Sanokaapas joku joka tietää. Lähteekö facelift e53:ssa ajovalot irti ilman puskurin irroittamista? Ruuvit löytyy helposti, mutta asentoa ei löytynyt miten valon olisi saanut pyöriteltyä ulos...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
X5 (E53) ostamassa
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Originally posted by t-o-m-i View PostSanokaapas joku joka tietää. Lähteekö facelift e53:ssa ajovalot irti ilman puskurin irroittamista? Ruuvit löytyy helposti, mutta asentoa ei löytynyt miten valon olisi saanut pyöriteltyä ulos...__________________________________________________ ____________
Neuvokkaat selviytyvät niistä tilanteista mihin viisaat ei koskaan joudu !!!
Comment
-
-
Seuraava kysymys; onko kaikissa facelift X5:ssa ZF:n loota?
Olis yksi kiikarissa M54B30 koneella (valmistettu 10/04), mutta laatikon sarjanumero sekä varaosanumero viittaa GM:n tuotteeseen? Myös RealOEM tulkitsee asian GM vaihteistoon.
Eli alanko suosiolla katselemaan 4.4 koneella olevia, bensa pittää olla, tulee kakkosautoksiG05 | X5 45e M-Sport | Mineral White – 2020
Tesla Model S Long Range Raven | Pearl White – 2020
Comment
-
-
Originally posted by Milko75 View PostEli alanko suosiolla katselemaan 4.4 koneella olevia, bensa pittää olla, tulee kakkosautoksiM550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
On näissä myös GM lootia käytetty. Esim mun 04/04:ssa M54B30:ssa on GM aski. Hyvinhän tuo on pelannu.
Tota hankkiessa oli myös kasikoneet kiikarissa mutta 4.6 tai mieluiten 4.8. Jotenkin jäi 4.4:sta hitun vikaherkempi vaikutelma. Ei siis omaperäistä kokemusta noista 8-koneista. 3-litrasella pärjää mutta ei tuo malmikasa sillä mihinkään hyökkää. Ja sitten jos polkee minkä pääsee, niin huikkaa ottaa tankista kulkuun nähden aika tanakasti.
Originally posted by Milko75 View PostSeuraava kysymys; onko kaikissa facelift X5:ssa ZF:n loota?
Olis yksi kiikarissa M54B30 koneella (valmistettu 10/04), mutta laatikon sarjanumero sekä varaosanumero viittaa GM:n tuotteeseen? Myös RealOEM tulkitsee asian GM vaihteistoon.
Eli alanko suosiolla katselemaan 4.4 koneella olevia, bensa pittää olla, tulee kakkosautoksi
Comment
-
-
Originally posted by Kiko750 View PostOn näissä myös GM lootia käytetty. Esim mun 04/04:ssa M54B30:ssa on GM aski. Hyvinhän tuo on pelannu.
Tota hankkiessa oli myös kasikoneet kiikarissa mutta 4.6 tai mieluiten 4.8. Jotenkin jäi 4.4:sta hitun vikaherkempi vaikutelma. Ei siis omaperäistä kokemusta noista 8-koneista. 3-litrasella pärjää mutta ei tuo malmikasa sillä mihinkään hyökkää. Ja sitten jos polkee minkä pääsee, niin huikkaa ottaa tankista kulkuun nähden aika tanakasti.G05 | X5 45e M-Sport | Mineral White – 2020
Comment
-
-
Mun ajolla M54B30 hörppää maantiellä about 11-12 ja tässä sekapyörityksessä 14-15 (ajotietokone säädetty kohdilleen). Tyhjän kun täyttää piripintaan, niin 150Egua vaihtaa omistajaa.
Dieseli on järkivaihtoehto jos ei ole jotain perversioita vain bensavehkeitä kohtaan...
Originally posted by Milko75 View PostJoo, kiitos vastauksesta. Tosin tässä nyt pari iltaa laskeskellut ja keskikulutuksia tiiraillut, niin ei dieselkään pois suljettu vaihtoehto enää ole
Comment
-
-
Paljonko noissa on "dieselvero" nykyään? Mulla on tuossa X3ssa 400 €uroa.
Edit: tarkalleen 481,8€ ja 229,2€= 711€
Ps. E53 OEM 18" vanteet saksankitkoilla myynnissä..Last edited by Convertible; 17-02-2013, 15:32.F25 X3 35d
E87 118i
E46 330ti
E46 M3
E30 M3
E30 M3 Convertible
Z3 Roadster
Comment
-
-
"dieselvero" 543 euroa sekä Co2 vero 322 euroa = 865 euroa
Originally posted by Convertible View PostPaljonko noissa on "dieselvero" nykyään? Mulla on tuossa X3ssa 400 €uroa.
Ps. E53 OEM 18" vanteet saksankitkoilla myynnissä..G05 | X5 45e M-Sport | Mineral White – 2020
Comment
-
-
Originally posted by Kiko750 View PostMun ajolla M54B30 hörppää maantiellä about 11-12 ja tässä sekapyörityksessä 14-15 (ajotietokone säädetty kohdilleen). Tyhjän kun täyttää piripintaan, niin 150Egua vaihtaa omistajaa.
Dieseli on järkivaihtoehto jos ei ole jotain perversioita vain bensavehkeitä kohtaan...
Mahtaakohan olla kaikki ihan kohdallaan? Samalla koneella E39 menee 7-8L ja keskimäärin 9-10L :think
Mulla oli 4.4 koneella X5:n kulutukset samat. Sanoisinpa että facelift uudemmalla 4.4 koneella voisi olla järkevin vaihtoehto, jos ei tule yli 20tkm ajoa vuodessa...
Edit: 3.0i ilmoitetut kulutukset, maantie 10L ja EU keskikulutus 12,9LLast edited by bemu2000; 17-02-2013, 22:23.
Comment
-
-
Originally posted by bemu2000 View PostMahtaakohan olla kaikki ihan kohdallaan? Samalla koneella E39 menee 7-8L ja keskimäärin 9-10L :think
Mulla oli 4.4 koneella X5:n kulutukset samat. Sanoisinpa että facelift uudemmalla 4.4 koneella voisi olla järkevin vaihtoehto, jos ei tule yli 20tkm ajoa vuodessa...
Edit: 3.0i ilmoitetut kulutukset, maantie 10L ja EU keskikulutus 12,9L
Väittäisin että myöhempi 4.8is meni samalla määrällä, ellei jopa pienemmällä kulutuksella... kun meikäläisen ajotavalla tietokone antoi jatkuvasti 12.5-13,7 välistä dataa.Elämä on pihakivestä.
Comment
-
-
Kyllä tuolla kesällä pääsee 10l maantiellä kun siististi ajelee. Käytännön kulutukseen vaikuttaa niin monia asia, talvella esim boxi katolla, kesällä leveet nakit alla jne. Ja miten raskas on oikea jalka, paljonko ohittelee jne jne. E39 on aika paljon kevyempi ja virtaviivaisempi kuin X5 laatikko. Kukkarossa näkyy kuitenkin se todellinen kulutus eikä ohjekirjan ilmoitetut kulutukset
Originally posted by bemu2000 View PostMahtaakohan olla kaikki ihan kohdallaan? Samalla koneella E39 menee 7-8L ja keskimäärin 9-10L :think
Edit: 3.0i ilmoitetut kulutukset, maantie 10L ja EU keskikulutus 12,9L
Comment
-
-
02 on vielä M62 padalla mutta faceliftin yhteydessä (04) tullut N62 on toki ihan erilainen kun on valvetronic kone. Parempi vääntö, pienempi kulutus ja päästöt.
Ite ottaisin ehdottomasti moisen kunhan testaa että käy kylmänä nätisti, ettei ole valvetronicin väliakseli vikaa.- E90 320i LCI M-sport -09
- Porsche Boxster 987 2.7 -07
Comment
-
Comment