Z3 kysymyksiä ja vastauksia

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • böntti
    replied
    Näyttäis olleen muissakin malleissa käytössä:


    Osanumerot on kuitenkin erit, en tiedä miten sopivat ristiin. Osanumerot näet tuolta: www.realoem.com

    Leave a comment:


  • ROADZTER
    replied
    Originally posted by böntti View Post
    Kone on M52B28 single vanos ja vaihteisto nelivaihteinen A4S 310R eli General Motors 4L30E. Perässä on BMW:lle poikkeuksellinen torsen-lukko ja murikka onkin käytössä vain Z3:ssa.
    Onko tuo laatikko yleisesti 2.8 koneissa muissakin malleissa?
    Esim e36 ja e39.

    Leave a comment:


  • hartge e46
    replied
    Originally posted by Remotion View Post
    Itsellä sama H&R, Suosittelen eteen bilstein B8 iskareita ja taakse orkkiksia madalletuilla pohjaanlyöntikumeilla.
    Nämä B8:t takana on vähän kehnot jotenkin.
    bilsteinit ollu nyt mieles, mutta muistinki että moitit niitä takana.. millanen se sitten on?

    Leave a comment:


  • böntti
    replied
    Kone on M52B28 single vanos ja vaihteisto nelivaihteinen A4S 310R eli General Motors 4L30E. Perässä on BMW:lle poikkeuksellinen torsen-lukko ja murikka onkin käytössä vain Z3:ssa.

    Leave a comment:


  • ROADZTER
    replied
    Z3 2.8 aut -97 osat

    Eli onko tietoja ja specsejä tuosta paketista, onko sama kuin kaikissa muissakin tuon vuoden bemareissa.
    Tarkoitus olisi ostaa täältä foorumilta kone, laatikko ja perä valmiiksi talliin laiteltavaksi, niin voi sitten lyödä uuttaa osaa heti alle kun alkaa
    Porsimaan.

    Leave a comment:


  • Remotion
    replied
    Itsellä sama H&R, Suosittelen eteen bilstein B8 iskareita ja taakse orkkiksia madalletuilla pohjaanlyöntikumeilla.
    Nämä B8:t takana on vähän kehnot jotenkin.

    Leave a comment:


  • mmh79
    replied
    Mulla on tuo H&R -30mm+vakio iskarit. Vasemmanpuoleinen auto kyseessä.
    [IMG]_DSC0040 by marhei11, on Flickr[/IMG]

    Leave a comment:


  • Remotion
    replied
    mä oon ollut kyllä H&R:n todella tyytyväinen, mutta ehkä jos nyt olisin ostamassa alustaa niin haluaisin kokeilla jotain muuta, esim jenkkipoikien hehkuttamia TC Klineä tai GroundControllia.

    Leave a comment:


  • hartge e46
    replied
    h&r vai eibach ja -30mm vai -40mm...? ajattelin laittaa kiinteen alustan joten kumpi olis parempi. paljonko noi sarjat oikeesti madaltaa ilmotetuista?

    Leave a comment:


  • Remotion
    replied
    Mulla on juurikin noilla 2,55 edessä ja 2,75 takana.
    Ennen ajoin niinkun alhaisilla kuin 2,25 edessä ja 2,55 takana. ei ollut liian vähän sekään, mutta kun etupäähän ruuvattiin camberia niin pystyi nostamaan paineita ilman että pito hävis. Ajaessahan ne paineet nousee kuitenkin jos rankemmin ajelee.

    Itse en kyl 3 barii ainakaan edessä pitäis kuitenkin suht matala ja kapea rengas tuolla paineella ei paljoa joustovaraa renkaalla. Mutta näähän kandee tehdä just niinku itestä parhaalta tuntuu ajaa.

    Leave a comment:


  • biglimited
    replied
    Originally posted by hartge e46 View Post
    mitkä olis järkevät rengaspaineet coupessa rengastuksella 225/40 18" edes ja takana 255/35 18" nyt on 3kiloo joka nurkas..
    Juuri nuo, varsinkin jos on venyä. Muutenkin en menis alle 2,5

    Leave a comment:


  • hartge e46
    replied
    mitkä olis järkevät rengaspaineet coupessa rengastuksella 225/40 18" edes ja takana 255/35 18" nyt on 3kiloo joka nurkas..

    Leave a comment:


  • Remotion
    replied
    Originally posted by Nipsu View Post
    Onhan käsijarrun romut kunnossa jarrukenkien ympärillä? Jos kenkien jouset tai tapit ovat katkenneet tai kenkien kiinitysreiät antautuneet? Niistä voisi irrota osia jotka seilaavat kenkien välissä.
    Hyvä ehdotus, käsijarrulle ei ole kai ikinä tehty mitään paitsi kenties joskus kiristetty kerran.

    Sellainen vielä että kun mulla oli Mupelo autossa viikonloppuna kyydissä niin piti kovempaa ääntä ja silloin tämän havaitsin eli kuormitus lisää ääntä.

    Leave a comment:


  • Nipsu
    replied
    Originally posted by Remotion View Post
    Oikean puolen takapää ulisee aina joustaessa tai sitten tasaisessakin ajossa, yleensä kuitenkin esim kaarteessa vasemmalle kuuluu oikealta puolelta uli-uli-uli tyylinen saundi. Mikäköhän mahtais olla
    Onhan käsijarrun romut kunnossa jarrukenkien ympärillä? Jos kenkien jouset tai tapit ovat katkenneet tai kenkien kiinitysreiät antautuneet? Niistä voisi irrota osia jotka seilaavat kenkien välissä.

    Leave a comment:


  • Remotion
    replied
    Nyt tulee tarvikekiristäjällä.
    Ja sitten mulla on takaata joko jarrupala tai pyörän laakeri loppu, nekin vaihetaan.

    Oikean puolen takapää ulisee aina joustaessa tai sitten tasaisessakin ajossa, yleensä kuitenkin esim kaarteessa vasemmalle kuuluu oikealta puolelta uli-uli-uli tyylinen saundi. Mikäköhän mahtais olla
    Last edited by Remotion; 07-05-2014, 13:47.

    Leave a comment:

Working...
X