E70 Kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Mites muilla lämpiää webastolla auto tälläisillä -10 asteen pakkasella? Itellä tedas webasto mikä muuttettu lämmittämään myös moottoria. antaa olla kerrallaan sen 30min salavalikosta kun katsooo niin moottorilämmöt ei ole kuin 20 astetta. Ei meinaa lähtee käyntiin kunnolla kun ei hehkuta. Kokeillu ilman lämmitystä hehkuttaa ja lähtee kuin palmun alta käyntiin. saako tota webaston pito aikaa muutettua pidemmäksi? onnistuu tietysti sillee et laittaa vaan toisen kerran päälle kakella.
-
-
Pussit takapäässä, mutta vinkuu taukoamatta ja pelkästään auto käynnissä eikä virrat päällä ni ei ehkä kompura. Ja perä pysyy ylhäällä vaikka olis pidempään parkissa. Polttoainepumppu vaihdettu liikkeen piikkiin eikä ollut vaikutusta. Ääni ei kuitenkaan normaalia ole näissä??
Leave a comment:
-
-
Onko vastaavaa vinkumista ollu muilla auton takapäässä? https://youtu.be/FzgJVpGDCV4
Leave a comment:
-
-
Originally posted by henkka86 View PostAsiasta puhuttu varmaan miljoona kertaa. Eli sigun X5:een vaihdettu kuukausi sitten kaikki 3 termostaattia alkuperäisiin. Uudet jäähdytinnesteet laitettu samalla. Keulasta löytyy myös kaihtimet. Auto ei edelleenkään lämpene oikeaan lämpötilaan. Voiko olla mahdollista, että kyseiset termarit ovat näin huonoja laadultaan? Vaikuttaako se lämpöihin mitenkään, että egr on otettu ohjelmalla pois käytöstä ja dpf myös? Pönttö tottakai tyhjätty samalla.
Leave a comment:
-
-
Asiasta puhuttu varmaan miljoona kertaa. Eli sigun X5:een vaihdettu kuukausi sitten kaikki 3 termostaattia alkuperäisiin. Uudet jäähdytinnesteet laitettu samalla. Keulasta löytyy myös kaihtimet. Auto ei edelleenkään lämpene oikeaan lämpötilaan. Voiko olla mahdollista, että kyseiset termarit ovat näin huonoja laadultaan? Vaikuttaako se lämpöihin mitenkään, että egr on otettu ohjelmalla pois käytöstä ja dpf myös? Pönttö tottakai tyhjätty samalla.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by todii7 View Post
Taitaa tämä olla ihan tyyppiongelmana myös muissa bemarin koneissa. Vian voi todeta helposti kun nappaa koneen päältä muovin irti, ja taskulampulla kurkistaa suodatinkotelon juureen.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by todii7 View PostBmw X6 e71 vuotaa jostain öljyä öljypropun kohdalle. Mitkä ovat tämän N57 koneen tyypilliset öljynvuotopaikat? :think Onkohan tuo laatikko vai moottoriöljyä?
Laatikkoöljy lienee vaaleampaa väriltään ja moottoriöljy on diiselissä aina nokista. Jäljille voi päästä katsomalla konetta ympäriinsä molemmilta puolilta että kuinka korkealle märkyys nousee koneen kylkeä pitkin. Jos öljypohjan reunat ovat kuivat kaikkialta niin öljy tulee alempaa.
Leave a comment:
-
-
-
Adaptive headlight failure
Alkanut pakkasilla antamaan ko. herjaa. Oon laittanut merkille että aina kun on ollut webasto päällä niin sen jälkeen herjan heittänyt. Vastaavasti kun autolla on ajanut esim. 15km matkan, ja jonkin ajan päästä lähtenyt ilman esilämmitystä webastolla niin herjaa ei ole tullut.
Koodiksi antaa 009CC1 stepping motor controller left, singnalling fault.
Voisiko johtua alhaisista jännitteistä?
Istalla tein valojen testauksen niin osaako joku sanoa pyörittääkö kunnossa ollessaan myös kuskin puolen ajovaloa samanlain kun vänkärin? Ylös alas ajeli mutta ei pyöritellyt samallain kun apukuskin valoa?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Juspa View PostSopiiko pre-LCI M-sportiin LCI M-sport etupuskuri suoraan?
Leave a comment:
-
-
Juu juu, on kerrottu että akku on vaihdettu. Nyt myös tarkistettu että oli koodattu oikean kokoinen akku.
Pyörä/dampperi tarkistettiin ekana että on ehjä. Maakapeli ja muuta käytiin jo kesällä läpi.
Mutta nyt auto on kunnossa. Vähän erikoisista vaihtelevista oireista huolimatta laturilla vaan oli kilometrit tullut täyteen, se vaihdettu tänään uuteen ja nyt toimii.
Kiitos myös Suppari ja Böntti, kiireiset miehet kerkisi lyhyesti antaa puhelinkonsultaatiota. Ei tarvinnut tällä kertaa käydä kummankaan luona.
Leave a comment:
-
Leave a comment: