Noniin, nyt on hetkenaikaa ollu himo että sais -02 525d:n moottorin hyvinvointia selville. Mikään näistä 'hyvistä' softista ei tunnu tarjoavan loggeria että sais käyrää pihalle useammasta anturista samaan aikaan.
Eli onko kukaan keksinyt mitään INPA/CS6.5 interfacen kanssa yhteensopivaa toista ohjelmaa jolla tuo onnistuisi. Kun ei nyt viittis kolmatta systeemiä hommata tuota romiskaa varten. Taitaa mennä ELM327 hankintaan.:think
Aiheeseen ensi kertaa tutustuneena ja muutaman kymmenen sivua lueskelleena, ei vieläkään ole aivan selvää mitä nyt tarvitsisin autoni vikakoodien yms. kanssa kikkailuun. Auto e46 330ci -00 ja käyt otto syyskuussa. Tästä aiheesta joku FAQ olisi enemmän kuin paikallaan!
Mistä kannattaisi johtoa (usb) lähteä tilailemaan vai olisiko jollain sellainen myydä?
Aiheeseen ensi kertaa tutustuneena ja muutaman kymmenen sivua lueskelleena, ei vieläkään ole aivan selvää mitä nyt tarvitsisin autoni vikakoodien yms. kanssa kikkailuun. Auto e46 330ci -00 ja käyt otto syyskuussa. Tästä aiheesta joku FAQ olisi enemmän kuin paikallaan!
Mistä kannattaisi johtoa (usb) lähteä tilailemaan vai olisiko jollain sellainen myydä?
Ohjelmaksi INPA ja piuhaa täällä muutavat myyvät. Itse ostin nimimerkki jartsa02 :lta ja hyvin on toiminut.
Mercedes-Benz C300eT Business AMG '23 CO2 13g/km | 275Nm/litre Z3 Roadster 2.8 '98isoäidin yk-bemari CO2 225 g/km | 98Nm/litre ALPINA B10 V8 Touring #152 '99 CO2 320 g/km | 104Nm/litre Land Rover Discovery Series II V8i '01 CO2 397 g/km | 86Nm/litre Porsche 911 Turbo '01 CO2 309 g/km | 156Nm/litre
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa - / Long live VaasaConnection & Team -Helsingby Tallit-
Software:
-INPA, NCS-Expert Tool, Tool32 ja WinKFP
-Windows vista
Saako toimimaan e39:n kanssa
Nyt BMW 330e g21 M-Sport Ennen
BMW 320d f31 M-Sport, BMW 320d f30, BMW 520d e60, BMW 520d e61, BMW 330d e90, BMW 320 e46 cabi, Audi A4 S-line 2.0 TDi B7, BMW ALPINA D10, BMW 330 xia feislift e46, BMW M5 e39, BMW 535 e39, BMW 730 e38, BMW 328 coupe e36, BMW 525 TDSa e34, BMW 324 TDic e30, BMW 320 coupe e36, VW Golf mkII 1.8i
Autona allekirjoituksen mukainen auto. Pääasiallisena ongelmana on palava airbagvalo, mutta on ruvennut kiinnostamaan myöskin muu dignostiikka.
Päätin aloittaa hommat oikeanlaisen obd kaapelin metsästykseen. Kävin erään foorumistin luona kokeilemassa nollausta jalkatilassa olevan obd pistokkeen kautta INPA ja carsoft ohjelmilla. Ei pystynyt poistamaan valoa, ei "tunnistanut" järjestelmää(todennäköisesti siksi koska auto on '98?).
Oli kaverin kanssa puhe, että valon nollaus ja "auton löytyminen" voisi onnistua konepellin alla olevasta pyöreästä diagnostiikka pistokkeesta..?
Pystyisikö joku foorumisti kertomaan minulle oikeanlaiset piuhat hommaan?
Ja mielellään jotain linkkiä jonnekkin.
Autona allekirjoituksen mukainen auto. Pääasiallisena ongelmana on palava airbagvalo, mutta on ruvennut kiinnostamaan myöskin muu dignostiikka.
Päätin aloittaa hommat oikeanlaisen obd kaapelin metsästykseen. Kävin erään foorumistin luona kokeilemassa nollausta jalkatilassa olevan obd pistokkeen kautta INPA ja carsoft ohjelmilla. Ei pystynyt poistamaan valoa, ei "tunnistanut" järjestelmää(todennäköisesti siksi koska auto on '98?).
Oli kaverin kanssa puhe, että valon nollaus ja "auton löytyminen" voisi onnistua konepellin alla olevasta pyöreästä diagnostiikka pistokkeesta..?
Pystyisikö joku foorumisti kertomaan minulle oikeanlaiset piuhat hommaan?
Ja mielellään jotain linkkiä jonnekkin.
Kiitos.
Tuollaisessa autossa, josta löytyy kummatkin liittimet (OBD2- ja 20-pinnine pyöree konehuoneessa) luetaan aina airbägin koodit konehuoneen pyöreestä liittimestä. OBD2:n kautta tuollaisesta löytyy vain moottorin- ja automaattilaatikon ohjauspurkit, konehuoneesta sitten löytyy kaikki purkit.
Kyllä tuollaiseen autoon löytyy oikeanlaisia piuhoja jokunen jemmasta .
Comment