BMW X5 E70 yleistä keskustelua III

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• fraatti
    replied
    Tsekkaa sulakkeet 143 ja 144

Leave a comment:

• HTK12
    replied
    Originally posted by eemi View Post
    Osaiskohan täällä joku neuvoa, että onko kyse esim viallisesta piuhasta tms vai vaatiiko esim koodausta, kun herjaa vikakoodia peräkärrystä.

Koitin kärryä kiinni ja kärryn omalla adapterilla ei palanu yksikään valo kärryssä ja auton omalla adapterilla paloi vain jarruvalot, parkeista ja vilkuista tuli idrivee herja.

Carly antaa tälläisen vikakoodin, oli kärry kiinni tai ei:
    Tuohan herjaa virransyötöstä AHM:lle, joten tuleeko sinne AHL kaikki virrat mitä pitää? Itse vilkaisin sähkökaavioista ja mittaisin ensimmäisenä.

Leave a comment:

• eemi
    replied
    Osaiskohan täällä joku neuvoa, että onko kyse esim viallisesta piuhasta tms vai vaatiiko esim koodausta, kun herjaa vikakoodia peräkärrystä.

Koitin kärryä kiinni ja kärryn omalla adapterilla ei palanu yksikään valo kärryssä ja auton omalla adapterilla paloi vain jarruvalot, parkeista ja vilkuista tuli idrivee herja.

Carly antaa tälläisen vikakoodin, oli kärry kiinni tai ei:

Leave a comment:

• MeisterW
    replied
    Originally posted by samson76 View Post
    Minulla siis M57, -08 35d.
    Ei onnistu M57. Imusarjan irrotus ei ole iso homma, viime syksynä vaihtelin pihalla hehkut. EGR-venttiili ja kaasuläppä voi jäädä kiinni imusarjaan, katsoo vain kaikki liittimet sivulta irti.

Leave a comment:

• samson76
    replied
    Originally posted by MajorDrake View Post
    N57 kyllä, mutta älä katkaise hehkua vaan laita nivel väliin...
    Minulla siis M57, -08 35d.

Leave a comment:

• MajorDrake
    replied
    Originally posted by samson76 View Post
    Ekan hehkun saa ilmeisesti välistä vaihdettua ilman imusarjan i+a, mahtuukohan toisen?
    N57 kyllä, mutta älä katkaise hehkua vaan laita nivel väliin...

Leave a comment:

• samson76
    replied
    Ekan hehkun saa ilmeisesti välistä vaihdettua ilman imusarjan i+a, mahtuukohan toisen?

Leave a comment:

• fraatti
    replied
    Originally posted by Jka View Post
    Ja kun itse en ainakaan käytä koko takalasin pesuria ja pyyhkijää kun on tarpeettoman oloinen, niin eikös sillä myös minimoi riskit tuon letkun vuotamiseen.
    Se ei välttämättä riitä koska todennäköisesti joku muu on jo käyttänyt. Ellet siten ole ostanut autoa uutena. Tuossa edellä mainitussa tapauksessa viat tuli autokaupan päälle... :think

Leave a comment:

• Jka
    replied
    Ja kun itse en ainakaan käytä koko takalasin pesuria ja pyyhkijää kun on tarpeettoman oloinen, niin eikös sillä myös minimoi riskit tuon letkun vuotamiseen.

Leave a comment:

• Manukki
    replied
    No jo on...onko tuo johtosarjan ja pesuletkun niputus läpi mallisarjan toteutettu samalla tavalla? Eli on esim LCI-malleissa tuo edelleen noin?

Leave a comment:

• HTK12
    replied
    On kyllä taas yksi melkoinen suunnittelun kukkanen laittaa pissapojan letku johtosarjan kanssa samaan nippuun..

Leave a comment:

• Generade
    replied
    Originally posted by zakspeed View Post
    Ei se tuo liitos yleensä vuoda vaan letkuun tulee pieni murtuma.

Tossa kyseisessä potilaassa vaikutti molemmat letkut ehjiltä, kun rouva kävi viiksestä repimässä. Tohon liitokseen ei tarvinnut paljon koskea, niin siitä ruikkas silmille.

Sen paremmin en tuhon aiheuttajaa tiedä, mutta lopputulemana kuitenkin melko tehokkaasti pilalla oleva johtonippu.

Johdot vaihdettu ja kaikki heräsi taas henkiin. Ensimmäistä kertaa sai tuon laitteen laittaa käyntiin ilman ensimmäistäkään vikailmoitusta.

Leave a comment:

• Clavurion
    replied
    Originally posted by zakspeed View Post
    Juu, enhän minä tuohon vuodon syyhyn ottanutkaan mitään kantaa.

Leave a comment:

• zakspeed
    replied
    Originally posted by Clavurion View Post
    Näitä kukkasia, kun pesuaineletku pitää tunkea johtosarjan sisään.

Nyt tässä yksi potilas joka kastelee lattiamaton sisään nesteet (takalasin letku)

Leave a comment:

• Clavurion
    replied
    Originally posted by fraatti View Post
    Kaverille osui tuollainen yksilö käsiin. Oireina mm etuparkkitutkat, pesunesteen tason varoitus, vasemman umpion pitkien kaihtimen sekä korkeuden säädön toimimattomuus.
    Näitä kukkasia, kun pesuaineletku pitää tunkea johtosarjan sisään.

Leave a comment:

Working...
X