Näyttäis olleen muissakin malleissa käytössä:
Osanumerot on kuitenkin erit, en tiedä miten sopivat ristiin. Osanumerot näet tuolta: www.realoem.com
Z3 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by böntti View PostKone on M52B28 single vanos ja vaihteisto nelivaihteinen A4S 310R eli General Motors 4L30E. Perässä on BMW:lle poikkeuksellinen torsen-lukko ja murikka onkin käytössä vain Z3:ssa.
Esim e36 ja e39.
Leave a comment:
-
Originally posted by Remotion View PostItsellä sama H&R, Suosittelen eteen bilstein B8 iskareita ja taakse orkkiksia madalletuilla pohjaanlyöntikumeilla.
Nämä B8:t takana on vähän kehnot jotenkin.
Leave a comment:
-
Kone on M52B28 single vanos ja vaihteisto nelivaihteinen A4S 310R eli General Motors 4L30E. Perässä on BMW:lle poikkeuksellinen torsen-lukko ja murikka onkin käytössä vain Z3:ssa.
Leave a comment:
-
Z3 2.8 aut -97 osat
Eli onko tietoja ja specsejä tuosta paketista, onko sama kuin kaikissa muissakin tuon vuoden bemareissa.
Tarkoitus olisi ostaa täältä foorumilta kone, laatikko ja perä valmiiksi talliin laiteltavaksi, niin voi sitten lyödä uuttaa osaa heti alle kun alkaa
Porsimaan.
Leave a comment:
-
Itsellä sama H&R, Suosittelen eteen bilstein B8 iskareita ja taakse orkkiksia madalletuilla pohjaanlyöntikumeilla.
Nämä B8:t takana on vähän kehnot jotenkin.
Leave a comment:
-
mä oon ollut kyllä H&R:n todella tyytyväinen, mutta ehkä jos nyt olisin ostamassa alustaa niin haluaisin kokeilla jotain muuta, esim jenkkipoikien hehkuttamia TC Klineä tai GroundControllia.
Leave a comment:
-
h&r vai eibach ja -30mm vai -40mm...? ajattelin laittaa kiinteen alustan joten kumpi olis parempi. paljonko noi sarjat oikeesti madaltaa ilmotetuista?
Leave a comment:
-
Mulla on juurikin noilla 2,55 edessä ja 2,75 takana.
Ennen ajoin niinkun alhaisilla kuin 2,25 edessä ja 2,55 takana. ei ollut liian vähän sekään, mutta kun etupäähän ruuvattiin camberia niin pystyi nostamaan paineita ilman että pito hävis. Ajaessahan ne paineet nousee kuitenkin jos rankemmin ajelee.
Itse en kyl 3 barii ainakaan edessä pitäis kuitenkin suht matala ja kapea rengas tuolla paineella ei paljoa joustovaraa renkaalla. Mutta näähän kandee tehdä just niinku itestä parhaalta tuntuu ajaa.
Leave a comment:
-
Originally posted by hartge e46 View Postmitkä olis järkevät rengaspaineet coupessa rengastuksella 225/40 18" edes ja takana 255/35 18" nyt on 3kiloo joka nurkas..
Leave a comment:
-
mitkä olis järkevät rengaspaineet coupessa rengastuksella 225/40 18" edes ja takana 255/35 18" nyt on 3kiloo joka nurkas..
Leave a comment:
-
Originally posted by Nipsu View PostOnhan käsijarrun romut kunnossa jarrukenkien ympärillä? Jos kenkien jouset tai tapit ovat katkenneet tai kenkien kiinitysreiät antautuneet? Niistä voisi irrota osia jotka seilaavat kenkien välissä.
Sellainen vielä että kun mulla oli Mupelo autossa viikonloppuna kyydissä niin piti kovempaa ääntä ja silloin tämän havaitsin eli kuormitus lisää ääntä.
Leave a comment:
-
Originally posted by Remotion View PostOikean puolen takapää ulisee aina joustaessa tai sitten tasaisessakin ajossa, yleensä kuitenkin esim kaarteessa vasemmalle kuuluu oikealta puolelta uli-uli-uli tyylinen saundi. Mikäköhän mahtais olla
Leave a comment:
-
Nyt tulee tarvikekiristäjällä.
Ja sitten mulla on takaata joko jarrupala tai pyörän laakeri loppu, nekin vaihetaan.
Oikean puolen takapää ulisee aina joustaessa tai sitten tasaisessakin ajossa, yleensä kuitenkin esim kaarteessa vasemmalle kuuluu oikealta puolelta uli-uli-uli tyylinen saundi. Mikäköhän mahtais ollaLast edited by Remotion; 07-05-2014, 13:47.
Leave a comment:
Leave a comment: