Z3 kysymyksiä ja vastauksia

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Supa
    replied
    Originally posted by Carbonfiber View Post
    Ei toiminut Zetassa keskuslukitus, joten vaihdoin "latch striker"in ja nyt taas toimii. Pudotin tuolla sisäkyljessä olevan kumisen kosteussuojan jonnekin tuonne takakaaren sisään, mitenköhän sinne pääsisi käsiksi? Entä löytäisköhän joku sille osanumeroa, en pirullakaan löytänyt realoemista. Eli suoja on verhoilun alla ns. luukku josta pääsee tuonne lukon vastakappaleeseen käsiksi.

    https://zroadster.org/articles/bmw-z...eplacement.55/
    Tästä paistoi silmään tämä "...and the window kept thinking the door was open so slid down whenever I went over a bump."
    Eli kuuluisiko zetassa tippua ikkuna kuten e36 coupessa ovea avattaessa? Omani tätä ei nimittäin tee.

    Leave a comment:


  • Carbonfiber
    replied
    Ei toiminut Zetassa keskuslukitus, joten vaihdoin "latch striker"in ja nyt taas toimii. Pudotin tuolla sisäkyljessä olevan kumisen kosteussuojan jonnekin tuonne takakaaren sisään, mitenköhän sinne pääsisi käsiksi? Entä löytäisköhän joku sille osanumeroa, en pirullakaan löytänyt realoemista. Eli suoja on verhoilun alla ns. luukku josta pääsee tuonne lukon vastakappaleeseen käsiksi.

    BMW Z3 Door latch striker replacement wiki Article submitted by Spurs Fan in a Coupe I had a problem with the door latch striker on my Z3C, it had worn down and the window kept thinking the door was open so slid down whenever I went over a bump...

    Leave a comment:


  • very heavy
    replied
    itse tein seoksen redlinen gl-5 peräöljystä ja "marjapuurosta" en ole vielä joutanu kokeilemaan oliko onnistunu juttu,mulla perä äänsi vaimeasti 120kmh vauhdissa muuten äänetön..marjapuurohan on redlinen heavy shock proof:ia.marjapuuron osuus smörjä setissä on noin 0,5lit.

    Leave a comment:


  • Supa
    replied
    Jenkkifoorumeja lueskellessa saa käsityksen että perän vinkunat katto ylhäällä tuntuu olevan vähän zetan ominaisuuksia.
    Itsellä tuntuu pinjonilaakeri ääntävän. Onkohan näissä ollut sitten huonompilaatuisia laakereita tmv?

    Mutta onko öljyjen vaihto erilaisiin auttanut kenelläkään käytännössä? Jenkkipuolella kehuvat esim Amsoil 75w-140 auttavan ääniin ainakin selkeästi.

    Leave a comment:


  • Remotion
    replied
    Löytyi vielä tälläisiä ruotsista= http://www.dli-teknik.se/index.php?s...t=1369&lang=en

    Näissä on tajuttu tehdä tuo startin kehä mukaan.

    En sitten tiedä millainen ois vakio kytkimen kanssa tuollainen kiinteä 5kg limppu ravistaako mallia helvetisti?

    Puksuttaja kato tuolta kans.
    Last edited by Remotion; 07-05-2015, 12:32.

    Leave a comment:


  • Puksuttaja
    replied
    Mitenköhän tohon M44B19 koneelle, tietääkö kukaan tekeekö siihen kukaan kevyempiä vauhtiksia Suomessa tai muualla? Itse olen löytänyt vain JB Racingin hintavat alumiinivauhtipyörät (630$).

    Leave a comment:


  • Remotion
    replied
    Originally posted by Tonton View Post
    Tuo oli hyvä lisäys. Mitenköhän vertautuu näihin: http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=315659

    Olivat kanssa 6kg.

    Tässä olisi 3,6kiloinen:
    Moottorikelkan ja auton laadukkaat viritysosat ja varaosat edullisesti Suomesta. Euroopan suurin Billet osien valmistaja. Laaja valikoima nopealla toimituksella. Tune up your ride - We sell the parts.


    En kyllä tajua sitä koko kytkimen rakennetta, on starttikehää, miljoonaa eri kokoa on erikokosia kytkimiä ja jumpulat sentään.
    Last edited by Remotion; 04-05-2015, 23:29.

    Leave a comment:


  • Tonton
    replied
    Kokeileppa tuolta

    Leave a comment:


  • Remotion
    replied
    Originally posted by masumasu View Post
    Mulla on tuo virtala racingin 6kg läpykkä ja e28 m535i alkuperänen kytkinpaketti. Hyvä on ja toimii, sitä ne on muutkin suositellu. Aikoinaan zjarkkiin yritin olla yhteydessä, hän ei vastaillut ja taisi olla foorumillaki viimeksi aktiivisena joskus keskiajalla.
    Laitappa linkit oikeisiin tuotteisiin ja hintahaarukkaa? Itsekin olen Zjarkin kanssa ollut juttusilla viimeksi liitukaudella.
    Tuon virtalan kanssakin olin jutuissa 2012, se oli pari päivää ennenku lähti kortti.
    Last edited by Remotion; 04-05-2015, 23:04.

    Leave a comment:


  • masumasu
    replied
    Originally posted by Remotion View Post
    Jatkan surkuhupaisaa monologiani.

    Aiheena tänään: Kevyt vauhtipyörä ämviidenkahden uno vanos, ja z3!

    Eli mikä vauhtis + kytkin kombo kannattaa hommata?

    Itsellä ensisijaisesti mielessä kotimaisen työn kannattaminen eli vaihtoehdot: ZJark, Juorre tai Blingfactory. Björk Motosportilta ei näköjään enää saa.

    Ennenkaikkea kaipaan raakaa faktaa ja hyviä ja huonoja kokemuksia!
    Mulla on tuo virtala racingin 6kg läpykkä ja e28 m535i alkuperänen kytkinpaketti. Hyvä on ja toimii, sitä ne on muutkin suositellu. Aikoinaan zjarkkiin yritin olla yhteydessä, hän ei vastaillut ja taisi olla foorumillaki viimeksi aktiivisena joskus keskiajalla.

    Leave a comment:


  • Remotion
    replied
    Jatkan surkuhupaisaa monologiani.

    Aiheena tänään: Kevyt vauhtipyörä ämviidenkahden uno vanos, ja z3!

    Eli mikä vauhtis + kytkin kombo kannattaa hommata?

    Itsellä ensisijaisesti mielessä kotimaisen työn kannattaminen eli vaihtoehdot: ZJark, Juorre tai Blingfactory. Björk Motosportilta ei näköjään enää saa.

    Ennenkaikkea kaipaan raakaa faktaa ja hyviä ja huonoja kokemuksia!

    Leave a comment:


  • Remotion
    replied
    Eroaako Z3 vyöt jotenkin E36:n etuvöistä?

    Leave a comment:


  • Remotion
    replied
    kyllähän ne kaikki vaikuttaa.

    Leave a comment:


  • very heavy
    replied
    tässä on taisteltu uraherkkyyden kanssa ja muutoksia on tehty ja kokoajan on menty parempaan suuntaan.nyt on tulossa camber säätöt eteen ja kyselen asiasta vaikuttaako camberin säätö auraukseen eli voinko tehdä itse kokeiluja vai pitääkö aina mennä camber säädön jälkeen säädättämään auraukset.mulla on 40mm laskevat H&R jouset ja niillä takapyörät on jonkunverran lintallaan vaikuttaako tämä paljonkin urissa luikerteluun,säätöpaloja sinnekkin suunnitellaan mutta vasta enstalvena nyt olis tarkotus ajella ja tehdä muutoksia/kokeiluja jotka onnituu takapiha meiningillä.
    niin auto on 2.8 roadster

    Leave a comment:


  • Carbonfiber
    replied
    Originally posted by Carbonfiber View Post
    Näin näköjään, kiitos!

    Olisin siis laittamassa Kanadan mallin DRL-relettä, että saisi nuo pitkät palamaan kuvatunlaisesti. Tuo minun rele tuossa sulakeboksissa on erilainen kuin niissä joissa High beam rele kuskin jaloissa. Onko vaarallista kokeilla mahdollisesti vääränlaisella releellä?

    Mulla on siinä Euro ETM:n releboksin High Beam kohdassa rele BMW 61361378238.
    Selvisi, että Euro-mallissa rele sulakeboksissa ja kytkentä kuten E36:sessa eli tarvitsee muutaman johdon kytkemisen.

    Auf Deutsch: http://www.auto-treff.com/bmw/vb/sho...d.php?t=147779

    Leave a comment:

Working...
X