Originally posted by creative 22
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Pakkasen aiheuttamia oireita?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
E36 323i -98
-
-
Kyllä kun tuota nissensiä tutkii vähän tarkemmin niin aika heikolta sen päädyt
ainaski vaikuttaa, ne alumiiniset puristusklipsit on aika ohuet ja muutenki
hepposen näköset ja ainaski mulla niistä alimmaisista oli osa jäänyt vähän auki.
Painelin ne kunnolla kiinni, en tiedä vaikuttiko se mitään mutta nyt se taas
ihme kyllä näyttäis pitävän.Halvalla ei taida hyvää saada, tässäkään lajissaEx: -90 520i, -97 520i, -00 525ia, -01 520ia, -04 530Da, -01 525i Touring
Vikakoodienlukua ja perustason koodausta -96-08 bemareista.Alavus ja lähialueet, privalla tavoittaa.
BMW Freude Am Fahren
Comment
-
-
-Glykoli lammikko maassa, vuotokohta toistaiseksi kadoksissa autona E46 320D touring
-lähti laakista käyntiin (nesteiden lisäyksen jälkeen) mutta tärinä vastaa suunnilleen traktorin tyhjäkäyntiä kunnes lämpenee. nyt glykolit eivät enään valu ulos...mistä lie tulleet?
Muten ei mitään ongelmia ollut koko talvena, hiano peli, i like it
Comment
-
-
Tänään jäi -20°C lämpötilassa moottorinlämmöt +84°C tasolle noin 10 km pätkällä, vaikka oli jo lähtiessä kone vähän lämmin edellisen ajon jäljiltä. Epäilyttää taas toimiiko tuo termari oikein... Tukin nyt munuaiset niin voin seurailla auttaako se mitään, mut jos termari on vaihtokunnossa niin eihän tuo munuaisten tukkiminen ole kuin hätäratkaisu.E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
E39 523i M Sport '00, Titansilber
Comment
-
-
Originally posted by EM^ View PostJoo. Kai se pitää heti maanantaina mennä reklamoimaan ja behr hella vaatia tilalle. Alunperinki olisin semmosen halunnu mutta ei just ollu ku pelkkää tuota nissenssiä niin käskin sitte laittaa semmosen. En tiiä sitte antavatko ainoaksi mahdollisuudeksi vaan uutta nissenssiä. Luulis että pitäs kai nyt yhen syylärin pysyä kasassa kovemmassaki pakkasessa kun alkuperänenki kesti 11 vuotta.
Mistä otit tuon nissensin?Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Tänään ei 316 lähtenyt käytniin aamulla, pidin kuutisen tuntia johdon perässä mutta ei auttanut sekään. Radiot ja muut valot toimii ok, mutta kun yrittää käynnistää niin alkaa ikäänkuin 'nakuttamaan', moottori ei lähde edes yrittämään käynnistymistä. pitäiskö vaan saada lämpimään auto vai joku muu vikana? Olisin kiitollinen jos joku vastaisi tietämättömälle.
-Tomppa
Comment
-
-
Originally posted by twelling63 View PostTänään ei 316 lähtenyt käytniin aamulla, pidin kuutisen tuntia johdon perässä mutta ei auttanut sekään. Radiot ja muut valot toimii ok, mutta kun yrittää käynnistää niin alkaa ikäänkuin 'nakuttamaan', moottori ei lähde edes yrittämään käynnistymistä. pitäiskö vaan saada lämpimään auto vai joku muu vikana? Olisin kiitollinen jos joku vastaisi tietämättömälle.
-Tomppa
Comment
-
-
Originally posted by twelling63 View PostMoi, akku on tosiaan alkuperäinen, vuosimalli 2004 tähän asti ei ole antanut mitään viittauksia että olisi sippaamassa. Miten toi jäätyminen, pitäskö ottaa akku irti ja tuoda sisälle lämmitteleen jos auttaa vai?
-TomppaF10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by twelling63 View PostMoi, akku on tosiaan alkuperäinen, vuosimalli 2004 tähän asti ei ole antanut mitään viittauksia että olisi sippaamassa. Miten toi jäätyminen, pitäskö ottaa akku irti ja tuoda sisälle lämmitteleen jos auttaa vai?
-Tomppa
Comment
-
-
Originally posted by twelling63 View PostOk, huomaako sen ihan ulkoisesti pullistumisen? Eli uuden akun hankkimiseksi menee, miten pitkiä yleensä akkujen kestoiät on?F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
Comment