Nyt on perä- ja laatikkoöljyt vaihdettu. Laatikkoon meni BMW Original MTF-LT2 ja perään castrolin SAF-X. Ainoa "erikoistyökalu" mitä tossa tarvittiin oli 14 mm. kuusiokolohylsy. Laatikkoon meni noin 1,5 litraa ja perään saatiin menemään vain 1,2 litraa, vaikka auto melkein vaaterissa oli (ihan pienessä takavasenkenossa). Pitää varmaan huomenna kallistaa autoa vähän toiseen suuntaan ja kattoo meniskö sinne lisää. Rupes jo puskemaan öljyä täyttöreiästä takasin eli ihme kyllä, jos sinne vielä puol litraa sais mahtumaan. Eikö?
Jäähdytinnesteetkin vaihdettu ja samalla apulaitehihna todettu valmiiksi ja oli siinä 118 tkm. ajetussa vesipumpussakin klappia selvästi. No nyt on uus pumppu ja hihna paikallaan. Oli aika vmäinen laittaa hihna paikalleen, kun ei meinannut millään saada kiristintä käännettyä kireelle.
Lopuksi zeta kiitti huollosta sytyttämällä airbagvalon, kun istahdin kuskin penkille. Katotaan jos se saatais huomenna sammumaan niin vois suunnata leimalle.
Jäähdytinnesteetkin vaihdettu ja samalla apulaitehihna todettu valmiiksi ja oli siinä 118 tkm. ajetussa vesipumpussakin klappia selvästi. No nyt on uus pumppu ja hihna paikallaan. Oli aika vmäinen laittaa hihna paikalleen, kun ei meinannut millään saada kiristintä käännettyä kireelle.
Lopuksi zeta kiitti huollosta sytyttämällä airbagvalon, kun istahdin kuskin penkille. Katotaan jos se saatais huomenna sammumaan niin vois suunnata leimalle.
Comment