Z3 kysymyksiä ja vastauksia

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Carbonfiber
    replied
    Originally posted by Nipsu View Post
    Skandinavia zetojen omistajilta kaivattaisiin apuja. Aikomuksena laittaa Germany spec autoon skandinavian valoautomatiikka. Yhdestä purkuzetasta löytyi jo johtosarjan jämät releineen.

    Epäilys heräsi onko rele oikea, koska tuossa mukana tulleessa releessä on vain kaksi pinniä, vaikka niitä pitäsi olla viisi. Tuo sarjan mukana tullut "Relay lighting scandinavia" oli keltainen, jonka BMW:n osanumero on 61 36 8 366 282.

    Minkälaisilla osanumeroilla ja värillä Suomizetojen omistajilla on kyseinen rele?
    Voin tarkistaa huomenna!

    Leave a comment:


  • Nipsu
    replied
    Skandinavia zetojen omistajilta kaivattaisiin apuja. Aikomuksena laittaa Germany spec autoon skandinavian valoautomatiikka. Yhdestä purkuzetasta löytyi jo johtosarjan jämät releineen.

    Epäilys heräsi onko rele oikea, koska tuossa mukana tulleessa releessä on vain kaksi pinniä, vaikka niitä pitäsi olla viisi. Tuo sarjan mukana tullut "Relay lighting scandinavia" oli keltainen, jonka BMW:n osanumero on 61 36 8 366 282.

    Minkälaisilla osanumeroilla ja värillä Suomizetojen omistajilla on kyseinen rele?

    Leave a comment:


  • hartge e46
    replied
    Originally posted by Supa View Post
    Hyviä ja halpoja ei löydy valitettavasti joten kannattaa tilata alkuperäiset suosiolla.
    ok, täytyypä käydä paikallista marmoria huudattamas

    Leave a comment:


  • Supa
    replied
    Hyviä ja halpoja ei löydy valitettavasti joten kannattaa tilata alkuperäiset suosiolla.

    Leave a comment:


  • hartge e46
    replied
    mistä kannattaa ostaa uudet bmw merkit z-coupeen? ei tarvi olla oem, mutta vastaavat, hyvät, halvat... ebaystä jo katselin, mutta ei tuntunu silmään ottavan kylkimerkkejä...

    Leave a comment:


  • jtmuti
    replied
    Originally posted by Supa View Post
    Lähtisin eka pyöränlaakereita takana tutkimaan ja vetareita. Kannattaa pyörittää kardaanista perää ja tunnustella ettei ole selkeitä pykäliä.
    Joo tarvitsee varmaan sillä aloittaa. Jos mitään ei löydö, niin katsuri sitten ilmoittanee onko jotain vakavampaa.

    Leave a comment:


  • Supa
    replied
    Lähtisin eka pyöränlaakereita takana tutkimaan ja vetareita. Kannattaa pyörittää kardaanista perää ja tunnustella ettei ole selkeitä pykäliä.

    Leave a comment:


  • jtmuti
    replied
    Moro,
    tämä kysymys voisi olla myös yleisellä voimansiirtopuolella, mutta eiköhän täältäkin tietoa löydy. Elikkäs voimansiirrossa joku paikka rupeaa olemaan tiensä päässä. Olisi hyvä jos oireiden mukaan saisi vinkkiä mitkä osat olisi lopussa. Oireet on seuravanlaiset: kun voimansiirrossa ei ole veto (liutus vapaalla, moottorijarrutus) päällä, niin vaimea (ei tahdo radio päällä tai epätasisella tiellä kuulua enää läpi) kalkatusta kuuluu takapäästä. Kalkatustieheys menee nopeuden mukaan ja taitaa olla suunilleen klong per pyöränkierros. Autolla on reilusti ajeltu melkein 220tkm, niin sillä matkaalla aika moni paikka jo kuluu.

    Leave a comment:


  • very heavy
    replied
    ei tullu bensat yli mutta ei paljoa puuttunu ehkä 3cm alle..Ei ollu mittarianturi rikki oli bensarosvon työkalu jääny tankkiin..perkele 40cm letkunpätkä löyty tankista ja oli mallia kovettunu pahasti et ollu siellä jo varmaan aika pitkään,sehän siellä sitten pääsi jumittamaan uimurin kun ajoin tankin melko tyhjäksi.ihmettelinkin miksi se rupes yhtä-äkkiä toimimaan kun ajoin tankkia tyhjäksi eli kun bensataso laski tarpeeksi niin letku vapautti uimurin kohtalon oikusta..että näinkin voi käydä,no nyt on bränikkä bensapumppu/anturi hässäkkä varalla:-D

    Leave a comment:


  • böntti
    replied
    Originally posted by very heavy View Post
    tankillisella ajettu nyt 502km jokohan bensapumpun uskaltaa irrottaa ilman tsunami vaaraa?? sivistyneitä veikkauksia:-)
    No jos veikata pitää niin ei meidän 2.8 roadsterilla taida edes päästä tankillisella noin pitkälle. Auto on kyllä 4v automaatti eli ainakin +1 l/100km.

    Leave a comment:


  • very heavy
    replied
    tankillisella ajettu nyt 502km jokohan bensapumpun uskaltaa irrottaa ilman tsunami vaaraa?? sivistyneitä veikkauksia:-)

    Leave a comment:


  • ///Jone
    replied
    Zetassa ollu optiona tai muuten ratin säätöä?

    Leave a comment:


  • very heavy
    replied
    kyllä alkuperäinen systeemi siellä on ja toimii siinä rinnalla.alkuperäinen saattaa kuulemma varsin helposti/arvaamattomasti tukkeutua ja se rikkoo bensatankin anturin:( eli tämä "viritys" toimii varmistuksena ettei näin käy enää ainakaan mulle..toivon mukaan. bensapumppu/anturi hässäkkä 265e+rapiat

    Leave a comment:


  • Carbonfiber
    replied
    Originally posted by very heavy View Post
    eliminoin tankin huohotukseen liittyvän tukkeutumis ongelman sillä että katkaisin huohotinletkun ja laitoin siihen T-liittimen ja vedin extraletkun ilmanputsarikoteloon suodattimen takapuolelle..eli kun vaihdan/pesen ilmanputsarin putsaan myös tankin huohotuksen..näillä eväillä kohti uusia pettymyksiä.
    Kuulostaa erikoiselta, miksi luopua alkuperäisestä systeemistä?

    Leave a comment:


  • very heavy
    replied
    eliminoin tankin huohotukseen liittyvän tukkeutumis ongelman sillä että katkaisin huohotinletkun ja laitoin siihen T-liittimen ja vedin extraletkun ilmanputsarikoteloon suodattimen takapuolelle..eli kun vaihdan/pesen ilmanputsarin putsaan myös tankin huohotuksen..näillä eväillä kohti uusia pettymyksiä.

    Leave a comment:

Working...
X