnostelee vahvasti. Kertokaas nyt omistajat ja tähän malliin perehtyneet, mitä mun kannattaa katsella ja tiedustella tämän mallisarjan autoa ostaessa. Risut ja ruusut ja kaikki saa laittaa. Kiikarissa tällä hetkellä -22 n. 60tkm ajettuna. Sähköautoista ei minkään valtakunnan kokemusta eikä kosketuspintaa ennen tätä.Kiitos jo etukäteen.
Muuten erittäin hauska auto ja mukava ajaa. Talvella tosin kitkarenkailla huomaa takapään "leijumista" jäisellä tiellä ja silloin on parempi ajaa ilman voimakasta regenerointia.
Originally posted by PNM2Jäähdytysnestettä vuotaa. Tämä korjataan takuuseen ja osalla korjattu parikin kertaa
Voimansiirtovika, johon tarvitaan juuri mulla odottelussa oleva hiiliharjojen putsaus.
Takapilarit natisevat ja huollossa laitetaan teippiä estämään lähinnä oikean puolen c-pilarin natisemista.
Ilmajousia on vaihdettu (kallis osa, koska iskunvaimennin samassa).
Auto kadottelee puhelimia ja tästä selviää iDriven buuttauksella.
M50:n peilinkuoret irtoavat osassa harjapesuja.Last edited by PNM2; 11-07-2025, 08:44.i4 M50
ex: G30 530e xDrive M-Sport
ex: F11 525d xDrive
ex: F11 520d
ex: E91 318i
Comment
-
-
Originally posted by jaakkorl View PostTerve jokaiselle! Oon tässä nyt miettinyt pääni puhki i4 M50 hankintaa.F11 530d xDrive 09/16
Ex E60 530d xDrive A 10/08
Ex E60 520dA 09/08 liisari
Ex Opel Vectra 2.0i 8v -93
Ex Opel Kadett 1.6 -89
Comment
-
-
Originally posted by PNM2 View Post
Vanhasta ketjusta ei voi lainata enää mutta tässä mun yleistä vikalistaa tammikuulta eli näitä olisi hyvä tsekkailla. Lisäksi katsoisin penkin eli vakiosportpenkki on manuaalisäädöillä, mikä on aika surkeaa nykyaikana. Ja toki 60000 km ajettuna renkaiden kunto, koska niitä voi mennä toki ajotavasta riippuen mutta paino ja teho syövät varmasti nopeammin kuin esim tuossa F31:ssa.
Muuten erittäin hauska auto ja mukava ajaa. Talvella tosin kitkarenkailla huomaa takapään "leijumista" jäisellä tiellä ja silloin on parempi ajaa ilman voimakasta regenerointia.
Pyydä myyjältä akkutesti. Siitä näkee, missä kunnossa akku on ja osviittaa siihen, miten autoa on ladattu.
Oma i4 M50 on ollut luotettava peli. Pari vikaa on korjattu takuuna; latausportti vaihdettiin, jonka jälkeen se on toiminut ok. Lisäksi konepellin oikeanpuoleinen lukitussalpa oli jo tehtaalta tullessa hiukan ränkkä ja hajosi sitten 2 vuoden käytön jälkeen, ja sekin vaihdettiin takuuna.
Muuten oikein kiva auto tällä Fully Charged-paketilla ja M-Sport-istuimilla.
Jos löytyy sellainen yksilö, missä on juuri nuo istuimet, niin valitse sellainen, sillä M-Sport-penkit ovat todella hyvät.i4 M50 Black Sapphire
Comment
-
-
Originally posted by ekaBMW View Post
Ei ole kokemusta mutta tuli mieleen kysymys että miltä i4 kontin koko vaikuttaa farkun jälkeen? Siis jos sinulla enemmänkin tavaraa kulkee mukana.
Comment
-
-
Kiitos kaikille hyvistä tipseistä mitä kannattaa katsella ja tarkkailla. Eilen perjantaina siis hain koeajoon auton, -22 ja tässä yksilössä olikin mittarissa vaan 28tkm ja risat, värinä Portimao Blue Metallic, hyvin toimittelee vaikka ei niitä M-sport penkkejä olekkaan. Ne penkit tosin oli itsellä toivomuslistalla mutta tää auto sattu löytyä tästä läheltä Käyttöautolta, Super charged- paketilla. Akkutestin pyysin vielä käyttöautolla tehtäväksi ennen kauppoja, jotka on nyt siis aika lähellä Aluksi oli ikävä muovinlujan n57:n ääntä, mutta nyt siihen on jo tottunut yllättävänkin nopeasti ettei sitä ole.
Mitä tavaratilaan tulee, on se varsin sopivan kokoinen tuollaisenaan. Silloin kun f31 ostin, oli jälkikasvu sen verran pientä että piti saada mahtumaan yhtä sun toista, ja onpa mulla metsästys/kalastus autona Suzukin grand vitara pihassa joten mennään sillä sitten kalareissut jos tarttee isommin tavaraa mukaan!
Vielä moinen kysymys? Mua sylettää vähän noi vakio vanteet tossa sähkärissä, ootteko vaihtanu niitä mihinkään muihin, ja jos, vaikuttaako se rangeen yms. Miten?
Comment
-
Comment