BMW X5 E70 yleistä keskustelua III
Collapse
X
-
Tarkotus olisi laittaa x5seen koukku. Mistäs olette hommaillut koukkuja? Auto 2010 lci m-sport
Leave a comment:
-
Kiitos vastauksesta. Asiaa tovin mietittyäni, taidan vielä mennä F11:lla pari vuotta ja katsoa sitten josko hommaisi F15 kun niissä hinnat hieman putoaa vielä.
Leave a comment:
-
Itse pidän aika luotettavana pelinä kyisestä automallia. Omani ostin noin 95tkm ajettuna ja nyt mittarissa jo lähes 240tkm. Melkein heti auton hankittua vaihdatutin vaihteisto ja peräöljyt. Aika moitteettomasti on toiminut tähän saakka, toki kuluvaa osaa vaihdettu, mutta muutoin lähinnä noissa lisävarusteissa silloin tällöin ollut jotain vikaa, mutta perustekniikka toimii. Esim. surroundview:n kuskin peilissä oleva kamera meni rikki ja sen joutui vaihtamaan. Tosin en koko peilä vaihtanut vaan ebaysta hommasin pelkän kameran ja vaihdon sen itse. Lisäksi apukuskin ovenkahva vaihdettu, kun siinä oleva tunnistin meni rikki eikä avaimaton ovien avaaminen enää onnistunut.Originally posted by Juspa View PostKiitos Clavurion vastauksista.
Mietin tässä otanko itselleni ongelmia jos vaihdan takavetoisen F11 535d tuollaiseen E70 X5 40d:hen. Yksilö olisi 9/2010 150tkm ajettu täydellä merkiiliikkeen huoltohistorialla. Mitä näissä nyt on tyypillisiä vikoja mitä odottaa? Oma olisi kuitenkin sellainen minkä tietää läpikotaisin ja huollettu ja pidetty todella hyvin. Kuitenkin pieni lisätila ja ”maastoautomaisuus” kiinnostaisi.
Alusta muuten alkuperäisillä osilla, vain jouset vaihdettu kun takajouset menivät yläpäästä poikki. DPF pestiin n. 200tkm kohdalla, kun alkoi tukkoisuuttaan valittaa (toki olisi voinut puukottaa koko DPF:n siinä vaiheessa ja vähän lisää tehoa hommata, mutta hyvin olen täällä etelän ruuhkissa vakiotehoillakin pärjännyt). Turbot edelleen alkuperäiset, jonkin verran kylmänä vinkuu mielestäni, mutta siinäkään ei muutosta yli vuoteen ole tapahtunut suuntaan tai toiseen, niin ajellaan menemään. Moottoriöljyjä olen vaihdattanu pari kertaa vuodessa, kun kilometrejä kertyy reilut 30tkm vuoteen.
Ainut negatiivinen asia mitä mieleen tulee on sisustan laatu joka ei mielestäni vastaa ihan auto hintaluokkaa. Vähemmän tämä nitisee ja natisee mukulakivikadulla kuin perheen kakkosauton virkaa toimittava 60tkm ajettu VW Polo, mutta mielesäni E61 535d joka minulla oli ennen tätä oli sisustaltaan laadukkaamman oloinen.
Leave a comment:
-
Kiitos Clavurion vastauksista.
Mietin tässä otanko itselleni ongelmia jos vaihdan takavetoisen F11 535d tuollaiseen E70 X5 40d:hen. Yksilö olisi 9/2010 150tkm ajettu täydellä merkiiliikkeen huoltohistorialla. Mitä näissä nyt on tyypillisiä vikoja mitä odottaa? Oma olisi kuitenkin sellainen minkä tietää läpikotaisin ja huollettu ja pidetty todella hyvin. Kuitenkin pieni lisätila ja ”maastoautomaisuus” kiinnostaisi.
Leave a comment:
-
Onko Carlylla luettu, jos on niin lukaise ISTA:lla.Originally posted by samson76 View PostVikakoodi acsm bus communication error 00C947?
Saksaksi löytyi -> https://www.e90-forum.de/index.php?t...sfehler00c947/
Onko tuttu koodi?
Tosiaan E70 kyseessä.
Leave a comment:
-
Vikakoodi acsm bus communication error 00C947?
Saksaksi löytyi -> https://www.e90-forum.de/index.php?t...sfehler00c947/
Onko tuttu koodi?
Tosiaan E70 kyseessä.
Leave a comment:
-
Nyt kun kärryn valot on saatu pelaamaan niin tuli uus ongelma: ilmastointi puhaltaa apukuskin puolelle näillä keleillä aluksi ihan kuumaa ja hetken päästä vähän vähemmän kuumaa mutta kylmäks ei voi sanoa. Kuskin puolelle tulee melko kylmää, kylmempääki vois olla.
Voiko kyse olla vaan vähissä olevasta kylmäaineesta?
Leave a comment:
-
Kiitti vinkistä, täytyy käydä tarkistamassa! Yritin eilen noita kuvia tulkita, mut yritykseks jäi.Originally posted by fraatti View PostTsekkaa sulakkeet 143 ja 144
https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e...lease/B4peASCR
edit. 143 sulakkeessa oli vikaLast edited by eemi; 19-05-2019, 09:24.
Leave a comment:
Leave a comment: