Originally posted by tjhoo
View Post
E70 Kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
-
Originally posted by bem035 View PostVetokoukku jumii käyttöasentoon. Moottori yrittää ajaa mutta ei tapahdu mitään, jauhaa paikallaan. Lukko aukeaa ja menee kiinni äänestä päätellen eikä idrive herjaa että olisi lukitsematta. Vihreä valo palaa aina kun ei yritä ajaa koukkua. Yritin saada sisään ajettua että seisoin/hypin koukussa samalla mutta ei inahdakkaa. Onko muilla ollu vastaavaa, onko vaan jumissa? Saako helposti rasvattua ilman että purkaa puskureita?
Leave a comment:
-
Originally posted by izzuL View PostNäissähän on takaisin kutsu noiden takia.
Soita merkkihuoltoon ja kysy onko avoinna.
Mulle vaihdettiin etukardaani takuuna.
Kaverilla just lävähti poikki ristikko "kevyessä" vedossa piristetyllä 550d :llä.
Ja löi samalla öljypohjan paskaks, 4k kulut tästä lystistä
Oma auto ei ole käynyt enää vuosiin virallisessa huollossa, niin ei ole mitään tietoa näistä recalleista, josko siellä olisi muitakin odottamassa :think
Leave a comment:
-
Koukku jumii
Vetokoukku jumii käyttöasentoon. Moottori yrittää ajaa mutta ei tapahdu mitään, jauhaa paikallaan. Lukko aukeaa ja menee kiinni äänestä päätellen eikä idrive herjaa että olisi lukitsematta. Vihreä valo palaa aina kun ei yritä ajaa koukkua. Yritin saada sisään ajettua että seisoin/hypin koukussa samalla mutta ei inahdakkaa. Onko muilla ollu vastaavaa, onko vaan jumissa? Saako helposti rasvattua ilman että purkaa puskureita?
Leave a comment:
-
Originally posted by Jka View PostMites teillä on laturit kestänyt. Omasta hajosi nyt 300tkm ajettuna komeasti kotipihaan ajaessa ihan savun ja tulen kanssa. Ei ehtinyt tehdä muuta tuhoa kun oli iso vissypullo jonka kaatamalla sai nopeasti sammutettua.jos olisi käynyt jossain muualla, olis varmasti palanut koko auto.
Rupeaa olemaan aika vaihtaa laakerit, hiilet/säädin ja kommutaattori jossain vaiheessa. Toimii siis nyt putsauksen jälkeen taas ok. Pitkäikäisiähän noi näyttäs olevan.
Leave a comment:
-
Mites teillä on laturit kestänyt. Omasta hajosi nyt 300tkm ajettuna komeasti kotipihaan ajaessa ihan savun ja tulen kanssa. Ei ehtinyt tehdä muuta tuhoa kun oli iso vissypullo jonka kaatamalla sai nopeasti sammutettua.jos olisi käynyt jossain muualla, olis varmasti palanut koko auto.
Leave a comment:
-
Originally posted by Haju69 View PostKompressori heräsi eilen henkiin kun olin irrottamassa suojamuovia sen edestäauton alla joten oletin että kontaktihäiriö laitoin liittimiin kontaktisprayta. Toimi eilisen illan ja tänä aamuna taas level system failure kun lähdin ajelemaan. Kompura ei ole vanha, siinä on valmistus ajankohta 2016. Täytynee jatkaa selvittelyä. Noiden töpselien ja johtojen osalta.
Mikä funktio on Maadoituskaapelilla pakoputkesta runkoon auton takana? Huomasin että tuo maadoitus kaapeli on poikki. Liitteenä kuva tästä. Tämä tuskin kuitenkaan vaikuttaa tuohon tasonsäätö ongelmaan.
Leave a comment:
-
Originally posted by Haju69 View PostNyt se taisi kompressori tasonsäädöltä sitten antautua. Viime talvena meni ohjausyksikkö vaihtoon ja kompuran johdot fiksattu samalla epämääräisten liitosten tultua ilmi.
Tänä aamuna level system failure tauluun ja en saa kompressoriin mitään eloa.
Sulakkeelle ei tule virtaa eikä hyppyvirralla herää kompura myöskään. Rele toimii.
Kompuraa en vielä saanut kaivettua esiin.
Täytynee tilata kompura, oliko näistä nyt väliä mitä tilaa tai oliko täältä joku aiemmin tilaillut? Muistelen saaneeni joltain täällä tämän sivuston tiedot? http://www.air-suspension-shop.com/Air-Supply_10
Toinen pussi lienee hieman vuotaa kun en hölmönä sitä samalla uusinut kun toinen meni talvella vaihtoon. Mahtaako tuo olla syypää kompuran hajoamiseen?
Edit:Autodocilta näyttäs kans saavan esim Arnottia
Mikä funktio on Maadoituskaapelilla pakoputkesta runkoon auton takana? Huomasin että tuo maadoitus kaapeli on poikki. Liitteenä kuva tästä. Tämä tuskin kuitenkaan vaikuttaa tuohon tasonsäätö ongelmaan.
Leave a comment:
-
Onko kenelläkään kokemusta X5 e70 takapään näytöstä, oma Italian tuonti ja en keksi miten saisin kieleksi Lontoon. Myöskin herjaa dvdstä jotain, Italiassa tiettävästi sama standardi dvdssä? Sit saako etupään näytön koodattua, niin että voi auton ollessa liikkeellä myös tätä katsoa. Jonku DVD löysi mikä koodais mutta mahtaako toimia
Leave a comment:
-
Nyt se taisi kompressori tasonsäädöltä sitten antautua. Viime talvena meni ohjausyksikkö vaihtoon ja kompuran johdot fiksattu samalla epämääräisten liitosten tultua ilmi.
Tänä aamuna level system failure tauluun ja en saa kompressoriin mitään eloa.
Sulakkeelle ei tule virtaa eikä hyppyvirralla herää kompura myöskään. Rele toimii.
Kompuraa en vielä saanut kaivettua esiin.
Täytynee tilata kompura, oliko näistä nyt väliä mitä tilaa tai oliko täältä joku aiemmin tilaillut? Muistelen saaneeni joltain täällä tämän sivuston tiedot? http://www.air-suspension-shop.com/Air-Supply_10
Toinen pussi lienee hieman vuotaa kun en hölmönä sitä samalla uusinut kun toinen meni talvella vaihtoon. Mahtaako tuo olla syypää kompuran hajoamiseen?
Edit:Autodocilta näyttäs kans saavan esim Arnottia
Leave a comment:
-
Soittelin huoltoon niin ed.omistaja käyttänyt tarkastuksessa, sillon ollut ok. Eli ei enää käytettävissä tämån auton osalta.
Leave a comment:
-
Originally posted by izzuL View Post-19 syksyllä.
Helpoimmalla selviää kun soittaa ja kysyy.
Siellä ne odottaa eivätkä tietääkseni mihinkään katoa nämä kutsut.
Tämäkin auto on tuotu saksasta ja auto on saattanut vaihtaa maata tai omistajaa ja kutsu on saattanut mennä vanhalle omistajalle.
Vanhaan autooni e61 tuli takaisinkutsu takakontin virtakaapelin läpivientiin johtuen jotka tarkastavat ja tarvittaessa vaihtavat kun niitä välillä syttyy palamaan.
Se on tietääkseni vanha vanha kutsu mutta jos ei ole käyty muistuttavat ilmeisesti uudelleen.
Itsekään en ehtinyt käyttää ennen kuin pappa ajoi sivusta keulaan ja auto lunariin.
Uusi omistaja soitteli ja kyseli autosta kun laittoi siitä itselleen autoa niin mainitsin kutsusta ja lupasi käyttää näytillä
Leave a comment:
-
Originally posted by bem035 View PostOnko kauankin aikaa kun sulle vaihdettiin?
Helpoimmalla selviää kun soittaa ja kysyy.
Siellä ne odottaa eivätkä tietääkseni mihinkään katoa nämä kutsut.
Tämäkin auto on tuotu saksasta ja auto on saattanut vaihtaa maata tai omistajaa ja kutsu on saattanut mennä vanhalle omistajalle.
Vanhaan autooni e61 tuli takaisinkutsu takakontin virtakaapelin läpivientiin johtuen jotka tarkastavat ja tarvittaessa vaihtavat kun niitä välillä syttyy palamaan.
Se on tietääkseni vanha vanha kutsu mutta jos ei ole käyty muistuttavat ilmeisesti uudelleen.
Itsekään en ehtinyt käyttää ennen kuin pappa ajoi sivusta keulaan ja auto lunariin.
Uusi omistaja soitteli ja kyseli autosta kun laittoi siitä itselleen autoa niin mainitsin kutsusta ja lupasi käyttää näytillä
Leave a comment:
-
Originally posted by izzuL View PostNäissähän on takaisin kutsu noiden takia.
Soita merkkihuoltoon ja kysy onko avoinna.
Mulle vaihdettiin etukardaani takuuna.
Kaverilla just lävähti poikki ristikko "kevyessä" vedossa piristetyllä 550d :llä.
Ja löi samalla öljypohjan paskaks, 4k kulut tästä lystistä
Leave a comment:
-
Originally posted by izzuL View PostNäissähän on takaisin kutsu noiden takia.
Soita merkkihuoltoon ja kysy onko avoinna.
Mulle vaihdettiin etukardaani takuuna.
Kaverilla just lävähti poikki ristikko "kevyessä" vedossa piristetyllä 550d :llä.
Ja löi samalla öljypohjan paskaks, 4k kulut tästä lystistä
Pitääkö näitä takaisin kutsuja ite selvitellä, vai ottavatko Bmw:ltä automaattisesti yhteyttä ?
Trafin kautta löytyy joitakin takaisin kutsuja --> https://recall.trafi.fi/?q=#vclass=H...ark=BMW&model=
Leave a comment:
Leave a comment: