750ial -96 pukkaa seuraavia. Oireena on miehekästä asennetta vaativa ohjaustehostus(tai sen puute) pienissä nopeuksissa.
-----------------------------------------------
128 open circuit servo-valve or cable
Error frequency : 1
Static error
-----------------------------------------------
129 short circuit servo-valve or cable
Error frequency : 31
Static error
-----------------------------------------------
moduuli mistä nämä tuli on ZKE. Servotronicin johdot?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Virallinen vikakoodi topick (vikakoodikyselyt tänne!)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
E39 530dA antoin tällaisen vikakoodin, ei ole aikaisemmin moista löytynyt ja ei ole kulkupuolessakaan muutoksia.
Vai onko INPA hukannut vaan jotain, kun varoittelee kaikenlaista tuossa alempana ja ko. ohjelmaa käynnistäessä...
E R R O R M E M O R Y R E P O R T
-------------------------------------
Date: 09/09/12 10:55:27
ECU: D40M57A1
JobStatus: OKAY
Variant: D40M57A1
-------------------------------------------------------------
RESULT: 1 errors in error memory !
-------------------------------------------------------------
4368 1110 Ladelufttemperaturfuehler T21
Warning: F_HFK doesn´t exist in result record 1 !
Warning: F_UW_ANZ doesn´t exist in result record 1 !
Warning: F_ART_ANZ doesn´t exist in result record 1 !
Errorcode: 11 10 02
===============================================
Leave a comment:
-
-
elikä oma e36 328 antaa tälläistä vika koodia carsoftilla mitähän mahtaa tarkoittaa "injection signal not plausible"
Leave a comment:
-
-
Tällästä koodia 535i e39:stä. Oireina epätasainen joutokäynti ja alakierroksilla nykiminen/puutuminen.
Etummaiset lambdat ilmeisesti menee vaihtoon ? Sen verran mitä livedataa tajusin niin tuntuu, että aika hitaasti säätävät.
Nuo muut taitaa olla sytytyshäiriöitä, eli aluksi ainakin tulpat vaihtoon, puolat ristiin ja imuvuodot katsotaan
Mikäköhän on suht normaali kulutus 535:lle kaupungissa ?
Nyt vie n. 12L kaupungissa.
Ja mites noitten puolien ja lambda-antureiden kanssa, onko tarvikkeet toimineet miten ?
================================================== =========== E R R O R M E M O R Y R E P O R T -------------------------------------
Date: 09/08/12 13:10:56 ECU: DM528DS3 JobStatus: OKAY Variant: DM528DS3-------------------------------------------------------------
RESULT: 6 errors in error memory !-------------------------------------------------------------
21 Lambdasondenalterung Periodendauer Bank 2
Error frequency : 1 Logistic counter: 40
Motordrehzahl 1760.00 /min Lastsignal 2.10 ms Batteriespannung 13.80 V Fehler aufgetreten vor 0.00 h
Maximalwert ueberschritten Abgasrelevanter Fehler (nach Entprellung MIL Ein) Fehler momentan vorhanden statischer Fehler-------------------------------------------------------------
15 Lambdasondenalterung Periodendauer
Error frequency : 5 Logistic counter: 27
Motordrehzahl 1360.00 /min Lastsignal 2.00 ms Batteriespannung 13.70 V Fehler aufgetreten vor 0.00 h
Maximalwert ueberschritten Abgasrelevanter Fehler (nach Entprellung MIL Ein) Fehler momentan nicht vorhanden sporadischer Fehler-------------------------------------------------------------
62 Aussetzererkennung Summenfehler
Error frequency : 9 Logistic counter: 39
Motordrehzahl 600.00 /min Lastsignal 1.85 ms Motortemperatur 108.75 Gr C Fehler aufgetreten vor 0.00 h
Maximalwert ueberschritten Abgasrelevanter Fehler (nach Entprellung MIL Ein) Fehler momentan nicht vorhanden sporadischer Fehler-------------------------------------------------------------
