BMW i4

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • volvostabemariin
    Bimmer Rookie
    • Sep 2019
    • 111
    • Kanta-Häme

Originally posted by pyroz View Post
    Nyt jos tuohon mennään, niin sanotaanko yhdessä ääneen se kaikkein tärkein itsestäänselvyys: "UUDEN AUTON OSTAJA ON AINA VARMA HÄVIÄJÄ!"
    .
    Juurikin näin. Koskee toki kaikkia kallimpia kulutushyödykkeitä. Itse olen intohimoinen pyöräilijä ja fillaireta mulla on 4. Niissä on ihan sama ilmiö --> ajaa liikkeestä ulos niin arvo puolittuu.

Tähän aiheessen ohuesti liittyn kävin tutnein keskustelun viikonloppuna tekoälyn kanssa. Ostin uutena 2022 jouluussa iX:n. Ja kuten arvata saattaa niin tappio tähän mennessä on niin iso että ei halua edes miettiä. Autossa on takuu voimassa (Turva) ja kaikki mahdolliset varusteen paitsi nelipyöräohjaus. Yhtä myynnissä olevaan 2026 i4 M60 yksilöä olen kuolannut mutta tekoäly tosiaan oli asiasta sitä mieltä, että älä nyt ihan pösilö ole. Kiitos tekoäly!

Comment

• Jarger
      Bimmer Enthusiast
      • Mar 2005
      • 4591
      • Finnland

Originally posted by volvostabemariin View Post

Juurikin näin. Koskee toki kaikkia kallimpia kulutushyödykkeitä. Itse olen intohimoinen pyöräilijä ja fillaireta mulla on 4. Niissä on ihan sama ilmiö --> ajaa liikkeestä ulos niin arvo puolittuu.

Tähän aiheessen ohuesti liittyn kävin tutnein keskustelun viikonloppuna tekoälyn kanssa. Ostin uutena 2022 jouluussa iX:n. Ja kuten arvata saattaa niin tappio tähän mennessä on niin iso että ei halua edes miettiä. Autossa on takuu voimassa (Turva) ja kaikki mahdolliset varusteen paitsi nelipyöräohjaus. Yhtä myynnissä olevaan 2026 i4 M60 yksilöä olen kuolannut mutta tekoäly tosiaan oli asiasta sitä mieltä, että älä nyt ihan pösilö ole. Kiitos tekoäly!
      "kun oma ei riitä"
      -tarkoitan toki ihan muuta kuin älyä
      Negatiiviset kauppakokemukset:
      Kaj Blomqvist nick kaizzu ja juttu sekä suolaus

Comment

• bittivirhe
        Bimmer Fanatic
        • Jun 2012
        • 640
        • Pohjois-Savo

Originally posted by volvostabemariin View Post
        Ei kai nyt kukaan iX:stä i4:ään vaihtaisikaan?
        G05 45e
        ex: F11 530d xDrive
        ex: E84 X1 xDrive 25d

Comment

• volvostabemariin
          Bimmer Rookie
          • Sep 2019
          • 111
          • Kanta-Häme

Originally posted by bittivirhe View Post

Ei kai nyt kukaan iX:stä i4:ään vaihtaisikaan?
          No ei kai. Mutta on mulle autokuume ennekin hörhöjä tekoja aiheuttanut.....

Comment

Working...
          X