Z4 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
http://www.nettiauto.com/bmw/z4/8490208 onko kenelläkään tietoa kyseisestä yksilöstä? hinta tuntuis olevan kohillaan:think
-
Mistäköhän löytäisi edullisesti uuden bmw merkin keulaan. E85 z4 siis kyseessä ja halkaisija 70mm. On aika tyyristä pulittaa 50€ alkuperäisestä...
Leave a comment:
-
Tuli nuo violetit jo laitettua tilaukseen. Laitoin ensin mustat, mutta myyjä pisti postia, että ovat ainoastaan ratakäyttöön ja täten liian jäykät kadulle. Uskotaan siis myyjää ja testataan. Enpä muistanut koko Strongflexejä. :thinkOriginally posted by mikkod View PostEikös tohon saa myös Strongflexiltä puslia. Niistähän on täälläkin monella kokemusta. Itse tykkäsin ainakin E36 alla noita Strongflexin puslista.
Leave a comment:
-
Eikös tohon saa myös Strongflexiltä puslia. Niistähän on täälläkin monella kokemusta. Itse tykkäsin ainakin E36 alla noita Strongflexin puslista.Originally posted by Midas View PostYksinpuhelu jatkuu... Onko kokemuksia powerflex puslista? Lähinnä mustan ja violetin erot katuajossa.
Leave a comment:
-
Yksinpuhelu jatkuu... Onko kokemuksia powerflex puslista? Lähinnä mustan ja violetin erot katuajossa.
Leave a comment:
-
Onko kenelläkään kokemuksia kollektorin? (x-pipe) vaihtamisesta? Mitään iloa ja kuinka paljon lisää melua?
Leave a comment:
-
no itsellä auto 2010 mallia ja laitetaan ensi keväänä jotain salvaa tiivisteisiinOriginally posted by Ozie View PostKatto ei sinänsä tarvi mitään huoltoa. Nivelissä näyttää olevan aika tököttirasvat. Itselläni kylmässä jonkun verran natisee nuo tiivisteet niin tarkotus on ne puhdistaa huolella kun ei enää katto auki ajele (sehän ei ole vielä!)
Itselläni nyt pari talvea takana ja hyvin on pelittänyt tähän asti...
ja eikä muuta kuin kovaa ajoa
Leave a comment:
-
Katto ei sinänsä tarvi mitään huoltoa. Nivelissä näyttää olevan aika tököttirasvat. Itselläni kylmässä jonkun verran natisee nuo tiivisteet niin tarkotus on ne puhdistaa huolella kun ei enää katto auki ajele (sehän ei ole vielä!)Originally posted by hcaape View Posteli mitenkä e89 auton katon mekanismiä pitäisi huoltaa esim tiivisteet ja nivelet että taas toimisi ensi kesänä ja auto on ajossa ympäri vuoden
Itselläni nyt pari talvea takana ja hyvin on pelittänyt tähän asti...
Leave a comment:
-
Zetoissa on näin. Ihan jo, kun selailee mobilea, niin tulee aika selvästi esille. Muutama vuosi sitten katselin kolmosen ämmiä Suomesta, niin avot oli vajaa 20 ja coupet 25-30. Samalla suhteella on tuolla maailmalla ollut. Nyt vasta tänä kesänä on ollut muutama jäätävästi hinnoiteltu avo kolmonen myynnissä.Originally posted by ripatsu View PostOnko tosiaan näin, että coupet olisi kalliimpia? Se olisi vastoin muita autoalan perusperiaatteita, joiden mukaan avo on aina lähtökohtaisesti kalliimpi.
Leave a comment:
-
eli mitenkä e89 auton katon mekanismiä pitäisi huoltaa esim tiivisteet ja nivelet että taas toimisi ensi kesänä ja auto on ajossa ympäri vuoden
Leave a comment:
-
Itselläni oli vastaava. Ja lisäksi huoltokirjassa iso gäppi. Tästä huolimatta ongelmia ei ollut, ja jälleenmyyntiarvokin säilyi mielestäni kohtuullisena. Nämä on varmaan aika lailla yksilötapauksiaOriginally posted by TeemuM View PostOk, kiitti tiedosta. Noi kilometrit ei itseä haittaa, mut toi kahden maan kautta kulkeminen aina tietty vähän epäilyttää. No onhan se tietty jo sen verran halpa, että siinä jää muutama tonni korjausrahaakin.
Leave a comment:
-
Onko tosiaan näin, että coupet olisi kalliimpia? Se olisi vastoin muita autoalan perusperiaatteita, joiden mukaan avo on aina lähtökohtaisesti kalliimpi.Originally posted by Midas View PostTuosta en osaa sanoa muuta kuin, että tärkein varuste, eli manuaali löytyy. Penkit on sportit, mikä on tällaisessa autossa ainut ja oikea. Manuaalisäätöisenä vielä säästää apparin verran painossa verrattuna sähköisiin. Hinta on kyllä jo tosi matalalla, niin eikun ostohommiin. Tällä hetkellä on kaikki coupet todella maltillisesti hinnoiteltuja. Nettiauton ainut coupe ämmäkin on jo saksan hinnoissa. Coupethan on niin kolmosissa ja nelosissa perinteisesti jonkin verran avoja kalliimpia. Osittain varmaan johtuen "harvinaisuudesta". Kolmosien valmistusmäärät oli about 16 000 vs 250 000 ja nelosissa (e85 ja e86)17 000 vs 300 000 coupen ja avojen kesken.
Itse hinnoittelin omani aikoinaan juuri kalliimaksi avomallin vuoksi. Avo on aina avo, ja eri peli kuin umpinainen.
Oma meni nopeasti kaupaksi. Jälleenmyyjä nosti hintaa viidellä tonnilla sen päälle mitä mulle maksoi, ja auto meni kahdessa viikossa eteenpäin.
Itse olen aina ollut automaattimiehiä, johtuen varmaan mukavuuden halusta. Helsingin keskustassa kun alkaa keppiä vatkaamaan, niin hermo menee aika nopeasti.
Vähän sama kuin vakionopeudensäätimessä: kun sellaisen on kerran autossaan kokenut, ei enää halua ostaa autoa ilman sitä.
Edellinen pikkuauto oli varustettu automaatilla, samoin nykyinen Porsche.
Sporttipenkit on BMW:ssä erittäin hyvät. Itselläni oli M-penkit, ja ei ole valittamista. Nahka oli erittäin ryhdikästä, pienet kulahtamiset sai piiloon värjäämällä.
Penkeissä on kuitenkin isoja eroja. Esimerkiksi sporttipenkit Porshcessa eivät sopineet omalle selälleni lainkaan, vaan olivat liian kapeat, ja puristivat ikävästi selkää. Sen sijaan vakiopenkit ovat erinomaiset. Riippuu siis ruumiinrakenteesta ja henkilökohtaisista mieltymyksistä.
Penkit näissä paremman luokan autoissa on näemmä lähtökohtaisesti aina melko laadukkaat lukuunottamatta em. seikkoja. Mun mielestä myös esim. Volvossa erinomaiset penkitLast edited by ripatsu; 07-10-2016, 11:18.
Leave a comment:
Leave a comment: