Eilen aamulla (-13c) ei lähtenyt käyntiin kun navi-dvd oli hyrränny ilmeisesti koko yön. Päivällä kun apuvirralla vihdoin saatiin käyntiin, niin oli ilmeisesti joku hehkukin vähän rikki. Ei ainakaan kaikki pytyt lähteny heti käyntiin kun kone käynnisty. Tänä aamuna (-16c) lähti mallikkaasti käyntiin mutta edelleen hetki meni että yks pytty lähti messiin. Autona siis 320d ja ilman lämmitystä, kun ei moista vielä ole.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Pakkasen aiheuttamia oireita?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Timo Puustinen, Tuusula, Finland
-Nyk. BMW E93 335i DCT Cabriolet, Porsche 911 Carrera S
-Ex. Audi A5 Sportback, BMW E36 320iA Cabriolet, BMW E46 330CiA Cabriolet M-Sport II, BMW E36 320i Coupe, BMW E46 330Ci, BMW E46 320d Touring Individual, E46 318Ci, E36 318ti Compact, Mazda 323F
Oma Connection
Kaide Motorsport
-
-
Originally posted by Janza182 View PostJa liekkö ominaisuus vai termostaatti särki mutta jumalauta tuo lämpeää hitaasti! (2h lämmitystä -> mittari nousi sinisen puoleen väliin. ajoa n. 5km/15min = vasta neljänneksen kohdalla mittari.)
Comment
-
-
Eilen oli n. 20 pakkasta. e39:ssä ei mittään erikoista, paitti öljyvalo sytty kesken ajon keltasena. Pysähyin hetken päästä ja tarkistin öljy, oli niitä ja valoki sammu. Ykskään ovi ei ollu jäätyny, vaikka toissapäivänä käytin auton harjattomassa pesussa.
Vanhus taas lähti ku palmun alta lämmittämättä, ei tosin ekalla startilla jääny käyntiin. En ajanu ollenkaan, kuhan vaan koitin käyntiin.
Comment
-
-
Originally posted by jii.veivo View Post+20 pakkasilla.
E39:n kytkin vinkaisee kuin kumilelu ja pientä nitinää ja natinaa kuuluu jostain kojelaudasta.’11 E70 X5 40d LCI M-Sport
'02 VW Golf 1.4i
Ex: ’09 E91 320xDA LCI Touring M-Sport
’01 E39 M5, '08 E61 520dA LCI Touring M-sport, ’01 E38 730dA,´01 E39 530i Touring
Comment
-
-
Originally posted by Janza182 View PostJa liekkö ominaisuus vai termostaatti särki mutta jumalauta tuo lämpeää hitaasti! (2h lämmitystä -> mittari nousi sinisen puoleen väliin. ajoa n. 5km/15min = vasta neljänneksen kohdalla mittari.)
N.5km kaupunki ajolla lämmöt puolessa välissä ja kuumaa pukkaa. Lämmintä tulee jo 1km ajon jälkeen.
Comment
-
-
Auto uudempi sigusta ja termostaatti taitaa tulla tiensä päähän.
Lämmöt nousee normaaliin 10km maantieajelun jälkeen ja pysyy siinä koko ajan ajaessa. Mutta sitten parkissa tyhjäkäynnillä pyörittäessä mittari laskee muutaman viisarin verran puolesta välistä ja nousee aika hitaasti taas takaisin kun lähtee ajelee.
Uusi termari laitettu tilaukseen ja katotaan jos sen vahtaminen auttaisi asiaan...:think
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View PostEi varmaan monessakaan autossa lohkolämppäri lämmitä sinisen yli jos edes siniselle ? Ja ajaessa pidit lämmityslaitetta kuitenkin päällä kun ulkona on kylmä + keskinop. 20 km/h. niin ei se jäähdytysneste voikkaan lämmitä tuon enempää ?
Originally posted by Bmw Master View PostM52 koneella? Mulla 2h tolpassa ja juuri sinisen alarajalle jaksaa lämpömittari nousta. Ei koskaa, ei edes nolla kelillä kokopäivä johdossa nouse sinisen puoleenväliin. Huono säteilijävastus?
N.5km kaupunki ajolla lämmöt puolessa välissä ja kuumaa pukkaa. Lämmintä tulee jo 1km ajon jälkeen.
Comment
-
-
Omassa autossa nyt tullut esiin kun pidemmän aikaa ollut -10 astetta ja ajoittain enemmän, että keskuslukko avaa ovet heti kerralla ennen vaati se kaksi kertaa napista painamisen, että sai auki. Lämmityslaitteen puhallin puhaltaa melkein täysillä koko ajan ja lämmintä tulee välillä hyvin ja välillä huonommin, vaikka lämmöt olisi nousseet normaaliksi, mutta ei ole itseäni haitannut vielä.Nyt:
E39 540i Oxfordgrun
MB Vito 112cdi '00
EX:
E39 530d ´98 Biarritzblau Metallic
Nissan Pick-Up 2,5d
E34 M5 Calypsorot
BMW 325i Coupe Mauritius Blau
BMW 525i m20b25 Luxorbeige
E34 525td Diamantschwarz
Comment
-
-
Kehuvat siis vähäruokaseksi diisselkiisseleitä?
Mikä on ku 525tdsA:n kulutus on jo näillä pikkupakkasilla kymppiä sataselle!?
Varmaan johtuu siitä ku kone pyörii isohkoilla kierroksilla automaatin sekoillessa omiaan..?
No ei siinä että kyllä se parinkymmenen kilometrin rallattelun jälkeen alkaa olla jo inhimillisiä lukemia.
Niin ja lukot melko yleisesti jäätyilee, mutta siihen on jo aikalailla totuttu.
Ja oon havainnu semmosta outoa käryn hajua, ikään kuin märkiä koivun lehtiä poltettas, ku kone on ollu jonkin aikaa lämmin ja lämppäri tuhnuttanu kolmos-asennolla aikansa :0
Aluks tuumin tuossa työmatkavälillä että siinä voi yhellä maatilalla mahollisesti tapahtua moista, mutta tullut jo eteen tämmönen tilanne useammin niin ei voi olla jo ihan sattumaa? :P
Ei mutta näillä mennään..
///M51
Comment
-
Comment