Originally posted by Nipsu
View Post
Z3 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Skandinavia zetojen omistajilta kaivattaisiin apuja. Aikomuksena laittaa Germany spec autoon skandinavian valoautomatiikka. Yhdestä purkuzetasta löytyi jo johtosarjan jämät releineen.
Epäilys heräsi onko rele oikea, koska tuossa mukana tulleessa releessä on vain kaksi pinniä, vaikka niitä pitäsi olla viisi. Tuo sarjan mukana tullut "Relay lighting scandinavia" oli keltainen, jonka BMW:n osanumero on 61 36 8 366 282.
Minkälaisilla osanumeroilla ja värillä Suomizetojen omistajilla on kyseinen rele?
Leave a comment:
-
Originally posted by Supa View PostHyviä ja halpoja ei löydy valitettavasti joten kannattaa tilata alkuperäiset suosiolla.
Leave a comment:
-
Hyviä ja halpoja ei löydy valitettavasti joten kannattaa tilata alkuperäiset suosiolla.
Leave a comment:
-
mistä kannattaa ostaa uudet bmw merkit z-coupeen? ei tarvi olla oem, mutta vastaavat, hyvät, halvat... ebaystä jo katselin, mutta ei tuntunu silmään ottavan kylkimerkkejä...
Leave a comment:
-
Originally posted by Supa View PostLähtisin eka pyöränlaakereita takana tutkimaan ja vetareita. Kannattaa pyörittää kardaanista perää ja tunnustella ettei ole selkeitä pykäliä.
Leave a comment:
-
Lähtisin eka pyöränlaakereita takana tutkimaan ja vetareita. Kannattaa pyörittää kardaanista perää ja tunnustella ettei ole selkeitä pykäliä.
Leave a comment:
-
Moro,
tämä kysymys voisi olla myös yleisellä voimansiirtopuolella, mutta eiköhän täältäkin tietoa löydy. Elikkäs voimansiirrossa joku paikka rupeaa olemaan tiensä päässä. Olisi hyvä jos oireiden mukaan saisi vinkkiä mitkä osat olisi lopussa. Oireet on seuravanlaiset: kun voimansiirrossa ei ole veto (liutus vapaalla, moottorijarrutus) päällä, niin vaimea (ei tahdo radio päällä tai epätasisella tiellä kuulua enää läpi) kalkatusta kuuluu takapäästä. Kalkatustieheys menee nopeuden mukaan ja taitaa olla suunilleen klong per pyöränkierros. Autolla on reilusti ajeltu melkein 220tkm, niin sillä matkaalla aika moni paikka jo kuluu.
Leave a comment:
-
ei tullu bensat yli mutta ei paljoa puuttunu ehkä 3cm alle..Ei ollu mittarianturi rikki oli bensarosvon työkalu jääny tankkiin..perkele 40cm letkunpätkä löyty tankista ja oli mallia kovettunu pahasti et ollu siellä jo varmaan aika pitkään,sehän siellä sitten pääsi jumittamaan uimurin kun ajoin tankin melko tyhjäksi.ihmettelinkin miksi se rupes yhtä-äkkiä toimimaan kun ajoin tankkia tyhjäksi eli kun bensataso laski tarpeeksi niin letku vapautti uimurin kohtalon oikusta..että näinkin voi käydä,no nyt on bränikkä bensapumppu/anturi hässäkkä varalla:-D
Leave a comment:
-
Originally posted by very heavy View Posttankillisella ajettu nyt 502km jokohan bensapumpun uskaltaa irrottaa ilman tsunami vaaraa?? sivistyneitä veikkauksia:-)
Leave a comment:
-
tankillisella ajettu nyt 502km jokohan bensapumpun uskaltaa irrottaa ilman tsunami vaaraa?? sivistyneitä veikkauksia:-)
Leave a comment:
-
kyllä alkuperäinen systeemi siellä on ja toimii siinä rinnalla.alkuperäinen saattaa kuulemma varsin helposti/arvaamattomasti tukkeutua ja se rikkoo bensatankin anturin:( eli tämä "viritys" toimii varmistuksena ettei näin käy enää ainakaan mulle..toivon mukaan. bensapumppu/anturi hässäkkä 265e+rapiat
Leave a comment:
-
Originally posted by very heavy View Posteliminoin tankin huohotukseen liittyvän tukkeutumis ongelman sillä että katkaisin huohotinletkun ja laitoin siihen T-liittimen ja vedin extraletkun ilmanputsarikoteloon suodattimen takapuolelle..eli kun vaihdan/pesen ilmanputsarin putsaan myös tankin huohotuksen..näillä eväillä kohti uusia pettymyksiä.
Leave a comment:
-
eliminoin tankin huohotukseen liittyvän tukkeutumis ongelman sillä että katkaisin huohotinletkun ja laitoin siihen T-liittimen ja vedin extraletkun ilmanputsarikoteloon suodattimen takapuolelle..eli kun vaihdan/pesen ilmanputsarin putsaan myös tankin huohotuksen..näillä eväillä kohti uusia pettymyksiä.
Leave a comment:
Leave a comment: