pre lci msport puskuri?
Tuli tossa pikkusen kolhittua liukkailla äxän keulaa, puskurista puuttuu iso pala kuskin kulmasta sekä sen takana oleva "lisäsyyläri" myös paskaksi, korjaus ois muuten helppo, mutta en löydä yhtään mistään noita pre lci msport puskureita, uusi maksaa reilusti yli tonnin joten se ei ole mahdollinen... Mistähän vois saada järkevään hintaan sellasen? Myös jos jollain on täällä myydä puskuri ja vaikka se lisäsyyläri kohtuulliseen hintaan niin ostan pois!
E70 Kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Originally posted by Bemukka530 View PostEli keltainen moottorivalo syttyi ja teksti increased emissions. Auto toimii kuitenkin normaalisti. Inpalla sain nollattua ja ainakaan heti ei syttynyt uudelleen. Kuvan mukaiset vikakoodit löytyi, allekirjoittaneelle ei sano mitään.
Kuvassa maininta ahtoletkun vuodosta, mulla oli imusarjaan liittyvä letku revennyt.
Leave a comment:
-
Ja jos ei toimi, niin sellaisessa autossa missä on dpf paikallaan (pakoputki on sisäpinnaltaan puhdas..) niin tuo voi aiheuttaa nopeastikin sen massatäytön, jolloin se pitää sit pakkopolttaa auki tai puhdistaa mekaanisesti.
Katso se alipaineputki mikä menee sille läpälle huolellisesti läpi, läpältä solenoidille mikä on imusarjan alla, sekä sieltä sit alipainepumpun yhteiseen painekeräysputkeen.
Ja jos mahdollista (omistat siis alipainetyökalun) niin voithan tuon venttiilin toiminnon kokeilla että liikkuuko se kara siellä.
Leave a comment:
-
Uskaltaa varmaan, ehkä täyskaasua kannattaa välttää jos se varmaan on kokonaan auki-asennossa. Pikafixin yrityksenä voi katsoa et se ohut alipaineletku on kiinni kunnolla EGR ja letkun pää ei halki. Katsastuksesta ei toki tule menemään läpi tuolla koodilla.
Leave a comment:
-
Uskaltaakohan minkäverran ajella? Ainakin tuntuisi toimivan ihan ok.Originally posted by MeisterW View PostEGR jumissa tai sen alipaineohjaus ei toimi olisi veikkaukset tähän
Leave a comment:
-
Syttyihän se moottorivalo heti muutaman kilometrin jälkeen uudelleen . Oisko tälläkertaa oikeet vikakoodit kuvissaOriginally posted by repsa View Postei tuossa ole kyl vikakoodeja näkyvissä, vian esiintymishetken tiedot. Vikakooditieto ois vähän, muutaman rivin, ylempänä.
Ennenkuin valo syttyi , tyhjäkäynnillä kuului jostain vähän niinkuin ”kurnuttava” ääni ei kuitenkaan ainakaan kierroslukumottarista huomannut että kierrokset seilais. Pakkaskelien alettua seurasin nesteen lämpöjä ja hyvin pyssyi 83-87 astetta. Nyt vähän seilailee meinaa jäädä n.70 välillä nousee yli 80 ja sit yhtäkkii taas tpahtaa n70. En tiiä onko kaikki sattumaa vai liittyykö yhteen . Kiitokset vastauksista , täytyy viikonloppuna tutkia letkuja josko selviäis vähälläLast edited by Bemukka530; 08-06-2021, 21:11.
Leave a comment:
-
ok.Originally posted by repsa View Postei tuossa ole kyl vikakoodeja näkyvissä, vian esiintymishetken tiedot. Vikakooditieto ois vähän, muutaman rivin, ylempänä.
pitkän aikaa tappelin et sain ees jotain ulos kokoajan tulee jotain erroria. Inpa ja ista vanhalla läppärillä mikä tuppaa jumittaa koko ajan , toki varmaan osaasayy käyttäjässäkin. Täytyy lukea uudestaan jos/ja kun valo syttyy uudelleen
Leave a comment:
-
ei tuossa ole kyl vikakoodeja näkyvissä, vian esiintymishetken tiedot. Vikakooditieto ois vähän, muutaman rivin, ylempänä.Originally posted by Bemukka530 View PostEli keltainen moottorivalo syttyi ja teksti increased emissions. Auto toimii kuitenkin normaalisti. Inpalla sain nollattua ja ainakaan heti ei syttynyt uudelleen. Kuvan mukaiset vikakoodit löytyi, allekirjoittaneelle ei sano mitään.
Leave a comment:
-
Keltainen moottorivalo
Eli keltainen moottorivalo syttyi ja teksti increased emissions. Auto toimii kuitenkin normaalisti. Inpalla sain nollattua ja ainakaan heti ei syttynyt uudelleen. Kuvan mukaiset vikakoodit löytyi, allekirjoittaneelle ei sano mitään.Last edited by Bemukka530; 08-06-2021, 21:11.
Leave a comment:
-
Mites muilla lämpiää webastolla auto tälläisillä -10 asteen pakkasella? Itellä tedas webasto mikä muuttettu lämmittämään myös moottoria. antaa olla kerrallaan sen 30min salavalikosta kun katsooo niin moottorilämmöt ei ole kuin 20 astetta. Ei meinaa lähtee käyntiin kunnolla kun ei hehkuta. Kokeillu ilman lämmitystä hehkuttaa ja lähtee kuin palmun alta käyntiin. saako tota webaston pito aikaa muutettua pidemmäksi? onnistuu tietysti sillee et laittaa vaan toisen kerran päälle kakella.
Leave a comment:
-
Pussit takapäässä, mutta vinkuu taukoamatta ja pelkästään auto käynnissä eikä virrat päällä ni ei ehkä kompura. Ja perä pysyy ylhäällä vaikka olis pidempään parkissa. Polttoainepumppu vaihdettu liikkeen piikkiin eikä ollut vaikutusta. Ääni ei kuitenkaan normaalia ole näissä??
Leave a comment:
-
Onko vastaavaa vinkumista ollu muilla auton takapäässä? https://youtu.be/FzgJVpGDCV4
Leave a comment:
-
EGR:n poistaminen käytöstä hidastaa auton lämpenemistä.Originally posted by henkka86 View PostAsiasta puhuttu varmaan miljoona kertaa. Eli sigun X5:een vaihdettu kuukausi sitten kaikki 3 termostaattia alkuperäisiin. Uudet jäähdytinnesteet laitettu samalla. Keulasta löytyy myös kaihtimet. Auto ei edelleenkään lämpene oikeaan lämpötilaan. Voiko olla mahdollista, että kyseiset termarit ovat näin huonoja laadultaan? Vaikuttaako se lämpöihin mitenkään, että egr on otettu ohjelmalla pois käytöstä ja dpf myös? Pönttö tottakai tyhjätty samalla.
Leave a comment:
Leave a comment: