Originally posted by BMWagner
View Post
Z4 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Itse kanssa bongasin kyseisen pelin. Jäin miettimään että olisiko vähän pitänyt vielä malttaa kun ostin oman kuukausi sitten... haitanneeko nuo kilsat sitten? Jos on hyvin pidetty.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Marko05 View PostUSKOMATTOMAN HYVÄKUNTOINEN kuvissa niin sisältä kuin konehuoneen puolelta kun ajettu jo kuitenkin 185000 km...(esimerkillistä auton pitoa)...niin ja erikoinen ulkoväri ja hyvillä varusteilla.
Kiinnostuin itsekkin mutta ajokilometrit vähän häiritsee...
Leave a comment:
-
-
Originally posted by BMWagner View PostE85 Z4 (si) polttelee taas kesäautoksi, yksilökin on about katsottuna mutta yksi asia pisti silmään mihin en löydä selitystä ja myyjältä ei tule apuja:
- tehtaalta lähtenyt alumiinisillä koristelistoilla, myyntikuvissa on puukuvioiset. Miksi?
Itsellähän tietysti ostajana tulee pahin mieleen että jouduttu vaihtamaan kojelauta + keskikonsoli / tunneli. Ovien vetimissä kuitenkin oikein alumiininväriset koristelut kuten pitääkin. Onko muita veikkauksia?
Toinen mikä pisti silmään kun hain auton historian saksan ajalta, niin siellä on todella paljon merkintöjä about puolen vuoden välein. Hyvää on se, että kilometrit on helpohko todentaa mutta muuten mietityttää miksi on käyty niin usein paikassa missä kilsat on kirjattu ylös. Onko saksassa joku katsastus tms. optionaalinen missä noita kirjailtaisiin ylös, muuten puolen vuoden tai parhaimmillaan parin kuukauden välein pajalla käyminen ei vakuuta?
USKOMATTOMAN HYVÄKUNTOINEN kuvissa niin sisältä kuin konehuoneen puolelta kun ajettu jo kuitenkin 185000 km...(esimerkillistä auton pitoa)...niin ja erikoinen ulkoväri ja hyvillä varusteilla.
Kiinnostuin itsekkin mutta ajokilometrit vähän häiritsee...
Leave a comment:
-
-
E85 Z4 (si) polttelee taas kesäautoksi, yksilökin on about katsottuna mutta yksi asia pisti silmään mihin en löydä selitystä ja myyjältä ei tule apuja:
- tehtaalta lähtenyt alumiinisillä koristelistoilla, myyntikuvissa on puukuvioiset. Miksi?
Itsellähän tietysti ostajana tulee pahin mieleen että jouduttu vaihtamaan kojelauta + keskikonsoli / tunneli. Ovien vetimissä kuitenkin oikein alumiininväriset koristelut kuten pitääkin. Onko muita veikkauksia?
Toinen mikä pisti silmään kun hain auton historian saksan ajalta, niin siellä on todella paljon merkintöjä about puolen vuoden välein. Hyvää on se, että kilometrit on helpohko todentaa mutta muuten mietityttää miksi on käyty niin usein paikassa missä kilsat on kirjattu ylös. Onko saksassa joku katsastus tms. optionaalinen missä noita kirjailtaisiin ylös, muuten puolen vuoden tai parhaimmillaan parin kuukauden välein pajalla käyminen ei vakuuta?
Leave a comment:
-
-
Onko kenelläkään kokemusta DCT-vaihteiston softan päivityksestä 35i versiosta 35is versioon? Ulkomaalaisilla foorumeilla on juttua ollut ja softa versioissa taitaa olla eroa. xHP:ta odotellessa...
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Pekuz4 View PostMoikka, onko kaikissa z4 tämä= S704 M Sports Suspension alusta ja jos ei niin mitkä iskarit ja jouset tuohon kuuluu? Bilsteiniä katsellut ja aloin sitten miettimään että mikä niistä B4, B6 vai B8 vastaisi parhaiten tuota alkuperäistä? Auto on mukava ja hyvä ajaa nyt, mutta etuiskarista tullut vähän öljyä pihalle niin on pian vaihto edessä ja haluaisin pitää ajotuntuman suunnilleen ennallaan.
Leave a comment:
-
-
Z4 Alkuperäinen alusta?
Moikka, onko kaikissa z4 tämä= S704 M Sports Suspension alusta ja jos ei niin mitkä iskarit ja jouset tuohon kuuluu? Bilsteiniä katsellut ja aloin sitten miettimään että mikä niistä B4, B6 vai B8 vastaisi parhaiten tuota alkuperäistä? Auto on mukava ja hyvä ajaa nyt, mutta etuiskarista tullut vähän öljyä pihalle niin on pian vaihto edessä ja haluaisin pitää ajotuntuman suunnilleen ennallaan.
Leave a comment:
-
-
Z4M oe takaiskari
Mahtasko keneltäkään löytyä alkuperäistä ZetaM:n vakio takaiskaria? Kaipalisin vähän mittoja. Internjet ei tarjoa apuja
Leave a comment:
-
-
Mulla hifi sarja ja ei se hääppösesti soi. Vaihdoin kajarit DSP top hifi settiin ja hiukan parani. Parempi vahvari pitäis vielä laittaa jos paremman haluaa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Janza182 View PostIso kiitos miyli!
Mites muuten noi stereot? Onko kaikissa penkkien takana subit? Ja meinaako Idrive automaattisesti jotain proffahifejä? Itselle aivan ehdoton tuo bluetooth yhteys luuriin kun siihen on oppinut.
Leave a comment:
-
-
Iso kiitos miyli!
Eli asia oli vähän niinkuin epäilinkin.
Toi melu mulle aika pieni tekijä kun puolkuuro muutenkin ja ei noi harrastevälineet ole ikinä ollut hiljaisia mulla
Eikä tuo F20 runflat renkailla todellakaan ole hiljainen..
Kiitos paljon myös tuosta tila-analyysistä. Itse olen 178cm niin mahdun hyvin. Itsekkin tykkään ajella matalalta.
Lukenutkin että noissa ei nyt mitään älyttömiä tyyppivikoja ole ollut. Noi iskarit just yksi. Katotkin yleisesti ollut aika luotettavasti toimivia.
Mites muuten noi stereot? Onko kaikissa penkkien takana subit? Ja meinaako Idrive automaattisesti jotain proffahifejä? Itselle aivan ehdoton tuo bluetooth yhteys luuriin kun siihen on oppinut.
Pitää tässä nyt alkaa kartoittaa tarjontaa suomessa/saksassa ja alkaa miettiä ykkösen hävittämistä
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Janza182 View PostEn äkkiseltään löytänyt mitkä on tekniikan osalta suurimmat erot 3.5 vs. 3.5IS
N.35hp tehoero ja is:ssä overboost toiminto.
Mutta mitkä fyysiset erot?
Lähinnä mietin Onko IS:n ostamisesta mitään iloa jos kumminkin vaihtelee perinteiset viritysrojut koneeseen?
IS:ssä taisi olla se sähkösäätöinen alusta vakiona mutta molemmissa joko manuaali tai se tuplakytkinlaatikko.
Vähän alkanut polttelee tällainen E89 ja alkanut kaivelee informaatiota Kyseisistä autoista.
Jos aiot autoa virittää on ihan sama kumman ostat, samat tehot niistä saa.
Is alusta tosiaan adaptiivinen vakiona, mutta laatikon saa vain is dct minun käsittääkseni.. Pakoputkistossa on eroa ja is pitää hiukan kovempaa ääntä. Samoin mittaristossa on erilainen pohja niissä on is logo. Peilinkuoret on is hopeat aina.
Noi sähköiset alustat on loppu (rupeaa vuotamaan) 100tkm ja iskarit maksaa 750€/kpl.
Mukava ja suht ongelmaton auto, saa mukavasti tehoa pienellä kustannuksella. itsellä nyt 35 tkm takana tälläisellä. Mun autolla nyt 130tkm ajettu ja muuta vikaa ei ole minun aikana ollut kuin vuotavat sähkösäätöiset iskarit 95tkm silloin kun auton ostin. Itse 183 cm pitkä ja just mahdun ajamaan kun selkänoja ihan takaseinään kiinni, tosin tykkään ajaa jalat ihan suorana kun istuu niin matalalla.
Ainut miinus oikeastaan rengasmelu kun ajaa katto kiinni, mutta sen kanssa on vaan elettevä tälläisellä autolla.Last edited by miyli; 30-11-2019, 07:46.
Leave a comment:
-
-
En äkkiseltään löytänyt mitkä on tekniikan osalta suurimmat erot 3.5 vs. 3.5IS
N.35hp tehoero ja is:ssä overboost toiminto.
Mutta mitkä fyysiset erot?
Lähinnä mietin Onko IS:n ostamisesta mitään iloa jos kumminkin vaihtelee perinteiset viritysrojut koneeseen?
IS:ssä taisi olla se sähkösäätöinen alusta vakiona mutta molemmissa joko manuaali tai se tuplakytkinlaatikko.
Vähän alkanut polttelee tällainen E89 ja alkanut kaivelee informaatiota Kyseisistä autoista.
Leave a comment:
-
-
E89 penkkien välissä oleva pieni säilytyslokero päätti olla pysyvästi kiinni. Kahva liikkuu jonkun verran, mutta kohtuullinen voimankäyttö ei vaikuta. Kontin puolelta saa sen hyllykkö-osan irti, mutta en oikein sieltäkään keksiny että mikä sitä luukkua jumittaa.
Osaako joku sanoa että mihin kohtaan väkivaltaa kohdistamalla tuon saisi auki ja mielellään vielä korjattuakin.
Leave a comment:
-
Leave a comment: