Originally posted by Tommix
View Post
BMW i4
Collapse
X
-
Jos BDC3 moduuliin tulee uusi SWFL/CAFD yms. niin omat koodailut lähtee luonnollisesti pois ja homma menee uusiksi. Ei tuo vaikeaa ole teki homman millä työkalulla tahansa.
-
Joo, tällaisen väitteen löysin jostain i4 keskustelupalstalta:Originally posted by Krampus View Post
Jos ylinopeusvaroitus tarkoittaa ärsyttävää piipatusta kun ajaa nopeusrajoituksen yli niin sen saa koodattua pois.
" Well, I've done both of them now. These are the things you need to do, both in the Body Domain Controller (BDC) which is still accessible to Bimmercode in 8.5:
1. Lane departure warning - set SPURVERLASSENS_LENKEINGRIFF to inactive
2. Speed limit warning - set SPEEDLIMIT_WARNUNG to inactive
The first disables the steering nudge but still displays a warning on the dash if you wander over the line.
The second disables speed limit warning entirely - it's removed from the driving menu and isn't enabled when the car starts. You can still turn it on by menu diving if you like, but the SET button won't do anything."
En ota kantaa onniustuuko noin helposti. Ja kun auto päivittää itsensä niin tuo pitänee tehdä uudestaan.
Leave a comment:
-
Jos ylinopeusvaroitus tarkoittaa ärsyttävää piipatusta kun ajaa nopeusrajoituksen yli niin sen saa koodattua pois. Ovien lukkiutumisesta en tiedä(ei ole kerennyt tutkia asiaa sen enempää) ja sen haluaisin itsekkin pois.Originally posted by Tapiiri View Post
BimmerUtilityllä olen omaa i4:ää koodaillut, mutta minun ymmärtääkseni ovien lukkiutumista tai nopeusvaroitusta ei voi kytkeä pois päältä mitenkään. Takaluukun saa ehkä sulkeutumaan yhdellä klikillä, on ollut tarkoitus testata, mutta ei ole ehtinyt.
Leave a comment:
-
BimmerUtilityllä olen omaa i4:ää koodaillut, mutta minun ymmärtääkseni ovien lukkiutumista tai nopeusvaroitusta ei voi kytkeä pois päältä mitenkään. Takaluukun saa ehkä sulkeutumaan yhdellä klikillä, on ollut tarkoitus testata, mutta ei ole ehtinyt.Originally posted by MakeH View PostOnko kenelläkään Bimmercodea ja kokemusta i4 koodailusta? Ovien automaattilukitus ja ylinopeusvaroitus pitäsi saada pois, takaluukku menemään kiinni painamatta koko ajan nappia.
Leave a comment:
-
Ihan jokainen sähköauto menettää talvella noin kolmanneksen rangestaan kesään verrattuna. Varianssia on tottakai. Jos oikein hölmöläisenä ajaa pätkäajoa ja päästää auton jäähtymään joka välissä niin range tippuu tietysti lisää jne.Originally posted by Petteri75 View PostMiten käyttösäde on käyttäytynyt talvella, esim. juuri nyt helmi-maaliskuussa, kun pakkasta oli kerrankin ns. riittävästi?
Leave a comment:
-
Miten käyttösäde on käyttäytynyt talvella, esim. juuri nyt helmi-maaliskuussa, kun pakkasta oli kerrankin ns. riittävästi?
Leave a comment:
-
En kyllä mitannut todellista rangea, auto meni seuraavaan lataukseen, kun joku 40% oli jäljellä. Tuolla meidän mökkihuudeilla, kun ei noita latauspaikkoja kovin tiheästi ole. Minulla siis vakiot 18" vanteet/renkaat autossa mikä vaikuttanee jonkin verran rangeen. Kotipuolessa kehä III sisäpuolella en ole koskaan saanut yli 500km rangelukemia täydellå akulla. Yleensä on ollut joku 480km.Originally posted by Ju11i View Post
Oletteko mitanneet todellisia kilsoja mitä näillä pääsee?
Omalla ajotyylillä 19” vanteilla ei kyllä yli 450km pääse täydellä latingilla.
Leave a comment:
-
Onko kenelläkään Bimmercodea ja kokemusta i4 koodailusta? Ovien automaattilukitus ja ylinopeusvaroitus pitäsi saada pois, takaluukku menemään kiinni painamatta koko ajan nappia.
Leave a comment:
-
19" alla meilläkin ja maantieajossa +5-10 yleensä rajoitusten päälle päästään todellista 440-470km. Riippuen ihan kelistä ja ruuhkista. Motarilla ei noihin lukuihin kyllä pääse.Originally posted by Ju11i View Post
Oletteko mitanneet todellisia kilsoja mitä näillä pääsee?
Omalla ajotyylillä 19” vanteilla ei kyllä yli 450km pääse täydellä latingilla.
Leave a comment:
-
Hyvää selvitystä/kokeilua. Nyt itsekkin tein nuo modaukset googlen asetuksiin ja totta tosiaan nyt tuo ymmärtää myös suomeaOriginally posted by kooma View PostJatkoin Android Auton ja puheohjauksen ihmettelyä. Kummastelin kun Gemini sanoi ettei osaa soittaa musaa Spotifystä ja pienen opiskelun jälkeen selvisi että osa applikaatioista (kuten Spotify) on sellaisia että ne pystyy parittamaan Geminin kanssa vain jos kieli on enkuksi. No mutta, Geminissä on mahdollisuus lisätä toissijainen kieli listalle niin lisäsin suomen kaveriksi enkun ja sitten Spotify ja muutama muu ilmestyi "Yhdistetyt sovellukset" listalle. Ajattelin että no tarvii sitten pyytää enkuksi aina kun Spotifyä haluaa käyttää mutta kappas ihan hyvin toimii myös suomeksi.
. Vähän tuli jo lounastauolla testailtua...
Leave a comment:
-
Täällä sama, luovutuksen yhteydessä oli range 526 km, muuten myös 470-480 km.Originally posted by Grapes View PostMulla range 1000% lataukseen on ollut kerran 524 km, mutta yleensä se on 470-480 km eli todella kauaks jään noista sun lukemista. Latauksia 100% ollut kotilaturilla ja ABC:n suurteholatureilla, molemmilla sama lopputulos.
Leave a comment:
-
Mulla range 1000% lataukseen on ollut kerran 524 km, mutta yleensä se on 470-480 km eli todella kauaks jään noista sun lukemista. Latauksia 100% ollut kotilaturilla ja ABC:n suurteholatureilla, molemmilla sama lopputulos.
Leave a comment:
-
Minkälaista rangea muilla M60 omistajilla on ollut näin kesäaikaan? Olin itse hieman hämmästynyt, kun kesälomareissulla mökille auto näytti parhaimmillaan 585km täydellä akulla. Olin juuri ajanut Espoo - Kuopio, vauhtia n. tikkari + 10% mittarin mukaan ja Kuopiossa vedin akun täyteen, jonka jälkeen tuo lukema. Samalla reissulla myös useampi +550km range täydellä akulla. Nämä siis maantieajossa.
Mitenkä muuten lataus ja akun esilämmitys näin kesäaikaan? Itse en ole käyttänyt sitä, kun virtaa näkyy valuvan akkuun aika vauhdilla muutenkin.
Leave a comment:
-
Jatkoin Android Auton ja puheohjauksen ihmettelyä. Kummastelin kun Gemini sanoi ettei osaa soittaa musaa Spotifystä ja pienen opiskelun jälkeen selvisi että osa applikaatioista (kuten Spotify) on sellaisia että ne pystyy parittamaan Geminin kanssa vain jos kieli on enkuksi. No mutta, Geminissä on mahdollisuus lisätä toissijainen kieli listalle niin lisäsin suomen kaveriksi enkun ja sitten Spotify ja muutama muu ilmestyi "Yhdistetyt sovellukset" listalle. Ajattelin että no tarvii sitten pyytää enkuksi aina kun Spotifyä haluaa käyttää mutta kappas ihan hyvin toimii myös suomeksi.
👍 1Leave a comment:
Leave a comment: