Z3 kysymyksiä ja vastauksia

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • mmh79
    replied
    Originally posted by Remotion View Post
    Tullut muuten mielenkiintoiset lightweight ovipahvit Z3:n never donelta:
    http://www.donewhenimdead.com/garage/z3-lopro-doorcards
    On kyllä aika mageet

    Leave a comment:


  • Remotion
    replied
    Tullut muuten mielenkiintoiset lightweight ovipahvit Z3:n never donelta:

    Leave a comment:


  • harriherne
    replied
    Originally posted by Carbonfiber View Post
    Missä päin Saksaa? Jos kaikki on kunnossa, ei kuulu palaa, luetuttaisin koodit jossain välissä.

    Kalibrointiohjeet ohessa: https://zroadster.org/threads/bmw-z3...ibration.8677/

    En usko, että on piuhoituksia. Ja miksei samantien esim. Alpinelta BT-mankkaa?

    Tervetuloa joukkoon!
    Stuttgartissa. Tykkäsin seudusta kovasti. Paljon mäkiä, viinintuotantoa ja mutkateitä. Lyhyet etäisyydet esim. Ranskaan ja Italiaan.

    Luetutin koodit ja ei löytynyt muuta kuin pakopuolen nokka-akselin asentotunnistin, jonka vaihdoinkin. Ei kyllä oireillut millään tavalla. Pitäisi varmaan hankkia lukulaitteet itselle ja yrittää etsiä koodia, kun vika on päällä.

    BT-mankka voisi olla hyvä vaihtoehto, vaikka alkuperäistä suosin muuten.

    Kiitoksia!

    Leave a comment:


  • Carbonfiber
    replied
    Originally posted by harriherne View Post
    Moro. Alkuvuosi tuli vietettyä Saksassa vaihto-opiskelussa. Mukaan tarttui -99 valmistettu 2.0 Z3. Silloin tällöin palaa ABS/luistonesto, mikä taitaa olla normaalia tämän ikäisissä. OBC näyttää keskikulutuksesi seitsemän litran lukemia, mikä on ainakin kaksi litraa liian vähän. Pystyykö kalibroimaan tai korjattua jotenkin? Löytyykö näistä zetoista kaikista cd-vaihtajan johdotukset valmiina? Tarkoituksena asentaa alkuperäinen business cd-soitin ja perään BT-palikka.
    Missä päin Saksaa? Jos kaikki on kunnossa, ei kuulu palaa, luetuttaisin koodit jossain välissä.

    Kalibrointiohjeet ohessa: https://zroadster.org/threads/bmw-z3...ibration.8677/

    En usko, että on piuhoituksia. Ja miksei samantien esim. Alpinelta BT-mankkaa?

    Tervetuloa joukkoon!

    Leave a comment:


  • harriherne
    replied
    Moro. Alkuvuosi tuli vietettyä Saksassa vaihto-opiskelussa. Mukaan tarttui -99 valmistettu 2.0 Z3. Silloin tällöin palaa ABS/luistonesto, mikä taitaa olla normaalia tämän ikäisissä. OBC näyttää keskikulutuksesi seitsemän litran lukemia, mikä on ainakin kaksi litraa liian vähän. Pystyykö kalibroimaan tai korjattua jotenkin? Löytyykö näistä zetoista kaikista cd-vaihtajan johdotukset valmiina? Tarkoituksena asentaa alkuperäinen business cd-soitin ja perään BT-palikka.

    Leave a comment:


  • Remotion
    replied
    Originally posted by Carbonfiber View Post
    Onko jotain miinuksia verrattuna vakioon?
    Voin kirjoittaa omastani joka on kohtuu samanlainen. Ainakin Saschin saman mallin kytkin ja 6kk sorvattu teräslimppu myös.

    Miinuksia:
    Välillä kun auto on tietyssä asennossa ja laatikko lämmin, pitää laatikko hillittyä rollotusta tyhjäkäynnillä. Jos kytkimen pitää painettuna niin ääntä ei kuulu.

    Jos minulla on vitonen silmässä ajelen viittäkymppiä ja kierrokset on siellä 1000-1500 välissä ja painan kaasun pohjaan ja yritän ajella väännöllä vaikka loivaan ylämäkeen niin voimansiirto saattaa täristää huomattavasti. Kun kierrokset kipuavat 1500-1600 yläpuolelle tai en aja ihan täyskaasulla niin ilmiötä ei enää ole.

    Itselläni ei ole ilmastoinnille tehty ikinä mitään ja ilmeisesti jotain sieltä rupeaa olemaan todella väsyneessä kunnossa. Tästä johtuen jos minulla on ilmastointi päällä ja tulen esim valoihin tyhjäkäynnille niiin moottorin kierrokset seilaa muutaman sekunnin voimakkaasti, meinaa jopa sammua mutta tasoittuu sitten. Samaa vikaa oli kyllä kaksoismassallakin mutta pienempi massa tekee tuosta huomattavampaa..

    Plussaa:
    Auto liikkuu erittäin paljon makeammin. Sellainen yleinen puutuneisuus ja nahjus luonne on nyt poissa ja tilalla on uutta pirteyttä. Ero kiihtyvyydessä on tietenkin iso pienemmillä vaihteilla mutta kyllä se on selkeä myös ihan vitosellakin.
    Last edited by Remotion; 08-08-2015, 14:57.

    Leave a comment:


  • Carbonfiber
    replied
    Originally posted by böntti View Post
    Eikös tämmöiset hommat voida hoitaa julkisesti .
    Aattelin kirjoittaa vastauksen sitten kaikkien näkyville, ettei tämä menisi ihan chatiksi.

    Leave a comment:


  • böntti
    replied
    Originally posted by Carbonfiber View Post
    Laita Nipsu privaa, jos vielä tarviit sen releen speksit. Ja jos muistat missä kohtaa sen pitäs boksissa olla.
    Eikös tämmöiset hommat voida hoitaa julkisesti .

    Leave a comment:


  • Carbonfiber
    replied
    Originally posted by masumasu View Post
    Mullon e28 m535is kytkinpaketti+virtala racingin tekemä 6kg vauhtipyörä. Toimii
    Onko jotain miinuksia verrattuna vakioon?

    Leave a comment:


  • Carbonfiber
    replied
    Originally posted by böntti View Post
    Laita Nipsu privaa, jos vielä tarviit sen releen speksit. Ja jos muistat missä kohtaa sen pitäs boksissa olla.

    Leave a comment:


  • masumasu
    replied
    Originally posted by hartge e46 View Post
    minkäslaisella reseptillä kannattais lähtee suunnittelemaan kytkin/vauhtipyöräremppaa...? kovaa vauhtista tekis mieli...

    eli minkä vauhtipyörä ja minkä kytkin sopis bolt-on m52b28tu perään ja vakiokamaa ajattelin.
    Mullon e28 m535is kytkinpaketti+virtala racingin tekemä 6kg vauhtipyörä. Toimii

    Leave a comment:


  • böntti
    replied
    Ohjeet valoautomatiikalle: http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=322690

    Leave a comment:


  • Nipsu
    replied
    Originally posted by Carbonfiber View Post
    Voin tarkistaa huomenna!
    Tää olisi huippujuttu!

    Leave a comment:


  • mmh79
    replied
    Originally posted by hartge e46 View Post
    minkäslaisella reseptillä kannattais lähtee suunnittelemaan kytkin/vauhtipyöräremppaa...? kovaa vauhtista tekis mieli...
    Nimimerkki Remotion vois tulla huutelee tänne

    Leave a comment:


  • hartge e46
    replied
    minkäslaisella reseptillä kannattais lähtee suunnittelemaan kytkin/vauhtipyöräremppaa...? kovaa vauhtista tekis mieli...

    eli minkä vauhtipyörä ja minkä kytkin sopis bolt-on m52b28tu perään ja vakiokamaa ajattelin.
    Last edited by hartge e46; 07-08-2015, 08:50.

    Leave a comment:

Working...
X