Näin siis olikin tarkoitus sanoa, mutta oli hiukan epäselvä sanavalinta tuossa aikaisemmassa mailissa (nyt korjattu). Kyllä noissa rullatesteissä X-Drive näyttää toimivan paremmin, mutta onhan ne kuitenkin monesti aika keinotekoisia tilanteita. Vastaavan tasapuolisen lähtötestin tekeminen luonnonolosuhteissa lienee kuitenkin aika vaikeaa...
Eikös x5 tullu lukot (jarruja käyttävät) nimenomaan faceliftin yhteydessä? Avoimet perät ilman lukkoja + nelikko kun on aika turhaa, jää helpommin jumiin kuin takaveto jossa lukko
Eikös x5 tullu lukot (jarruja käyttävät) nimenomaan faceliftin yhteydessä? Avoimet perät ilman lukkoja + nelikko kun on aika turhaa, jää helpommin jumiin kuin takaveto jossa lukko
Kyllä tuo jarruilla tapahtunut renkaanlukitus on ollut jo ennen faceliftiä. Faceliftin yhteydessä tuli portaattomasti voimaa eteen ja taakse säätävä jakovaihteisto, kun taas ennen faceliftiä jako oli kiinteä (35/65).
Tekstiviesti tarkempaan tietojen kyselyyn paljasti seuraavaa:
Käyttöönotto 30.12.2004
Ensirekisteröinti 25.11.2011
Joko seisonut seitsemän vuotta myymättömänä TAI onko mahdollista, ettei Trafin tilastot tunne esimerkiksi Saksan rekisteröintikertoja (ei mainintaa alkuperämaasta), jolloin oikeat kilometrit voivat olla...noh niin..
Suorastaan ilmainen helmi mut toi 2011 rekisteröinti tarkoittaa milloin rekattu suomeen. Ei siis tietoja saksanajalta ?
Liekö kaksikilpinen pirssi enkä tarkoita etu- & takalaattaa.
Jos kaikki ok, niin erikoista jos viikon viihtyy kaupattavana.
Tuo on suorastaan ilmainen.
Suorastaan ilmainen helmi mut toi 2011 rekisteröinti tarkoittaa milloin rekattu suomeen. Ei siis tietoja saksanajalta ?
Liekö kaksikilpinen pirssi enkä tarkoita etu- & takalaattaa.
Ei kait auta, kun ottaa ja kysyä suoraan mitä faktoja myyjäliikkeellä on tarjota.. Näillä eväillä todella houkutteleva, kun nettiauton listauksen mukaan vain 4000e kalliimpi, kuin vuoden vanhemmat 160-170tkm ajetut
Tätä juuri tarkoitin .
200 mentyjä on kaikkialla (tosin kunnossa olevia vähemmän).
Tuolla ajelet 40tkm lisää tauluun niin ei hinta juuri muutu.
On silti alta 100tkm ajettu & vieläkin "uudenkarhea".
Taitaa olla joku italian tuonti mistä puuttuu penkinlämmittimet, ja jos siinä on niin ne on jälkiasennetut "biltema" katkaisijat jossain penkin reunoilla..
BMW Service P.o4oo925441 [email protected] Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Taitaa olla joku italian tuonti mistä puuttuu penkinlämmittimet, ja jos siinä on niin ne on jälkiasennetut "biltema" katkaisijat jossain penkin reunoilla..
...niin, eikös tuosta puutu juuri alkuperäiset penkinlämmittimen katkaisijat. Nehän pitäisi olla tuossa keskikonsolissa ilmastoinnin paneelin alapuolella molemmilla puolilla.
BMW F11 520d -11
MINI Cooper D -11
BMW E90 318i -11
BMW E90 318i -06
Tekstiviesti tarkempaan tietojen kyselyyn paljasti seuraavaa:
Käyttöönotto 30.12.2004
Ensirekisteröinti 25.11.2011
Joko seisonut seitsemän vuotta myymättömänä TAI onko mahdollista, ettei Trafin tilastot tunne esimerkiksi Saksan rekisteröintikertoja (ei mainintaa alkuperämaasta), jolloin oikeat kilometrit voivat olla...noh niin..
Kiitokset näkemyksistänne!
Näissä tää"helmi"hieman sumenee kun on 3.0 benziini vehje...kulutus ja laiskuus käsikädessä ...tai no makuasiahan tämä...toiset tyttärestä ja toiset äideistä..
Karkealla kädellä, paljon X5 530d:n ylläpitokulut eroaa esim. Passat 3BG 1.9TDI:sta?
Vakuutukset tuskin hirveästi kun on täydet bonukset?
renkaat on noin tuplat kalliimmat, kestääkö isot renkaat enemmän kilometrejä?
kaikki osat hiukan kalliimpia mutta paljonko? 100%
kulutus noin +2-3 l/100km Pasuunasta joka vie 6-8,5 l/100km riippuen ajosta.
Onkos kellään kokemusta millaiset erot olis ekat X5:t verrattuna Audi A6 ~2003 2.5TDI 180hp Quattro Tiptronic? Ilmeisesti maasturi on maasturi, mutta 180hp Torsen Audi on nelivetona ja kulultaan vähän ekoja x5:ia parempi?
2.5TDI:n ongelmat nokkien ja ehkä ruiskupumpun suhteen tiedän, onko X5:ssa jotain tonnien remontteja mitä voi isolla todennäköisyydellä tulla?
Miten yleinen laadukkuus noiden välillä, onko jollain kokemusta molemmista? Anteeksi Audin sekoittaminen, haen vähän vertailukohtaa?
Karkealla kädellä, paljon X5 530d:n ylläpitokulut eroaa esim. Passat 3BG 1.9TDI:sta?
kulutus noin +2-3 l/100km Pasuunasta joka vie 6-8,5 l/100km riippuen ajosta.
Emännän 3C 1,9tdi-pasuuna ei ole koskaan vienyt noinkaan paljoa mitä sulla vähimmillään. Viikonlopun ajojen (~350km) keskikulutus talvikiekoilla 4,6l/100km
e53 d:hen en osaa muuten ottaa kantaa; itsellä kun oli bensavastaava. X5 mielestäni hiukan laadukkaampi kuin vastaavan ikäinen A6.
A6:n V6 tdi tiptronicit kiertäisin todella kaukaa...
Last edited by Timelord; 28-10-2013, 08:21.
Reason: luetun ymmärrystä
Emännän 3C 1,9tdi-pasuuna ei ole koskaan vienyt noinkaan paljoa mitä sulla vähimmillään. Viikonlopun ajojen (~350km) keskikulutus talvikiekoilla 4,6l/100km
e53 d:hen en osaa muuten ottaa kantaa; itsellä kun oli bensavastaava. X5 mielestäni hiukan laadukkaampi kuin vastaavan ikäinen A6.
A6:n V6 tdi tiptronicit kiertäisin todella kaukaa...
Joo ei mene mun 96kW 1.9tdi automaatilla juuri alle 5,5 l millään. Talvella sit kylmällä koneella-viileällä kaupungissa helposti 8l, mut en usko että juuri mikään auto vie viileässä pätkäajossa ainakaan reilusti alle kasia satkulla.
V6 TDI tippi taitaa olla vähän ylihaukuttu, monet sanoo niinkin että hyvä kone kun kerran tekee nokat jos tarvetta. Tiptronic ainakin itsellä toimii kuin junan vessa (348tkm). Tosin kulutus on 2.5TDI:lla varmaan 7-9l riippuen ajoista.
Vähän ruvennu kutkuttamaan tämän E39:n vaihtaminen tuohon E53:seen. Olis selkävikaselle helpompi kavuta rattiin.
Melkein kaikki renkaiden ja katon väliltä on tässä käsitelty mutta äänentoistosta en löytänyt juttua. E39 on melko hiljainen ja puheohjelmista saa hienosti selvän jopa motarilla ilman että tarttee olla nupit kaakossa. Musiikkia kuunnellessa taas toisto on vähän ohkanen. Mitäs "audiopaketteja" näihin E53 vehkeisiin tehtaalta myytiin? Onko niistä mihinkään kun en välttämättä haluaisi ruveta rakentamaan?Alkuperäinen hyvin soiva järjestelmä olis kova juttu.
Diisseleitä tuntuu olevan joka mutkan takana myynnissä mutta toinen mikä kiinnostais olis 4.8is. Ei vaan meinaa Suomesta löytyä montaa.
Vähän ruvennu kutkuttamaan tämän E39:n vaihtaminen tuohon E53:seen. Olis selkävikaselle helpompi kavuta rattiin.
Melkein kaikki renkaiden ja katon väliltä on tässä käsitelty mutta äänentoistosta en löytänyt juttua. E39 on melko hiljainen ja puheohjelmista saa hienosti selvän jopa motarilla ilman että tarttee olla nupit kaakossa. Musiikkia kuunnellessa taas toisto on vähän ohkanen. Mitäs "audiopaketteja" näihin E53 vehkeisiin tehtaalta myytiin? Onko niistä mihinkään kun en välttämättä haluaisi ruveta rakentamaan?Alkuperäinen hyvin soiva järjestelmä olis kova juttu.
Diisseleitä tuntuu olevan joka mutkan takana myynnissä mutta toinen mikä kiinnostais olis 4.8is. Ei vaan meinaa Suomesta löytyä montaa.
DSP:llä varustettu
Vikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
SISUSTAT modaukset
Comment