Originally posted by Tomi T
View Post
BMW i4
Collapse
X
-
Ei, vaan M teknologiapaketti, 33T-varuste, vaatii 19" vanteet. M-sport prossa (33B) on saman kokoiset levyy/satulat kuin "perus" M50/M60. Ne satulat on vaan punaiset.Originally posted by Juh4 View Post
Jos autossa on M-Sport Pro paketti, niin ei mahdu. Mikäli ei ole Pro pakettia, silloin mahtuu.
Leave a comment:
-
Osaako joku sanoa lonkalta , mahtuuko M50 msport jarruilla 18 tuuman vanne ?
Leave a comment:
-
Minulla on defa power laturi ja se appista kerran asetettuna etsii halvimmat pörssisähkötunnit ja kylmästi katkoo latauksen. Auton softalta kysymättä,jos niin haluan. Usein haluan.
Leave a comment:
-
Ainakin Vaasan sähkö näyttäisi tarjoavan jotain systeemiä millä lataukset saa ajoitettua halvimpaan aikaan ja ehkä siitä saa myös hintatiedot ulos, en ole tarkemmin perehtynyt. BMW ei ole tuettujen autojen listalla (ei yllätä) mutta minulla käytössä oleva laturi näyttää olevan eli kaiketi toimisi. HAN-portti pitää olla sähkömittarissa. Ei kylläkään ole minulla tuollaiselle mitään tarvetta. Eikä etenkään huvita minkään puhelinaplikaation kanssa askarrella, niitä minulla on jo useita liikaa pakotettuna sellaisten asioiden hoitamiseen mitkä ovat hoituneet tähän asti helpommin, varmatoimisemmin ja nopeammin ilman niitä.Originally posted by PNM2 View Post
Joo, silloin joku Gridio tai Synergi voisi toimia lataushinnan keräämiseen.
Kohtahan tuo hinnoittelu muuttuu varttitunnin välein tapahtuvaksi joten manuaalinen hintojen nakuttelu, jos sellaista harrastaa, muuttuu vähän työläämmäksi.
Leave a comment:
-
1143€/v M50. Liikenne+Laaja kasko+lasi.Originally posted by Ju11i View Post
Kyllä ilmajouset on vakiona.
Vakuutuksen hinta varmaan monen yhtälön summa, mutta meillä oli 880€/v 330e ja nyt 1600€/v i4 näin esimerkkinä. (Laaja kasko ja liikenne yht.)
sijaisautovakuutus ei mukana.
Lähitapiola.
Leave a comment:
-
Joo, silloin joku Gridio tai Synergi voisi toimia lataushinnan keräämiseen.Originally posted by FlyingFinn View Post
Kyllä minulla ainakin on aina mennyt tuntihinnalla kulloisenkin tunnin toteutuneen kulutuksen mukaan. Laskulla näitä ei kylläkään ole eritelty vaan siinä näkyy näistä laskettu keskihinta mutta maksettava hinta on tasan se mikä milloinkin kuluvalle tunnille on annettu.
Leave a comment:
-
Kyllä minulla ainakin on aina mennyt tuntihinnalla kulloisenkin tunnin toteutuneen kulutuksen mukaan. Laskulla näitä ei kylläkään ole eritelty vaan siinä näkyy näistä laskettu keskihinta mutta maksettava hinta on tasan se mikä milloinkin kuluvalle tunnille on annettu.Originally posted by PNM2 View Post
Tuskin on kovin tarkkaa kuitenkaan, koska eikös pörssisähkösopimuksen lasku tule kuitenkin edelleen kuukauden keskiarvon mukaan eli suoraan latauksessa käytetty hinta ei ole laskussa oleva hinta ellei lataus ole omassa liittymässään?
Leave a comment:
-
Ei kyllä taida olla tällaista ominaisuutta mutta kyllä sä MyBMW:n tarjoamilla latausmäärillä saat suurinpiirtein oikean tuloksen itse laskettua, jos asia kiinnostaa. En tiedä, olisiko jossain pörssisähköoptimointiin tarkoitetussa palvelussa (Gridio, Synergi) tarjolla myös euroja kulutuksesta. Tuskin on kovin tarkkaa kuitenkaan, koska eikös pörssisähkösopimuksen lasku tule kuitenkin edelleen kuukauden keskiarvon mukaan eli suoraan latauksessa käytetty hinta ei ole laskussa oleva hinta ellei lataus ole omassa liittymässään?Originally posted by wuiZ View PostEn ihan suoraan keksi kuinka, joten onko edes mahdollista bmw-sovellukseen charging-tariffi laittaa spot-hinnan mukaan eikä vaan kiinteä? jotenkin olisi kätevä jos se osaisi itse arpoa paljonko kotona lataukset on kustantanut ettei tartte itse sitten joka latauksen jälkeen täytellä..
Leave a comment:
-
En ihan suoraan keksi kuinka, joten onko edes mahdollista bmw-sovellukseen charging-tariffi laittaa spot-hinnan mukaan eikä vaan kiinteä? jotenkin olisi kätevä jos se osaisi itse arpoa paljonko kotona lataukset on kustantanut ettei tartte itse sitten joka latauksen jälkeen täytellä..
Leave a comment:
Leave a comment: