Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pakkasen aiheuttamia oireita?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • EM^
    Bimmer Rookie
    • May 2005
    • 65
    • Oulu

    Originally posted by creative 22 View Post
    Joo, tuttua on.Kovalla pakkasella päädyt tihkuu.Nissens ei oikein vakuuta.Nyt kun välillä kelit lauhtu niin ei mtn ongelmia.
    Joo. Kai se pitää heti maanantaina mennä reklamoimaan ja behr hella vaatia tilalle. Alunperinki olisin semmosen halunnu mutta ei just ollu ku pelkkää tuota nissenssiä niin käskin sitte laittaa semmosen. En tiiä sitte antavatko ainoaksi mahdollisuudeksi vaan uutta nissenssiä. Luulis että pitäs kai nyt yhen syylärin pysyä kasassa kovemmassaki pakkasessa kun alkuperänenki kesti 11 vuotta.
    E36 323i -98

    Comment

    • creative 22
      Bimmer Fanatic
      • Jul 2005
      • 560
      • Alavus

      Kyllä kun tuota nissensiä tutkii vähän tarkemmin niin aika heikolta sen päädyt
      ainaski vaikuttaa, ne alumiiniset puristusklipsit on aika ohuet ja muutenki
      hepposen näköset ja ainaski mulla niistä alimmaisista oli osa jäänyt vähän auki.

      Painelin ne kunnolla kiinni, en tiedä vaikuttiko se mitään mutta nyt se taas
      ihme kyllä näyttäis pitävän.Halvalla ei taida hyvää saada, tässäkään lajissa
      Ex: -90 520i, -97 520i, -00 525ia, -01 520ia, -04 530Da, -01 525i Touring

      Vikakoodienlukua ja perustason koodausta -96-08 bemareista.Alavus ja lähialueet, privalla tavoittaa.

      BMW Freude Am Fahren

      Comment

      • _Rontti
        BTCF Member
        • Sep 2008
        • 1192
        • Raahe

        voi ny perkele. tuulilasiiin halkeemia jostain kiveniskusta
        -Raahe connection-
        E39 LeMans BlueM5
        E60 530da M-spört mod. Black sapphire metallic
        E39 523i Montrealblau
        E34 DiamantSchwartz 535i
        Vikakoodin lukua ja remontteja raahen seudulla

        Comment

        • janpa
          Newbiemmer
          • Jun 2009
          • 20
          • Vantaa

          -Glykoli lammikko maassa, vuotokohta toistaiseksi kadoksissa autona E46 320D touring
          -lähti laakista käyntiin (nesteiden lisäyksen jälkeen) mutta tärinä vastaa suunnilleen traktorin tyhjäkäyntiä kunnes lämpenee. nyt glykolit eivät enään valu ulos...mistä lie tulleet?

          Muten ei mitään ongelmia ollut koko talvena, hiano peli, i like it

          Comment

          • Petri.Kekkonen
            Bimmer Enthusiast
            • Jan 2006
            • 7397
            • Oulu

            Tänään jäi -20°C lämpötilassa moottorinlämmöt +84°C tasolle noin 10 km pätkällä, vaikka oli jo lähtiessä kone vähän lämmin edellisen ajon jäljiltä. Epäilyttää taas toimiiko tuo termari oikein... Tukin nyt munuaiset niin voin seurailla auttaako se mitään, mut jos termari on vaihtokunnossa niin eihän tuo munuaisten tukkiminen ole kuin hätäratkaisu.
            E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
            E39 523i M Sport '00, Titansilber

            Comment

            • Oxys
              Newbiemmer
              • Jan 2010
              • 19
              • Jyväskylä

              minulla e36 325i -92 bemari ei ole mitään muuta ku että nopeusmittari ei toimi ku on kylmä, rupee toimiin ku on ajanut jonkin aikaa.

              Comment

              • JJT
                Bimmer Enthusiast
                • May 2005
                • 6694
                • .......

                Originally posted by EM^ View Post
                Joo. Kai se pitää heti maanantaina mennä reklamoimaan ja behr hella vaatia tilalle. Alunperinki olisin semmosen halunnu mutta ei just ollu ku pelkkää tuota nissenssiä niin käskin sitte laittaa semmosen. En tiiä sitte antavatko ainoaksi mahdollisuudeksi vaan uutta nissenssiä. Luulis että pitäs kai nyt yhen syylärin pysyä kasassa kovemmassaki pakkasessa kun alkuperänenki kesti 11 vuotta.
                Täälläkin alkoi 323i jäähdytin vuotamaan kun mittari laski lähelle -30. Tosin 15v vanha alkuperäinen behr.
                Mistä otit tuon nissensin?
                Myyn:
                M10/20/52 E30-E36 osia

                Comment

                • twelling63
                  Newbiemmer
                  • Jan 2010
                  • 3
                  • Suomi

                  Tänään ei 316 lähtenyt käytniin aamulla, pidin kuutisen tuntia johdon perässä mutta ei auttanut sekään. Radiot ja muut valot toimii ok, mutta kun yrittää käynnistää niin alkaa ikäänkuin 'nakuttamaan', moottori ei lähde edes yrittämään käynnistymistä. pitäiskö vaan saada lämpimään auto vai joku muu vikana? Olisin kiitollinen jos joku vastaisi tietämättömälle.

                  -Tomppa

                  Comment

                  • zener
                    Moderator
                    • Oct 2004
                    • 14353
                    • Oulu

                    Originally posted by twelling63 View Post
                    Tänään ei 316 lähtenyt käytniin aamulla, pidin kuutisen tuntia johdon perässä mutta ei auttanut sekään. Radiot ja muut valot toimii ok, mutta kun yrittää käynnistää niin alkaa ikäänkuin 'nakuttamaan', moottori ei lähde edes yrittämään käynnistymistä. pitäiskö vaan saada lämpimään auto vai joku muu vikana? Olisin kiitollinen jos joku vastaisi tietämättömälle.

                    -Tomppa
                    Akku jäässä/heikko?
                    E65 730dA '04 klick
                    F10 520dA '11 klick
                    E34 520iA '91 klick

                    Instagram


                    "E65 Pre-facelift, eli Chris Banglen mahtipontinen muotokieli on parhaimmillaan eikä kriitikoiden laimentama."

                    Comment

                    • twelling63
                      Newbiemmer
                      • Jan 2010
                      • 3
                      • Suomi

                      Originally posted by zener View Post
                      Akku jäässä/heikko?
                      Moi, akku on tosiaan alkuperäinen, vuosimalli 2004 tähän asti ei ole antanut mitään viittauksia että olisi sippaamassa. Miten toi jäätyminen, pitäskö ottaa akku irti ja tuoda sisälle lämmitteleen jos auttaa vai?

                      -Tomppa

                      Comment

                      • masiaro
                        Bimmer Fanatic
                        • Nov 2008
                        • 406

                        E90:ni käynnisti tosi raskaasti -16 lämpötilassa. Akku heikkona vai mistä joutuu?

                        Comment

                        • peto2
                          BTCF Member
                          • Jan 2007
                          • 8258
                          • Järvikylä (Nakkila)

                          Originally posted by twelling63 View Post
                          Moi, akku on tosiaan alkuperäinen, vuosimalli 2004 tähän asti ei ole antanut mitään viittauksia että olisi sippaamassa. Miten toi jäätyminen, pitäskö ottaa akku irti ja tuoda sisälle lämmitteleen jos auttaa vai?

                          -Tomppa
                          jos on jäätynyt niin n. 99% todennäköisyydellä kaput, jäätyessään kennot ottavat uusia muotoja ja menevät oikosulkuun, monesti koko akku pullistuu
                          F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
                          ex:
                          E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
                          Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
                          Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
                          Nakkaa privaa jos tarvetta.

                          Comment

                          • zener
                            Moderator
                            • Oct 2004
                            • 14353
                            • Oulu

                            Originally posted by twelling63 View Post
                            Moi, akku on tosiaan alkuperäinen, vuosimalli 2004 tähän asti ei ole antanut mitään viittauksia että olisi sippaamassa. Miten toi jäätyminen, pitäskö ottaa akku irti ja tuoda sisälle lämmitteleen jos auttaa vai?

                            -Tomppa
                            Jep, kuten yllä mainittiinkin niin, jos akku on jäätyny niin todennäköisesti se on sökö.
                            E65 730dA '04 klick
                            F10 520dA '11 klick
                            E34 520iA '91 klick

                            Instagram


                            "E65 Pre-facelift, eli Chris Banglen mahtipontinen muotokieli on parhaimmillaan eikä kriitikoiden laimentama."

                            Comment

                            • twelling63
                              Newbiemmer
                              • Jan 2010
                              • 3
                              • Suomi

                              Originally posted by zener View Post
                              Jep, kuten yllä mainittiinkin niin, jos akku on jäätyny niin todennäköisesti se on sökö.

                              Ok, huomaako sen ihan ulkoisesti pullistumisen? Eli uuden akun hankkimiseksi menee, miten pitkiä yleensä akkujen kestoiät on?

                              Comment

                              • peto2
                                BTCF Member
                                • Jan 2007
                                • 8258
                                • Järvikylä (Nakkila)

                                Originally posted by twelling63 View Post
                                Ok, huomaako sen ihan ulkoisesti pullistumisen? Eli uuden akun hankkimiseksi menee, miten pitkiä yleensä akkujen kestoiät on?
                                jos on pahasti jäätynyt niin pullistuman näkee päällepäin kyllä.. oman käsityksen ja kokemuksen mukaan keskimääränen ikä on 5-6v
                                F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
                                ex:
                                E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
                                Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
                                Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
                                Nakkaa privaa jos tarvetta.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