54 Aussetzererkennung Zylinder 5
Error frequency : 9 Logistic counter: 39
Motordrehzahl 600.00 /min Lastsignal 1.85 ms Motortemperatur 108.75 Gr C Fehler aufgetreten vor 0.00 h
Maximalwert ueberschritten Abgasrelevanter Fehler (nach Entprellung MIL Ein) Fehler momentan nicht vorhanden sporadischer Fehler-------------------------------------------------------------
57 Aussetzererkennung Zylinder 8
Error frequency : 9 Logistic counter: 39
Motordrehzahl 600.00 /min
Lastsignal 1.85 ms Motortemperatur 108.75 Gr C Fehler aufgetreten vor 0.00 h
Maximalwert ueberschritten Abgasrelevanter Fehler (nach Entprellung MIL Ein) Fehler momentan nicht vorhanden sporadischer Fehler-------------------------------------------------------------
56 Aussetzererkennung Zylinder 7
Error frequency : 1 Logistic counter: 37
Motordrehzahl 1040.00 /min Lastsignal 2.25 ms Motortemperatur 82.50 Gr C Fehler aufgetreten vor 0.00 h
Maximalwert ueberschritten Abgasrelevanter Fehler (nach Entprellung MIL Ein) Fehler momentan nicht vorhanden statischer FehlerLast edited by Ezra; 08-09-2012, 14:39.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Ape View Post
Mitäs noista voi päätellä? Autona tuo sigun e46. Olin lukevinani että olisi harvinaista tuo lambdojen hajoaminen. Autoon vaihdettu käytännössä kaikki imuvuotoja aiheuttavat osat. Tyhjäkäynti ruvennut seilaamaan kylmällä koneella nyt kun ilmat viilentynyt. Auton saa sammumaankin kun oikein varovasti kaasuttelee samaan tahtiin kun tyhjäkäynti seilaa. Välillä auto taas tuntuu paljon pirteämmältä, eikä tuota tyhjäkäynnin seilaamista aina ilmene.
Leave a comment:
-
-
Mitäs noista voi päätellä? Autona tuo sigun e46. Olin lukevinani että olisi harvinaista tuo lambdojen hajoaminen. Autoon vaihdettu käytännössä kaikki imuvuotoja aiheuttavat osat. Tyhjäkäynti ruvennut seilaamaan kylmällä koneella nyt kun ilmat viilentynyt. Auton saa sammumaankin kun oikein varovasti kaasuttelee samaan tahtiin kun tyhjäkäynti seilaa. Välillä auto taas tuntuu paljon pirteämmältä, eikä tuota tyhjäkäynnin seilaamista aina ilmene.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Cell View PostSatelliiteissa voi olla myös koodia, esim. päävirtakaapelin kunnonvalvonta tekee vain toiseen b-pilarin satelliittiin koodin ja polttaa silti bägivaloa.
Onko tosiaan tuo SZL ainoa jossa on vikakoodi koko autossa?
Leave a comment:
-
-
Satelliiteissa voi olla myös koodia, esim. päävirtakaapelin kunnonvalvonta tekee vain toiseen b-pilarin satelliittiin koodin ja polttaa silti bägivaloa.
Onko tosiaan tuo SZL ainoa jossa on vikakoodi koko autossa?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Supa View PostYksikkönä siis steering columi (SZL) eli mihin tulee viikset kiinni ja missä ohjauskulma-anturi. Ei varsinaisesti liity mitenkään airbägin toimintaan.
Joten kuten Cell totesikin, lue vikakoodit airbägi moduulilta. SGW eli safety gateway module.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Jiilii View PostElikkä tätä vikakoodia pukkaa.
Joten kuten Cell totesikin, lue vikakoodit airbägi moduulilta. SGW eli safety gateway module.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Jiilii View PostMoi
Eli E61 airbagin valo palaa.Antaa vikanoodia 94DD FAULT IN ALARM SYSTEM.
Kuittauksen jälkeen ei heti vikakoodi palaudu,mutta n.vuorokauden sisällä palautuu ja aina startatessa ei ikinä ajossa.Löysin Puolalaisen foorumin ,jossa asiaa oli käsitelty ja siellä käskettiin vaihtaa osa
Coil spring cartridge 61319129499,Laakkoselta sai sitä nimellä kellojousi.
Osa vaihdettu,mutta ei vaikutusta.
Leave a comment:
-
Leave a comment: