eli auto e89 -10 ilman idrive saanko jotenkin pois ton että ovet menee lukkoon kun lähtee liikenteeseen,ja entäs milläs puukotuksella saa puheohjauksen kieleksi jonkin muun kuin nykyisen hollannin
Ovien lukituksen saa muistaakseni säädettyä sieltä ajotietokoneen valikosta, eli vasemman viiksen vipukytkimestä etsimään oikea valikko. Itselläni ei ainakaan ovet mene lukkoon.
eli auto e89 -10 ilman idrive saanko jotenkin pois ton että ovet menee lukkoon kun lähtee liikenteeseen,ja entäs milläs puukotuksella saa puheohjauksen kieleksi jonkin muun kuin nykyisen hollannin
Eli onko mahdollista saada katto toimimaan avaimella myös kauempaa ilman tuota SmartToppia? Ainakin tässä kyseisessä yksilössä katto ei nouse avaimesta ennen kuin on parin metrin päässä autosta.
Nyt kun päästiin vauhtiin niin kysymyksiä riittää
Mitenkä tuosta saa luistoneston kokonaan pois Sport+ ajotilassa?
Kyseisessä ajotilassa kun kytkee luistoneston pois niin ajomoodi vaihtuu heti normaaliksi, sehän antaa aika hyvin jo tossa sport+ tilassa mennä mutta auto puuttuu heti peliin kun enemmän antaa happea
Ja sitten vielä tärkein eli vanne asiaa, minkä levyistä ja ennenkaikkea millaisella et:llä e89 koriin pitäis laittaa että sais vanteen reunan nätisti kaarelle?
e85 korisessa mulla oli 19" 8,5 ja 9,5 (et ei tiedossa) ja aika siististi tuli kaareen kanssa tasoihin.
Löytyiskö keltään tietoa/kuvia
Tuo avaimen kantama on pieni ärsytyksen kohde, varsinkin kun yrittää kattoa nostaa ja laskea avaimella. Patterin kunto ainakin vaikuttaa (Comfort Access) jonkin verran. Itselläni etäisyys riittää (suora yhteys, ilman mitään häiriötä) niin, että saa katon auki ennen kun kävelee autolle. Ottaa kuitenkin häiriöitä niin helposti että tuo prosessi katkeaa liian usein.
Luistonestohan lähtee samalla tavalla kun muissakin, eli 5s painaa pohjassa tuota luistoneston nappia. Sport+:lla antaa jonkin verran kyllä löysää. Eikö tuo luistonesto pysy poissa? En muista itselläni tämmöstä ongelmaa.
Itselläni on myös 8,5 ja 9,5 leveät 19" vanteet, joiden ET34. Alla pari kuvaa miten sijottuvat kaarien suhteen. Samat vanteet oli myös vanhassa E85:ssa.
Ostin kuitenkin sitä varten palikan ja softan, että sai tuon koodattu 30 km/h.
Eli onko mahdollista saada katto toimimaan avaimella myös kauempaa ilman tuota SmartToppia? Ainakin tässä kyseisessä yksilössä katto ei nouse avaimesta ennen kuin on parin metrin päässä autosta.
Nyt kun päästiin vauhtiin niin kysymyksiä riittää
Mitenkä tuosta saa luistoneston kokonaan pois Sport+ ajotilassa?
Kyseisessä ajotilassa kun kytkee luistoneston pois niin ajomoodi vaihtuu heti normaaliksi, sehän antaa aika hyvin jo tossa sport+ tilassa mennä mutta auto puuttuu heti peliin kun enemmän antaa happea
Ja sitten vielä tärkein eli vanne asiaa, minkä levyistä ja ennenkaikkea millaisella et:llä e89 koriin pitäis laittaa että sais vanteen reunan nätisti kaarelle?
e85 korisessa mulla oli 19" 8,5 ja 9,5 (et ei tiedossa) ja aika siististi tuli kaareen kanssa tasoihin.
Mihin tuo SmartTop moduuli käytännössä asennetaan?
Tarvitseeko jotain koodailuja vai toimiiko suoraan asennuksen jälkeen?
Nopealla selauksella löytyi vajaan 400e hintaan, löytyykö jostain edullisemmin?
Ulkomaalaisilla forumeilla on enemmän SmartTopiin liittyen.
Z4-forum.com ja e89.zpost.com Itselläni ei ole sen enempää kokemuksia. Jossain vaiheessa mietin asentamista, lähinnä sen takia että saisi katon alas lujemmassa kun 10 km/h vauhdissa. Ostin kuitenkin sitä varten palikan ja softan, että sai tuon koodattu 30 km/h.
Mihin tuo SmartTop moduuli käytännössä asennetaan?
Tarvitseeko jotain koodailuja vai toimiiko suoraan asennuksen jälkeen?
Nopealla selauksella löytyi vajaan 400e hintaan, löytyykö jostain edullisemmin?
mitenkäs tällä autolla helteellä ajelu onko mukavampaa ajaa katto päällä vai ilman kattoa.
Kesällä voi olla niin ettei kattoa näy kun pesun yhteydessä. Hyvin paljon tulee siis ajeltua katto alhaalla heti kun aurinko keväällä paistaa. Ruuhkassa istuminen alkaa olla ikävämpää sitte jos lämpötila menee yli +30.
Eli kyseisessä autossa sellainen ongelma tuulilasinpesunesteen kanssa että entinen omistaja oli laittanut liian vahvat myrkyt säiliöön jonka seurauksena auto herjaa nesteen loppumista vaikka säiliö on täysi.
Maahantuoja siis antanut tuollaisen lausunnon, nyt kun nesteet on vaihdettu vedeksi ja lasia pesty ei merkkivalo siltikään häviä mittaristosta.
Onko kellään kokemuksia millä tuon valon saa pois häiritsemästä?
Eiköhän sieltä säiliöstä vaan ole anturi hajonnut...ei kait sitä nyt sentään liian vahvoilla nesteillä (jollei nyt jotain rikkihappoa rupea työntämään) rikki saa? :think
Uusi anturi paikalleen ja lakkaa valot palamasta turhaan.
Eli kyseisessä autossa sellainen ongelma tuulilasinpesunesteen kanssa että entinen omistaja oli laittanut liian vahvat myrkyt säiliöön jonka seurauksena auto herjaa nesteen loppumista vaikka säiliö on täysi.
Maahantuoja siis antanut tuollaisen lausunnon, nyt kun nesteet on vaihdettu vedeksi ja lasia pesty ei merkkivalo siltikään häviä mittaristosta.
Onko kellään kokemuksia millä tuon valon saa pois häiritsemästä?
Entäpä sitten katon toiminta avaimella, laskee hyvin kauempaakin mutta ei mene kiinni ennenkuin on about metrin päässä autosta.
Avaimen patteri vaihdettu, milläs tuon saa toimimaan normaalisti?
Onko mahdollista ohjelmoida että menee kiinni/aukeaa esim. 5 painalluksesta? :think
mitenkäs tällä autolla helteellä ajelu onko mukavampaa ajaa katto päällä vai ilman kattoa.
Suomen helteillä ehdottomasti katto alhaalla, edellisellä Zetalla Espanjan auringon alla ajellessa meinasi ajoittain tulla hiki kun mittari näytti +42 ja ilmastointi ei jaksanut enää jäähdyttää ylhäältä tulevaa ilmaa.
Leave a comment: