E34 520i -94:sen ohjaustehostin alkaa "puuroutumaan" -10 ja alle kunnes litkut "lämpenee" ehkä 20min ajon jälkeen.. Sisällä ATF:t eli Saksasta uitettu on. Uudet vaihdettu joku hetki sitten, ei vaikutusta tilanteeseen. Onko muilla samoja ongelmia? Tuntuu vaan että jos vielä jäykistyy samaa tahtia pakkasen kiristyessä, niin eihän sitä rattia edes käännetä -30 keleillä.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Pakkasen aiheuttamia oireita?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by jesper.e View PostPitäs vaihtaa hiilet laturiin, kun lakkas toimimasta pakkasten myötä. Jostai luin, että ei tartteis ottaa laturia irti, auto on vm.88 318i boschin laturilla. Mitä siis tarkalleen pitää avata että ne hiilet saa esille?Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Originally posted by JJT View PostVoi olla myös latauksensäädin viallinen. Muovipalikka joka löytyy laturin takapäästä, 2 ruuvilla kiinni. Sen mukana tulee myös hiilet. Kannattaa melkeinpä vaihtaa tuo säädin, ei tarvi alkaa hiiliä juottamaan.e30 m20b27 stroker & e34 525i
Entiset: e46 318i, e30 320i cabrio, e30 316 "rustyshark"'e30 316i-89, e36 316i-91, e30 316-87, e30 325i-88, e30 316-88 "rustyshark", e30 m10b20 tic-84, e30 316-87, e34 525i M-tech-91,
e30 320i-86, e30 318i-88
Comment
-
-
Originally posted by Bouma View PostTänään kävin auton pesee ja nyt parkkitutka huutaa jatkuvalla syötöllä peruutettaessa Onko muilla ollut samanlaisia oireita?Mystinen.Fi @ FB
IG @tarmohanninen
http://www.facebook.com/pages/Mystin...66319770141043
Käyttöautot: E61 530xd lci, E92 330xd
Harrasteet:E30 M3, E24 636csi, 2xE34 M5, E36 M3 N54, E30 M50 Cabrio, E46 330ci V8, E30 3xx, E32 735, E34 525i mtech
Ex. E28 530 2JZ Haimobiili, E30 M50tt, E30 S54 TIC, E46 330TIC yms.
Comment
-
-
Originally posted by Bouma View PostTänään kävin auton pesee ja nyt parkkitutka huutaa jatkuvalla syötöllä peruutettaessa Onko muilla ollut samanlaisia oireita?"MURPHY'S LAW"
"Whatever can go wrong will go wrong,
and at the worst possible time,
in the worst possible way"
Comment
-
-
Originally posted by Nisti View PostJossain pesuautomaatissa? Ettei olisi tunnistin ottanut kovasta paineesta siipeensä? Toinen on kuten soiled sanoi, eli jäänyt vettä tunnistimelle joka on sitten jäätynyt.
Comment
-
-
Originally posted by Bouma View PostKyllä mä käsin auton aina pesen Voi olla että kosteus ja pakkanen tekee tepposiaan. Täytyy käydä huomenna lämmittelee jossain parkkihallissa.
Entisessä e38:ssa tuli juuri pesun jälkeen kerran tollanen oire ja otin anturin irti,hieman paineilmaa sinne tänne ja toimi sen jälkeen moitteetta.E24 635csi
M-B W140
Citroen c4 coupe
H-D sportster chopper
Kodin remontit kattavasti ammattitaidolla
Myös autohuollot,remontit,lohko/säteilylämmitinasennukset tampereella.
Yhteydet privalla tai allaolevien sivujen kautta
www.mpanet.fi
Comment
-
-
Yhtäkkiä alkoi taas airbag valo palamaan jeejee, just kesällä vaihdettu rasia ja matto <3 <3 <3 <3 <3 aivittu mä rakastan näitä paskoja saatana. Niin onko tuo pakkanen aiheuttanut "väärää" hälytystä kellään airbagista vai onko todennäköisempää että jotain TAAS hajosi <3
<avautuminen>
Mikä on bemarin omistamisessa hienointa? Sekö että huomaat 2v omistamisen jälkeen että auton arvo on romahtanut 50% ja että vikoja on ollut 50% auton arvosta ja lisää tulee ja ajettavuus on jääny matkan varrelle vai se että huomaat omistamasi kusenpolttaman romun mistä pyydät ylihintaa jota kukaan ei huoli (tietenkään) nm. Monta kaveria kusessa näiden kanssa
</avautuminen>
.. helpottiToistaiseksi totaalinen luopuminen BMW kannasta!
Comment
-
-
Originally posted by Alfredson View PostYhtäkkiä alkoi taas airbag valo palamaan jeejee, just kesällä vaihdettu rasia ja matto <3 <3 <3 <3 <3 aivittu mä rakastan näitä paskoja saatana. Niin onko tuo pakkanen aiheuttanut "väärää" hälytystä kellään airbagista vai onko todennäköisempää että jotain TAAS hajosi <3
Comment
-
-
tyhjäkäynti sekosi -18 asteessa
Auto oli seissyt useita päiviä vaihtelevassa säässä; välillä reilusti pakkasta ja välillä noin 0 astetta.
Nyt ma-aamulla käynnistäessä kierrokset hurahtivat 2000 tienoille ja sitten alle 500:n . Piti jalalla auttaa, jotta olisi käynyt.
Vika meni alle minuutissa ohi ja tyhjäkäynti vakiintui 600...700 tienoille.
Olisiko tyhjäkäyntiventtiili voinut olla jäässä/jumissa tms ?Mikä laulaen tulee, se tulee.
BMW E39 M5, vm. 2002
Comment
-
Comment