Tuo tiivistehomma ihan totta. Ittelläkin sieltä löytyi kovettuneena puruna ne vanhat jämät. Sen takia ne sisuskalut siellä valoissa mätäneekin.
Leikkasin itse liimattavasta tiivistenauhasta sopivaan mittaan. Oisko ollut 8x15mm universal seal.
E70 Kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Originally posted by joko View PostOk koitetaan onnea minkälaiset sieltä tulee!
Itsellä aikoinaan vesi virtasi sisään ja lopulta ledit paloi noista aikansa vilkuttuaantyyppivika taitaa olla!
Leave a comment:
-
-
Pitäisi X5 laittaa vetokoukku kun se oli jääny ruksimatta. Nuukana pitäis yrittää säästää kun 800e luokkaa on koukku avaimet käteen idealla. Koukun asennus onnistuu mutta sähköpolitiikka mietityttää. Onko kukaan laittanut ja onko kokemusta, millaisen johtosarjan tarvii 2011 lci parkkitutkilla jottei tule vikailmoituksia?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by joko View PostPerhana, jäi vielä eilen x liikkeeseen. Myyntikuvissa ja tiedoissa täydellinen huoltokirja, nyttemmin kirjaa ei löydy mistään. Merkkihuollettu 140tkm johon löytyy sähköiset mutta viimeinen 7 vuotta jäisi pimentoon. Jos kirjaa ei löydy niin tuo yksilö unohdetaan tai ainakin hinnassa pitää tulla merkittävästi vastaan. Minä tiedän että auto on huollettu asianmukaisesti mutta aika hankala minun tulevaisuudessa myydä tai vaihtaa autoa jos ja kun se aika koittaaJospa se sopiva ennen talvea löytyisi
Leave a comment:
-
-
Perhana, jäi vielä eilen x liikkeeseen. Myyntikuvissa ja tiedoissa täydellinen huoltokirja, nyttemmin kirjaa ei löydy mistään. Merkkihuollettu 140tkm johon löytyy sähköiset mutta viimeinen 7 vuotta jäisi pimentoon. Jos kirjaa ei löydy niin tuo yksilö unohdetaan tai ainakin hinnassa pitää tulla merkittävästi vastaan. Minä tiedän että auto on huollettu asianmukaisesti mutta aika hankala minun tulevaisuudessa myydä tai vaihtaa autoa jos ja kun se aika koittaa
Leave a comment:
-
-
Originally posted by sähköputkimies View PostTilasin autodocilta halpis sisemmät takavalot. Istui ihan ok ja oli siistin näköiset. Tuli samalla uudet sisähilut sopivasti, oli meinaan aika mädät ne lamppujen kannat ja liittimet.
En nyt muista merkkiä, siellä on useampia. Taisivat olla halvimmat mitä oli tarjolla.
Leave a comment:
-
-
Tilasin autodocilta halpis sisemmät takavalot. Istui ihan ok ja oli siistin näköiset. Tuli samalla uudet sisähilut sopivasti, oli meinaan aika mädät ne lamppujen kannat ja liittimet.
En nyt muista merkkiä, siellä on useampia. Taisivat olla halvimmat mitä oli tarjolla.
Leave a comment:
-
-
Kävi niin että avasin ääntä väärässä paikassa ja nyt minulla taitaa olla kakkosautona E70 x5 35d tekniikalla. Ei taida enää kehdata peruakkaan, tiistaina pitäis olla auto pihassa. Mutta itse asiaan, kontissa kiinni olevat eli sisemmät takavalot ovat elämää nähneet ja pitäisi uusia. Tekeekö esim tuningkaupan myymillä lampuilla tässäkohdin mitään vai kannattaako satsata alkuperäisiin (tai hyväkuntoisiin käytettyihin?) lasit ovat haalistuneet ja vähän ikävän näköiset
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Tenttu View PostWebasto thermo top v diesel tehdas asennettu herjaa flame interruption. Ilmeisesti palopesä antautunut? Mistä varaosa vai kuinka olette webastot korjanneet vai jopa vaihtaneet eri malliin?
Leave a comment:
-
-
Webasto thermo top v diesel tehdas asennettu herjaa flame interruption. Ilmeisesti palopesä antautunut? Mistä varaosa vai kuinka olette webastot korjanneet vai jopa vaihtaneet eri malliin?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Jka View PostMistä johtuu terävä kevyt naputus ajaessa eteen ja taakse. Käkkäristä jousi poikki? Kuuluu ulospäin todella selvästi sisälle ei juurikaan.
Leave a comment:
-
-
Hei tietäjät.
Missäpäin sijaitsee n62b48:n nokka-akselin anturi?
X5 kyseessä.
En löytänyt searchilla.
Kiitos, jos viitsit auttaa.
Leave a comment:
-
-
Mistä johtuu terävä kevyt naputus ajaessa eteen ja taakse. Käkkäristä jousi poikki? Kuuluu ulospäin todella selvästi sisälle ei juurikaan.
Leave a comment:
-
-
Meneekö johtotehtäviksi mikäli haluaa päivittää ratin lämmityksellä?
Leave a comment:
-
Leave a comment: