Toki siellä on ison hihnapyörän lisäksi iso kasa rullia (ohjainrullia, kiristin), joiden kautta hihna menee ja ja joissa myös voi laakeri pettää. Ja se hihna pyörittää apulaitteita, joissa myös laakereita, jotka voi pettää (vesipumppu, tehostimen pumppu, laturi).
Eli tarkasteluun kaikki nuo. Tuskin on itse asiassa kovin vaikea löytää vikaa.
E
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E70 Kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Originally posted by HTK12 View PostTämän näkee ihan siitä pyörittääkö se dampperi sitä hihnaa vai ei. Jos ei niin uusi dampperi vaihtamaan. Eli pelti auki ja katsomaan pyöriikö hihna normaalisti vai ei. Savuamisesta veikkaisin dampperin antautuneen. Ei ole mikään harvinainen vika tuo.
Hihnapyörii kyllä, savuamisen aikana tuli katkoksia mutta jatkoi pyörittämistä ja sen jälkeen normaalisti.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Nainentarvitseeapua View PostPystyykö tän testaa jotenki? Pystyykö korjaamaa? Vai joutaako tilata uuen?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by zakspeed View PostKampiakselin hihnapyörä luistaa. Dampperi eli värinänvaimennin elementti.
Pystyykö tän testaa jotenki? Pystyykö korjaamaa? Vai joutaako tilata uuen?
Leave a comment:
-
-
Kampiakselin hihnapyörä luistaa. Dampperi eli värinänvaimennin elementti.
Leave a comment:
-
-
Terve! Nainen hädässä
Nyt on niin kinkkistä pulmaa tarjolla että pakko laittaa tänne.
Bmw x5 e70 3.0 sd -07 vuoden kärry.
Varmaan kohta on koko kärryyn vaihettu kaikki osat.
Tämän hetkinen ongelma.
Auton akku ei lataa.
3kk vanha akku ja tehty koodaus. Nyt talvipakkasilla kauppareissulla savus koko kaara ja hihnat ei rullannut. Savu tuli hihnan luota.
Vaihdettiin uusi laturi.
Toimi 20km ilman mitään ja tässä sitä taas ollaan.
Laturi ei lataa. Antaa laturin pluspisteestä 11-13 ja akulle tulee virtaa 10-11 ja siitä tiputtaa niin kauan että sammuu. Ibs piuhan irroitus ei auta, saman verran antaa silti.
Maadotukset ja muut putsattu ja katsottu.
Auttakaa.Last edited by Nainentarvitseeapua; 01-12-2021, 20:52.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Lenkka View PostPitää selvittää, kun tuo on asennettu 2017 ja on gsm-ohjattu. Webasto kyllä on säädettävissä idrivestä, joten taitaa olla originaali asennuksella.
Silloin tuo puhallus ilmeisesti säätyy itse?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by zakspeed View PostOn mahdollista jos kyseisellä komponentilla toteutettu aftermarket asennus.
Silloin tuo puhallus ilmeisesti säätyy itse?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by HTK12 View PostJoo ei ole tule pidempään kestämään ellei sitten kytke riittävänt tehokasta laturi supply tilaan tms.
Onko näiden Webaston IPCU-releen ohjelmointi mahdollista. Sieltä eikö saisi tuota puhallusta vauhditettua?
Leave a comment:
-
-
Akku ei kyllä varmaan kauaa kestä tuolla 120 minuutin lämmittämisellä.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Laku View PostLämmittääkö Webasto näissä enempää kuin puoli tuntia? F11 ja E61 on mielestäni max 30min ja AUTO-asennossa olen aina pitänyt.
Jotain häikkää tuossa luultavasti on, koska puhalsi taas aamulla niinkuin lehmänhönkäys.
Leave a comment:
-
-
Lämmittääkö Webasto näissä enempää kuin puoli tuntia? F11 ja E61 on mielestäni max 30min ja AUTO-asennossa olen aina pitänyt.
Leave a comment:
-
Leave a comment: