E70 Kysymyksiä ja vastauksia

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • repsa
    replied
    Konepellin ja puskurin väliin mahtui hyvin.







    Tein sillain, että nyppäsin sen salmiakkikuvioisen etukoristeen mäkeen, sitten ihan sinne sivuille sai kiinnitettyä tukipalat johon sai taas hyvin tuon ledbarin kiinni. Asennus siten että on helppo nypätä kesäksi se irti, että ei tartte sitä ihmetellä valoisilla keleillä.

    Ebaystä joku perus curved hässäkkä. Tuo hyvän lisän näkemiseen talvella, mutta enemmän kyllä oli hyötyä ajovalojen uusinnasta (suhteessa siis).

    Leave a comment:


  • Komu
    replied
    kuva

    Mulla sama W-Light Comber 550 - Kaareva / 54 cm / 150W / Ref. 45

    Tosin rekkarin yläpuolella ritilän takana. Konepellin alapuolella. Hyvin tilaa jäähdyttimien edessä. Vallan mainio asennuspaikka, kun ei näy ollenkaan että on asennettu...

    Suosittelen tosin näitä tehokkaampia 10000+ lumenia jos ritilän taakse jättää, blokkaa tietenkin osan valosta.
    Last edited by Komu; 07-09-2020, 14:37.

    Leave a comment:


  • Juspa
    replied
    Originally posted by Haju69 View Post
    Millaisia lisävaloasennuksia täältä löytyy? Kuva ois kiva ja sitten tieto että mikä lamppu.

    Ledbaria miettinyt rekisterikilven yläpuolelle... :think
    Itsellä W-Light Comber 550 - Kaareva / 54 cm / 150W / Ref. 45
    Rekkarin alla, puskurin ritilän takana. Leikkasin ritilään aukon vaikka toimisi verkon silmienkin läpi. On huomaamaton asennus. Valotehoon oikein tyytyväinen.



    Leave a comment:


  • _Pietu_
    replied
    Originally posted by Haju69 View Post
    Millaisia lisävaloasennuksia täältä löytyy? Kuva ois kiva ja sitten tieto että mikä lamppu.

    Ledbaria miettinyt rekisterikilven yläpuolelle... :think
    Kysäses JP:ltä...

    Leave a comment:


  • Haju69
    replied
    Millaisia lisävaloasennuksia täältä löytyy? Kuva ois kiva ja sitten tieto että mikä lamppu.

    Ledbaria miettinyt rekisterikilven yläpuolelle... :think

    Leave a comment:


  • E39touring
    replied
    Originally posted by RRR77 View Post
    Oon ymmärtänyt että koskee n57/8hp kombinaatiota. Kaikki hajonneet tai takaisinkutsussa käyneet jota ite tiedän on olleet Lci-malleja, en tiedä onko sitten sattumaa vai ei. Pre-LCI:ssähän ei ole samanlainen kiinnitys etukardaanissa, uudemmassa on ne u-pultit/metallipannat ja ristikot, vanhemmassa hardy ja boorit ite kepukassa.
    Oma 2011 mallinen X5 kuului tarkastuksen piiriin.
    - Ensin tarkistavat ja sitten päättävät uusitaanko akseli. Autolla ajettu n.150 000tkm.

    Merkkihuoltoon soittamalla asia selviää.

    Leave a comment:


  • ese`
    replied
    Onko kukaan korjaillut Hudeja? Omassa syttyy vaan keltainen näyttö lasiin eikä näy mitään tietoja. Inpalla tulee vikakoodiksi A504 Check picture geometry

    Leave a comment:


  • RRR77
    replied
    Originally posted by tjhoo View Post
    Oliko tästä takaisinkutsusta tarkempaa tietoa? Koskeeko kaikkia e70 vuosimalleja, moottorityyppejä tms.?

    Oma auto ei ole käynyt enää vuosiin virallisessa huollossa, niin ei ole mitään tietoa näistä recalleista, josko siellä olisi muitakin odottamassa :think
    Oon ymmärtänyt että koskee n57/8hp kombinaatiota. Kaikki hajonneet tai takaisinkutsussa käyneet jota ite tiedän on olleet Lci-malleja, en tiedä onko sitten sattumaa vai ei. Pre-LCI:ssähän ei ole samanlainen kiinnitys etukardaanissa, uudemmassa on ne u-pultit/metallipannat ja ristikot, vanhemmassa hardy ja boorit ite kepukassa.

    Leave a comment:


  • HTK12
    replied
    Originally posted by bem035 View Post
    Vetokoukku jumii käyttöasentoon. Moottori yrittää ajaa mutta ei tapahdu mitään, jauhaa paikallaan. Lukko aukeaa ja menee kiinni äänestä päätellen eikä idrive herjaa että olisi lukitsematta. Vihreä valo palaa aina kun ei yritä ajaa koukkua. Yritin saada sisään ajettua että seisoin/hypin koukussa samalla mutta ei inahdakkaa. Onko muilla ollu vastaavaa, onko vaan jumissa? Saako helposti rasvattua ilman että purkaa puskureita?
    Jos moottori tuntuu pyörivän, niin veikataan, että ratas tai rattaat rikki. Aika yleinen ongelma. Foorumilla oli muistaakseni näihinkin sopivia rattaita myynnissä.

    Leave a comment:


  • tjhoo
    replied
    Originally posted by izzuL View Post
    Näissähän on takaisin kutsu noiden takia.
    Soita merkkihuoltoon ja kysy onko avoinna.
    Mulle vaihdettiin etukardaani takuuna.

    Kaverilla just lävähti poikki ristikko "kevyessä" vedossa piristetyllä 550d :llä.
    Ja löi samalla öljypohjan paskaks, 4k kulut tästä lystistä
    Oliko tästä takaisinkutsusta tarkempaa tietoa? Koskeeko kaikkia e70 vuosimalleja, moottorityyppejä tms.?

    Oma auto ei ole käynyt enää vuosiin virallisessa huollossa, niin ei ole mitään tietoa näistä recalleista, josko siellä olisi muitakin odottamassa :think

    Leave a comment:


  • bem035
    replied
    Koukku jumii

    Vetokoukku jumii käyttöasentoon. Moottori yrittää ajaa mutta ei tapahdu mitään, jauhaa paikallaan. Lukko aukeaa ja menee kiinni äänestä päätellen eikä idrive herjaa että olisi lukitsematta. Vihreä valo palaa aina kun ei yritä ajaa koukkua. Yritin saada sisään ajettua että seisoin/hypin koukussa samalla mutta ei inahdakkaa. Onko muilla ollu vastaavaa, onko vaan jumissa? Saako helposti rasvattua ilman että purkaa puskureita?

    Leave a comment:


  • repsa
    replied
    Originally posted by Jka View Post
    Mites teillä on laturit kestänyt. Omasta hajosi nyt 300tkm ajettuna komeasti kotipihaan ajaessa ihan savun ja tulen kanssa. Ei ehtinyt tehdä muuta tuhoa kun oli iso vissypullo jonka kaatamalla sai nopeasti sammutettua. jos olisi käynyt jossain muualla, olis varmasti palanut koko auto.
    251tkm mitttarissa, välillä kävi latausjännite ihan niin korkealla että tulee dde:lle vikakoodia aiheesta. Putsasin säätimen maadoitukset laturin sisältä kun ei linnin perästä sieltä mitään koodeja tullut.
    Rupeaa olemaan aika vaihtaa laakerit, hiilet/säädin ja kommutaattori jossain vaiheessa. Toimii siis nyt putsauksen jälkeen taas ok. Pitkäikäisiähän noi näyttäs olevan.

    Leave a comment:


  • Jka
    replied
    Mites teillä on laturit kestänyt. Omasta hajosi nyt 300tkm ajettuna komeasti kotipihaan ajaessa ihan savun ja tulen kanssa. Ei ehtinyt tehdä muuta tuhoa kun oli iso vissypullo jonka kaatamalla sai nopeasti sammutettua. jos olisi käynyt jossain muualla, olis varmasti palanut koko auto.

    Leave a comment:


  • fraatti
    replied
    Originally posted by Haju69 View Post
    Kompressori heräsi eilen henkiin kun olin irrottamassa suojamuovia sen edestäauton alla joten oletin että kontaktihäiriö laitoin liittimiin kontaktisprayta. Toimi eilisen illan ja tänä aamuna taas level system failure kun lähdin ajelemaan. Kompura ei ole vanha, siinä on valmistus ajankohta 2016. Täytynee jatkaa selvittelyä. Noiden töpselien ja johtojen osalta.

    Mikä funktio on Maadoituskaapelilla pakoputkesta runkoon auton takana? Huomasin että tuo maadoitus kaapeli on poikki. Liitteenä kuva tästä. Tämä tuskin kuitenkaan vaikuttaa tuohon tasonsäätö ongelmaan.
    Maadoituksen puuttumattomuus voi aiheuttaa häiriöitä AM-lähetyksiin... (radio)

    Leave a comment:


  • Haju69
    replied
    Originally posted by Haju69 View Post
    Nyt se taisi kompressori tasonsäädöltä sitten antautua. Viime talvena meni ohjausyksikkö vaihtoon ja kompuran johdot fiksattu samalla epämääräisten liitosten tultua ilmi.

    Tänä aamuna level system failure tauluun ja en saa kompressoriin mitään eloa.

    Sulakkeelle ei tule virtaa eikä hyppyvirralla herää kompura myöskään. Rele toimii.

    Kompuraa en vielä saanut kaivettua esiin.

    Täytynee tilata kompura, oliko näistä nyt väliä mitä tilaa tai oliko täältä joku aiemmin tilaillut? Muistelen saaneeni joltain täällä tämän sivuston tiedot? http://www.air-suspension-shop.com/Air-Supply_10

    Toinen pussi lienee hieman vuotaa kun en hölmönä sitä samalla uusinut kun toinen meni talvella vaihtoon. Mahtaako tuo olla syypää kompuran hajoamiseen?

    Edit:Autodocilta näyttäs kans saavan esim Arnottia
    Kompressori heräsi eilen henkiin kun olin irrottamassa suojamuovia sen edestäauton alla joten oletin että kontaktihäiriö laitoin liittimiin kontaktisprayta. Toimi eilisen illan ja tänä aamuna taas level system failure kun lähdin ajelemaan. Kompura ei ole vanha, siinä on valmistus ajankohta 2016. Täytynee jatkaa selvittelyä. Noiden töpselien ja johtojen osalta.

    Mikä funktio on Maadoituskaapelilla pakoputkesta runkoon auton takana? Huomasin että tuo maadoitus kaapeli on poikki. Liitteenä kuva tästä. Tämä tuskin kuitenkaan vaikuttaa tuohon tasonsäätö ongelmaan.
    Attached Files

    Leave a comment:

Working...
X