memebuy23buy

E70 Kysymyksiä ja vastauksia

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • tjhoo
    replied
    Originally posted by izzuL View Post
    Näissähän on takaisin kutsu noiden takia.
    Soita merkkihuoltoon ja kysy onko avoinna.
    Mulle vaihdettiin etukardaani takuuna.

    Kaverilla just lävähti poikki ristikko "kevyessä" vedossa piristetyllä 550d :llä.
    Ja löi samalla öljypohjan paskaks, 4k kulut tästä lystistä
    Oliko tästä takaisinkutsusta tarkempaa tietoa? Koskeeko kaikkia e70 vuosimalleja, moottorityyppejä tms.?

    Oma auto ei ole käynyt enää vuosiin virallisessa huollossa, niin ei ole mitään tietoa näistä recalleista, josko siellä olisi muitakin odottamassa :think

    Leave a comment:


  • bem035
    replied
    Koukku jumii

    Vetokoukku jumii käyttöasentoon. Moottori yrittää ajaa mutta ei tapahdu mitään, jauhaa paikallaan. Lukko aukeaa ja menee kiinni äänestä päätellen eikä idrive herjaa että olisi lukitsematta. Vihreä valo palaa aina kun ei yritä ajaa koukkua. Yritin saada sisään ajettua että seisoin/hypin koukussa samalla mutta ei inahdakkaa. Onko muilla ollu vastaavaa, onko vaan jumissa? Saako helposti rasvattua ilman että purkaa puskureita?

    Leave a comment:


  • repsa
    replied
    Originally posted by Jka View Post
    Mites teillä on laturit kestänyt. Omasta hajosi nyt 300tkm ajettuna komeasti kotipihaan ajaessa ihan savun ja tulen kanssa. Ei ehtinyt tehdä muuta tuhoa kun oli iso vissypullo jonka kaatamalla sai nopeasti sammutettua. jos olisi käynyt jossain muualla, olis varmasti palanut koko auto.
    251tkm mitttarissa, välillä kävi latausjännite ihan niin korkealla että tulee dde:lle vikakoodia aiheesta. Putsasin säätimen maadoitukset laturin sisältä kun ei linnin perästä sieltä mitään koodeja tullut.
    Rupeaa olemaan aika vaihtaa laakerit, hiilet/säädin ja kommutaattori jossain vaiheessa. Toimii siis nyt putsauksen jälkeen taas ok. Pitkäikäisiähän noi näyttäs olevan.

    Leave a comment:


  • Jka
    replied
    Mites teillä on laturit kestänyt. Omasta hajosi nyt 300tkm ajettuna komeasti kotipihaan ajaessa ihan savun ja tulen kanssa. Ei ehtinyt tehdä muuta tuhoa kun oli iso vissypullo jonka kaatamalla sai nopeasti sammutettua. jos olisi käynyt jossain muualla, olis varmasti palanut koko auto.

    Leave a comment:


  • fraatti
    replied
    Originally posted by Haju69 View Post
    Kompressori heräsi eilen henkiin kun olin irrottamassa suojamuovia sen edestäauton alla joten oletin että kontaktihäiriö laitoin liittimiin kontaktisprayta. Toimi eilisen illan ja tänä aamuna taas level system failure kun lähdin ajelemaan. Kompura ei ole vanha, siinä on valmistus ajankohta 2016. Täytynee jatkaa selvittelyä. Noiden töpselien ja johtojen osalta.

    Mikä funktio on Maadoituskaapelilla pakoputkesta runkoon auton takana? Huomasin että tuo maadoitus kaapeli on poikki. Liitteenä kuva tästä. Tämä tuskin kuitenkaan vaikuttaa tuohon tasonsäätö ongelmaan.
    Maadoituksen puuttumattomuus voi aiheuttaa häiriöitä AM-lähetyksiin... (radio)

    Leave a comment:


  • Haju69
    replied
    Originally posted by Haju69 View Post
    Nyt se taisi kompressori tasonsäädöltä sitten antautua. Viime talvena meni ohjausyksikkö vaihtoon ja kompuran johdot fiksattu samalla epämääräisten liitosten tultua ilmi.

    Tänä aamuna level system failure tauluun ja en saa kompressoriin mitään eloa.

    Sulakkeelle ei tule virtaa eikä hyppyvirralla herää kompura myöskään. Rele toimii.

    Kompuraa en vielä saanut kaivettua esiin.

    Täytynee tilata kompura, oliko näistä nyt väliä mitä tilaa tai oliko täältä joku aiemmin tilaillut? Muistelen saaneeni joltain täällä tämän sivuston tiedot? http://www.air-suspension-shop.com/Air-Supply_10

    Toinen pussi lienee hieman vuotaa kun en hölmönä sitä samalla uusinut kun toinen meni talvella vaihtoon. Mahtaako tuo olla syypää kompuran hajoamiseen?

    Edit:Autodocilta näyttäs kans saavan esim Arnottia
    Kompressori heräsi eilen henkiin kun olin irrottamassa suojamuovia sen edestäauton alla joten oletin että kontaktihäiriö laitoin liittimiin kontaktisprayta. Toimi eilisen illan ja tänä aamuna taas level system failure kun lähdin ajelemaan. Kompura ei ole vanha, siinä on valmistus ajankohta 2016. Täytynee jatkaa selvittelyä. Noiden töpselien ja johtojen osalta.

    Mikä funktio on Maadoituskaapelilla pakoputkesta runkoon auton takana? Huomasin että tuo maadoitus kaapeli on poikki. Liitteenä kuva tästä. Tämä tuskin kuitenkaan vaikuttaa tuohon tasonsäätö ongelmaan.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • tHeRock
    replied
    Onko kenelläkään kokemusta X5 e70 takapään näytöstä, oma Italian tuonti ja en keksi miten saisin kieleksi Lontoon. Myöskin herjaa dvdstä jotain, Italiassa tiettävästi sama standardi dvdssä? Sit saako etupään näytön koodattua, niin että voi auton ollessa liikkeellä myös tätä katsoa. Jonku DVD löysi mikä koodais mutta mahtaako toimia

    Leave a comment:


  • Haju69
    replied
    Nyt se taisi kompressori tasonsäädöltä sitten antautua. Viime talvena meni ohjausyksikkö vaihtoon ja kompuran johdot fiksattu samalla epämääräisten liitosten tultua ilmi.

    Tänä aamuna level system failure tauluun ja en saa kompressoriin mitään eloa.

    Sulakkeelle ei tule virtaa eikä hyppyvirralla herää kompura myöskään. Rele toimii.

    Kompuraa en vielä saanut kaivettua esiin.

    Täytynee tilata kompura, oliko näistä nyt väliä mitä tilaa tai oliko täältä joku aiemmin tilaillut? Muistelen saaneeni joltain täällä tämän sivuston tiedot? http://www.air-suspension-shop.com/Air-Supply_10

    Toinen pussi lienee hieman vuotaa kun en hölmönä sitä samalla uusinut kun toinen meni talvella vaihtoon. Mahtaako tuo olla syypää kompuran hajoamiseen?

    Edit:Autodocilta näyttäs kans saavan esim Arnottia

    Leave a comment:


  • bem035
    replied
    Soittelin huoltoon niin ed.omistaja käyttänyt tarkastuksessa, sillon ollut ok. Eli ei enää käytettävissä tämån auton osalta.

    Leave a comment:


  • HTK12
    replied
    Originally posted by izzuL View Post
    -19 syksyllä.

    Helpoimmalla selviää kun soittaa ja kysyy.
    Siellä ne odottaa eivätkä tietääkseni mihinkään katoa nämä kutsut.
    Tämäkin auto on tuotu saksasta ja auto on saattanut vaihtaa maata tai omistajaa ja kutsu on saattanut mennä vanhalle omistajalle.
    Vanhaan autooni e61 tuli takaisinkutsu takakontin virtakaapelin läpivientiin johtuen jotka tarkastavat ja tarvittaessa vaihtavat kun niitä välillä syttyy palamaan.
    Se on tietääkseni vanha vanha kutsu mutta jos ei ole käyty muistuttavat ilmeisesti uudelleen.
    Itsekään en ehtinyt käyttää ennen kuin pappa ajoi sivusta keulaan ja auto lunariin.
    Uusi omistaja soitteli ja kyseli autosta kun laittoi siitä itselleen autoa niin mainitsin kutsusta ja lupasi käyttää näytillä
    Tuo E6x takaisinkutsu on uusi. Aikaisempi takaisin kutsu koski sitä kontin puolella olevaa kaapelia, tuo uusi koskaa sitä auton alla olevaa.

    Leave a comment:


  • izzuL
    replied
    Originally posted by bem035 View Post
    Onko kauankin aikaa kun sulle vaihdettiin?
    -19 syksyllä.

    Helpoimmalla selviää kun soittaa ja kysyy.
    Siellä ne odottaa eivätkä tietääkseni mihinkään katoa nämä kutsut.
    Tämäkin auto on tuotu saksasta ja auto on saattanut vaihtaa maata tai omistajaa ja kutsu on saattanut mennä vanhalle omistajalle.
    Vanhaan autooni e61 tuli takaisinkutsu takakontin virtakaapelin läpivientiin johtuen jotka tarkastavat ja tarvittaessa vaihtavat kun niitä välillä syttyy palamaan.
    Se on tietääkseni vanha vanha kutsu mutta jos ei ole käyty muistuttavat ilmeisesti uudelleen.
    Itsekään en ehtinyt käyttää ennen kuin pappa ajoi sivusta keulaan ja auto lunariin.
    Uusi omistaja soitteli ja kyseli autosta kun laittoi siitä itselleen autoa niin mainitsin kutsusta ja lupasi käyttää näytillä

    Leave a comment:


  • bem035
    replied
    Originally posted by izzuL View Post
    Näissähän on takaisin kutsu noiden takia.
    Soita merkkihuoltoon ja kysy onko avoinna.
    Mulle vaihdettiin etukardaani takuuna.

    Kaverilla just lävähti poikki ristikko "kevyessä" vedossa piristetyllä 550d :llä.
    Ja löi samalla öljypohjan paskaks, 4k kulut tästä lystistä
    Onko kauankin aikaa kun sulle vaihdettiin?

    Leave a comment:


  • Munanjatke
    replied
    Originally posted by izzuL View Post
    Näissähän on takaisin kutsu noiden takia.
    Soita merkkihuoltoon ja kysy onko avoinna.
    Mulle vaihdettiin etukardaani takuuna.

    Kaverilla just lävähti poikki ristikko "kevyessä" vedossa piristetyllä 550d :llä.
    Ja löi samalla öljypohjan paskaks, 4k kulut tästä lystistä

    Pitääkö näitä takaisin kutsuja ite selvitellä, vai ottavatko Bmw:ltä automaattisesti yhteyttä ?


    Trafin kautta löytyy joitakin takaisin kutsuja --> https://recall.trafi.fi/?q=#vclass=H...ark=BMW&model=

    Leave a comment:


  • izzuL
    replied
    Originally posted by bem035 View Post
    Mitä mieltä, kuinka paljon pitää huolestua? Saako vaihdettua pelkän ristikon vai meneekö mitä kaikkea vaihtoon?



    Eli jakotaalikosta keulalle lähtevä, kuskin puolella.
    Näissähän on takaisin kutsu noiden takia.
    Soita merkkihuoltoon ja kysy onko avoinna.
    Mulle vaihdettiin etukardaani takuuna.

    Kaverilla just lävähti poikki ristikko "kevyessä" vedossa piristetyllä 550d :llä.
    Ja löi samalla öljypohjan paskaks, 4k kulut tästä lystistä

    Leave a comment:


  • Jka
    replied
    Samanlainen välys ollut pitkään jo eikä tunnu haittaavan mitään. Sen tein että tuuttasin booriin laakerirasvaa jottei ruostuminen siellä niin kovasti jatkuisi.

    Leave a comment:

Working...
X