Originally posted by kobluna
View Post
BMW i4
Collapse
X
-
Onnistuu iDrive 8.5 myös. Esim. Bimmer utilityllä etsii land_aktiv -kenttiä, googlaa mikä mikin on ja laittaa arvoksi FFFFFFFF niihin mitä haluaa kokeilla. Minulla on kaikenmaailman liikennevalotunnistukset ym. päällä. Kätevin on tuo ennakoiva vakkari, eli pudottaa nopeutta jo ennen kuin rajoitus alkaa, ettei aja kameraan ylinopeutta. Vakkari osaa nyt myös hidastaa mutkiin ja risteyksiin, liikenneympyränkin voi ajella vakkari päällä. Liikennevalotunnistus on turha, ei toimi niin hyvin että kannattaa käyttää. Vihreiden vaihtumisen muistutus ihan kätevä sillloin kun toimii.
-
Toimiiko siis FDL koodaus nykyään iDrive 8.5 versiossa? Eli voisi muuttaa muitakin asetuksia mieleisekseen? Minulla ei ole Bimmer Utilityä ostettuna, kun en ole kokenut siitä hyötyä headunitin koodauksen mahdottomuuden vuoksi.Originally posted by Tapiiri View Post
Onnistuu iDrive 8.5 myös. Esim. Bimmer utilityllä etsii land_aktiv -kenttiä, googlaa mikä mikin on ja laittaa arvoksi FFFFFFFF niihin mitä haluaa kokeilla. Minulla on kaikenmaailman liikennevalotunnistukset ym. päällä. Kätevin on tuo ennakoiva vakkari, eli pudottaa nopeutta jo ennen kuin rajoitus alkaa, ettei aja kameraan ylinopeutta. Vakkari osaa nyt myös hidastaa mutkiin ja risteyksiin, liikenneympyränkin voi ajella vakkari päällä. Liikennevalotunnistus on turha, ei toimi niin hyvin että kannattaa käyttää. Vihreiden vaihtumisen muistutus ihan kätevä sillloin kun toimii.
Comment
-
Ei, mutta em. ominaisuudet ei vaadi head unitin koodausta. Tai ainakaan jos ko. ominaisuudet on auton varustelistalla, mutta ne on vaa maakohtaisten rajoitusten takanaOriginally posted by kobluna View Post
Toimiiko siis FDL koodaus nykyään iDrive 8.5 versiossa? Eli voisi muuttaa muitakin asetuksia mieleisekseen? Minulla ei ole Bimmer Utilityä ostettuna, kun en ole kokenut siitä hyötyä headunitin koodauksen mahdottomuuden vuoksi.
Comment
Comment