En löytänyt ainakaan searchilla apua tähän ongelmaan.
Eli kyseessä E61 -06 ja autossa alunperin on ollut automaattinen perän korkeuden säätö, nyt sinne on laitettu joka nurkkaan tarvike ilmapussit ja kompura yms.
Ja auto tietenkin valittaa alkuperäisestä järjestelmästä, joten millä ilveellä sen valituksen saisi pois? Tai oikeastaan koko moduulin hävitettyä??
Poista FA/VO listalta ilmaperän koodi ja kirjoita muokattu lista takasin niihin moduleihin missä se on ja koodaa auto Taikka pelkkä mittaristo (muistaakseni) riittää...
Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Poista FA/VO listalta ilmaperän koodi ja kirjoita muokattu lista takasin niihin moduleihin missä se on ja koodaa auto Taikka pelkkä mittaristo (muistaakseni) riittää...
Auton entisen omistajan aikana jotain sinne on jo yritetty tehdä kun FA/VO listalta ei mokomaa edes löydy ja kaikkea muutakin tuntuu olevan yritetty "hävittää" sieltä.
Täytyy koittaa koodata läpi.
Range Rover Sport -14, E87 116i -10, E36 335d -97 Touring, E46 328Ci -99, E60 525i -04, E61 525d -04, E36 325i -93 Sedan, Volvo B10M -97
Tehonlisäykset (CdiTuikku) sekä Renkaat ja Rengastyöt
Virallinen Xhp jälleenmyyjä
Siis todellako koko systeemi olisi vaihdettu johonkin jälkiasennushässäkkään, ei pelkästään kompura ja ilmajouset?
Juu siis sieltä on poistettu alkuperäinen kompura ja ohjausmoduuli.
Alkuperäiset takapussit on paikallaan, mutta niille menee uudelta järjestelmältä letkut ja edessä on yleismallisista osista kasatut tolpat.
Uusi tarvikemallin kompura ja säiliö vararengaskotelossa ja ohjausnapit ja mittari keskikonsoolissa.
Range Rover Sport -14, E87 116i -10, E36 335d -97 Touring, E46 328Ci -99, E60 525i -04, E61 525d -04, E36 325i -93 Sedan, Volvo B10M -97
Tehonlisäykset (CdiTuikku) sekä Renkaat ja Rengastyöt
Virallinen Xhp jälleenmyyjä
mites tuosta -98 e38 sais webaston ohjelmoitua niin että voi ajastaa kajuutasta?
4:3 näytöllä on tuo rammari,nyt siinä ei saa kun jäähytyksen ajastettua..
En saanut valitusta häviämään, ilmeisesti tosin siellä on se EHC ohjausmoduuli vielä paikallaan??
Ilmeisesti se pitäisi irrottaa sieltä, ennenkuin saa hävitettyä sen autosta?
Ku tietäis missä päin sekin on.
Range Rover Sport -14, E87 116i -10, E36 335d -97 Touring, E46 328Ci -99, E60 525i -04, E61 525d -04, E36 325i -93 Sedan, Volvo B10M -97
Tehonlisäykset (CdiTuikku) sekä Renkaat ja Rengastyöt
Virallinen Xhp jälleenmyyjä
Muistin varassa mennään, mutta mielestäni tuo ehc moduli on siellä vararengassyvennöksessä alkujaan. Ison styroksi tms kannen alla missä on läjä releitäkin.
Muistin varassa mennään, mutta mielestäni tuo ehc moduli on siellä vararengassyvennöksessä alkujaan. Ison styroksi tms kannen alla missä on läjä releitäkin.
Jep. A118a
E39 530dA -02 M-Sport E53 X5 3.0dA -06 Sport * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia. Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Saako prefacelift e46 koodattua valoautomatiikkaa samaan aikaan ku on jenkkiparkit käytössä? Eli kun vääntää virrat päälle nii ei tarvis valokatkasijasta pistää valoja kiinni. Koitin CKM:stä koodata tagfahrlicht päälle, valoautomatiikka alko toimia mutta se ''nollasi'' lsz:sta jenkkiparkit pois käytöstä. tuon jälkeen kävin koodaamassa jenkkiparkit takaisin päälle, ja CKM tagfahrlicht-optio näyttää tältä lukemisen jälkeen.
Mikähän mättää kun ncs ei lue varustelistaa autosta (e60)? Vin tulee kyllä näkyviin oikein, mutta sitten pysähtyy herjaan ”following feature is invalid for FA: $525”. V60 datenit päivitetty coding toolilla ja portin asetuksista vaihdettu latencyksi 1. Inpa toimii samalla koneella/autolla/piuhalla hyvin.
Mikähän mättää kun ncs ei lue varustelistaa autosta (e60)? Vin tulee kyllä näkyviin oikein, mutta sitten pysähtyy herjaan ”following feature is invalid for FA: $525”. V60 datenit päivitetty coding toolilla ja portin asetuksista vaihdettu latencyksi 1. Inpa toimii samalla koneella/autolla/piuhalla hyvin.
Lienee käyty koodaamassa jollain kolmannen osapuolen softalla, joka on generoinut sinne tuon varustekoodin, jota ei NCS:n mukaan ole olemassa.
E39 530dA -02 M-Sport E53 X5 3.0dA -06 Sport * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia. Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Onko se varustelista jotenkin räpelletty, vai miksi se tehtaan VO pitäisi löytää? Onko kaikissa moduuleissa nyt väärä VO (niissä joissa se VO on)?
Lähinnä olisi kiva aloittaa puhtaalta pöydältä. Muutenkin autoon koodattu mm. servotronik mitä ei autossa edes ole
Kaikista moduuleista en tajunnut katsoa, pitänee kurkata.
Ei, NCS on koodauksiin. WinKfp/ISTA-P onnistuu päivitys. Ilman virtalähdettä älä lähde koittamaan. Usb-piuhalla en myöskään lähtisi kokeilemaan, hommaan olisi hyvä olla ICOM.
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment