Eilen kun pakkasta oli lähes 20C niin kulutuslukemat putos tosi kohtuullisiks Kulutusmittarin neula ei nouse yli 9l/100km millään. Muuten toimii kyllä aivan normaalisti ja bensaa "varmasti" säästyy! Niin ja autona sigun e30
Peruutustutka ulvoo välillä mitä sattuu peruuttaessa, muuten ei mitään ongelmia.
mulla teki pari kertaaa pdc niin että vuoron perään piippas etu/taka piippari kyllä kuulosti hauskalta... en sit tiiä oliko enempi lumen ansiota ku pakkasen :think
mulla teki pari kertaaa pdc niin että vuoron perään piippas etu/taka piippari kyllä kuulosti hauskalta... en sit tiiä oliko enempi lumen ansiota ku pakkasen :think
Omassa autossa ulvoo pdc aina, kun takapeili lumen peitossa. Lumiharjalla puhdistaa anturin kohdat niin loppuu naukuminen.
Itehän pilikon aina kokonaisen poppamiehen leivälle koska a) ne on tulisia ja b) nee kerit pois isäm maasta
t: luft waffel
"Vitun penaristit. Melkein kun nissanistit mutta homompia"
Omassa autossa ulvoo pdc aina, kun takapeili lumen peitossa. Lumiharjalla puhdistaa anturin kohdat niin loppuu naukuminen.
älä...? :think yleensä tulee pidettyä puhtaana lumesta koko perse mut ei sitä kuitenkaa kesken pitemmän rupeaman tule pysähdeltyä harjaamaan. Nappaa mielummin siitä pdc napista sen pois päältä jos tulee peruuttelua kesken matkan
onkoha nuo anturit miten herkkiä ottamaan itteensä rasitusta noin niinkun mekaanisessa mielessä (lumipenkat jne)? painepesuri kuulema ei oo hyväks ainakaa...
älä...? :think yleensä tulee pidettyä puhtaana lumesta koko perse mut ei sitä kuitenkaa kesken pitemmän rupeaman tule pysähdeltyä harjaamaan. Nappaa mielummin siitä pdc napista sen pois päältä jos tulee peruuttelua kesken matkan
onkoha nuo anturit miten herkkiä ottamaan itteensä rasitusta noin niinkun mekaanisessa mielessä (lumipenkat jne)? painepesuri kuulema ei oo hyväks ainakaa...
Ite päästelen ainakin surutta painepesurilla nuo anturitkin mutta näin talvella en ainakaan kovin mieluusti harjaile hiekkasta lunta niistä pois.Luonnollisestihan noihin naarmuja luulis siitä vaan tulevan,ja aikanaan kun on linssit naarmuuntunu niin varmaan alkaa huutelee omiaan.:think
Kesken työpäivän hajos takakontin lukko vai onko vaan jäässä. Hain safkiksella tavaraa ja purin työmaalle, niin sittenpäs ei enää mennytkään kiinni. Suihkutelin sinne jotain lukkosulaa, muttei ollu apua. Kun painaa siitä kahvamekanismista, niin surina vaan käy muttei mitään tapahdu, sormella kun painaa, niin se lipare kyllä liikkuu. Takaikkunan kahvamekanismi toimii ja avaakin takaikkunan.
Kuinkas tuon kontin sais kiinni? auto sulaan? vai olisko itekseen hajonnu tuo lukkomekanismi?
Lämpiää aika nihkeesti tuo 200kW pensakutonen....
Vissiin sen takia ko on laihaseoskone nii ei pääse tulemaan hukkalämpöäkään, tosiaan saapi ajella keviästi jonku 5km että alkaa tulemaan lämmintä ilmaa suuttimista matkustamon puolelle...
Ja laatikko on ihan saatanan jäykkä samasta syystä
Mutta muuten ei ole mitään valittamista, paitsi kerran ku ajoin kutosella ja etteen tuli hetkeksi hitaampaa liikennetä ja vauhti laski jonnekki 40kmh tienoolle niin SMG:n varotusteksti sytty mittaristoon(ja ihan oikia manuaali tää on)
Vähän on M5:sta ikävä, sehän sulatti pysäköintipaikoillaki pakosarjan ja katalysaattorien alta lumet ja jäät aina pois
LR RRS 2.7D -05 (2020-) / Honda CB1000R -10 (2010-)
Ei aukee kontin lukko golfissa. On öljytty aseöljyllä kunnolla, mutta silti ei käänny, kun on pakkasta. Keskuslukitus lopettanut toimintansa jo ennen pakkasia.
Mercedes-Benz C300eT Business AMG '23 CO2 13g/km | 275Nm/litre Z3 Roadster 2.8 '98isoäidin yk-bemari CO2 225 g/km | 98Nm/litre ALPINA B10 V8 Touring #152 '99 CO2 320 g/km | 104Nm/litre Land Rover Discovery Series II V8i '01 CO2 397 g/km | 86Nm/litre Porsche 911 Turbo '01 CO2 309 g/km | 156Nm/litre
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa - / Long live VaasaConnection & Team -Helsingby Tallit-
Nyt ei suostu kiikseli lähtemään käyntiin ollenkaan, kun pakkasta ollut 20 ja enemmän. Akku jaksaa pyörittää ehkää 10s hyvin ja sitten hyytyy. Lohkolämmittimen asennus on viikonloppuna edessä ja osat odottavatkin jo. Sitten pitää vielä akulta johdotukset ja tarkistaa maadoitukset, kun akku tuntuu tyhjenevän starttauksessa mahdottoman nopeaa
Nyt ei suostu kiikseli lähtemään käyntiin ollenkaan, kun pakkasta ollut 20 ja enemmän. Akku jaksaa pyörittää ehkää 10s hyvin ja sitten hyytyy. Lohkolämmittimen asennus on viikonloppuna edessä ja osat odottavatkin jo. Sitten pitää vielä akulta johdotukset ja tarkistaa maadoitukset, kun akku tuntuu tyhjenevän starttauksessa mahdottoman nopeaa
Miksi ihmiset korjaa lohkolämmittimellä näitä rikkiänäisiä autojaan ? Ei nyt ollu varsinaisesti sinulle, mutta eiköhän tollanen TDS pitäs lähtee -20:ssa käyntiin jos hehkut jne. on kunnossa :think ?
Itellä tosin bensa, mutta ei lohkolämmitintä ja viime talvenakin -35:stä kuin palmun alta käyntiin
Comment