BMW i4

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• volvostabemariin
    replied
    Originally posted by pyroz View Post
    Saa kai sinne rahalla individuaalina haluamaansa väritystä?
    Ei saa noihin msport-penkkeihin

Leave a comment:

• pyroz
    replied
    Saa kai sinne rahalla individuaalina haluamaansa väritystä?

Leave a comment:

• volvostabemariin
    replied
    Originally posted by PNM2 View Post

Tätä en usko. Jostain syystä näihin ei ole tarjolla muuta. iX3:ssa on sama juttu, tosin siihen saa kokonaista kahta eri väriä: mustaa ja musta-harmaata.

Eikös M Sport Pro -jakkarat ole aina lisämaksullinen varuste eli jos ei väristä diggaa, niin tuskin kannattaa sitä lisätonnia maksaa?
    Joo ei saanut kun mustana. Ja en siis ota kun muuten valitisn individual ivory valkoiset nahat. Musta pnekki ja ilmstointia niin en todellakaan diggaa

Leave a comment:

• PNM2
    replied
    Originally posted by volvostabemariin View Post

Kiitos vinkistä1 Konfiguraattori sallii niille penkeille vain mustat nahat ja se ei mulle käy. Varmistan myyjältä saako niitä myös muissa väreissä
    Tätä en usko. Jostain syystä näihin ei ole tarjolla muuta. iX3:ssa on sama juttu, tosin siihen saa kokonaista kahta eri väriä: mustaa ja musta-harmaata.

Eikös M Sport Pro -jakkarat ole aina lisämaksullinen varuste eli jos ei väristä diggaa, niin tuskin kannattaa sitä lisätonnia maksaa?
    Last edited by PNM2; 30-03-2026, 10:17.

Leave a comment:

• volvostabemariin
    replied
    Originally posted by JPM50 View Post
    Jos ei tarvitse tilaa takana, niin silloin kannattaa ehdottomasti valita MSport-penkit, sillä niin hyvät ne ovat. Mielestäni ne ovat parhaat penkit, mitä olen missään autossa koskaan käyttänyt. Selkä ei väsy pitkilläkään matkoilla.
    Kiitos vinkistä1 Konfiguraattori sallii niille penkeille vain mustat nahat ja se ei mulle käy. Varmistan myyjältä saako niitä myös muissa väreissä

Leave a comment:

• JPM50
    replied
    Jos ei tarvitse tilaa takana, niin silloin kannattaa ehdottomasti valita MSport-penkit, sillä niin hyvät ne ovat. Mielestäni ne ovat parhaat penkit, mitä olen missään autossa koskaan käyttänyt. Selkä ei väsy pitkilläkään matkoilla.

Leave a comment:

• volvostabemariin
    replied
    Originally posted by miyli View Post

Kaveri valitteli samaa että M penkki massiivisempi kuin normi m-sport penkki ja vie tilaa enemmän, siksi itse päädyimme normi m-sport penkkiin kun takatilat on muutenkin aika ahtaat. Samoin takana penkin ja lattian väli on kyllä onneton kun ei meinaa kengät sinne mahtua kunnolla. No onneksi ei tarvi itse istua takana
    Joo nyt kun kuvia Youtubessa katseli niin ovathan msport-penkit taustaustaan pulleat, kun taas normipenkiessä on syvennykset polville. Taidan kallistua normipenkkeihin

Leave a comment:

• miyli
    replied

Pahoittelen väärää ilmausta. Normi sporttipenkillä tarkoitin Super Chared mallin sellaista jota tässä påähkin. Siinä on toki kaikki sähkösäädöt. Säädöt noissa taitavat olla samat, mutta Msport penkki on "kuppimaisempi"?
    Kaveri valitteli samaa että M penkki massiivisempi kuin normi m-sport penkki ja vie tilaa enemmän, siksi itse päädyimme normi m-sport penkkiin kun takatilat on muutenkin aika ahtaat. Samoin takana penkin ja lattian väli on kyllä onneton kun ei meinaa kengät sinne mahtua kunnolla. No onneksi ei tarvi itse istua takana

Leave a comment:

• volvostabemariin
    replied
    Originally posted by PNM2 View Post

Penkki on jonkin verran massiivisempi eli vie takaa tilaa hieman. En jättäisi ottamatta, koska normi sportpenkki on manuaalisäädöillä ja sen vuoksi aika nälkäinen esitys.
    Pahoittelen väärää ilmausta. Normi sporttipenkillä tarkoitin Super Chared mallin sellaista jota tässä påähkin. Siinä on toki kaikki sähkösäädöt. Säädöt noissa taitavat olla samat, mutta Msport penkki on "kuppimaisempi"?

Leave a comment:

• PNM2
    replied
    Onko porukalla kokemuksia i4:n Msport penkeistä? prot ja consit verrattuna normi sporttipenkkeihin (jotka siis M60 Super Chargedissa tulee)
    Penkki on jonkin verran massiivisempi eli vie takaa tilaa hieman. En jättäisi ottamatta, koska normi sportpenkki on manuaalisäädöillä ja sen vuoksi aika nälkäinen esitys.

Leave a comment:

• kooma
    replied

Joo tuon luin muualta. Mutta tohon Super Chargediin tulee nahat jokatapauksessa niin ei tuota ongelmaa
    Kas juu niinpäs tuleekin.

Leave a comment:

• volvostabemariin
    replied
    Originally posted by kooma View Post

Kokemusta ei ole itsellä mutta semmoinen huomio että sensatec verhoiltu sport penkki lienee jotenkin erilainen kuin nahka / M PerformTex koska siihen ei saa edes rahalla sivutukien säätöä.
    Joo tuon luin muualta. Mutta tohon Super Chargediin tulee nahat jokatapauksessa niin ei tuota ongelmaa

Leave a comment:

• kooma
    replied
    Onko porukalla kokemuksia i4:n Msport penkeistä? prot ja consit verrattuna normi sporttipenkkeihin (jotka siis M60 Super Chargedissa tulee)
    Kokemusta ei ole itsellä mutta semmoinen huomio että sensatec verhoiltu sport penkki lienee jotenkin erilainen kuin nahka / M PerformTex koska siihen ei saa edes rahalla sivutukien säätöä.

Leave a comment:

• volvostabemariin
    replied

Leave a comment:

• bittivirhe
    replied
    Originally posted by Tapiiri View Post

Minä käytin bimmer utilityä, sillä löytyy land_aktiv tekstin sisältäviä kenttiä, niiden arvoksi pitää muuttaa FFFFFFFF.
    Kiitos, täytyy kokeilla jossain välissä.

Leave a comment:

Working...
X