Nyt, kun alkaa olla BMW tutumpi, kyselen:
Millaisia tietokoneliitäntöjä on tarjolla? Mulla on läppäri ja kytkisin sen autoon lukiakseni auton sähköistä sielunelämää.
Linkkejä? Kokemuksia?
Autoni on 528 v.1997, siis E39.
Nyt, kun alkaa olla BMW tutumpi, kyselen:
Millaisia tietokoneliitäntöjä on tarjolla? Mulla on läppäri ja kytkisin sen autoon lukiakseni auton sähköistä sielunelämää.
Linkkejä? Kokemuksia?
Autoni on 528 v.1997, siis E39.
Millainen liitäntä tietokoneen ja moottoritilan pyöreän liittimen välillä? INPA on ohjelma vai? Esimerkki laitteistosta ja ohjelmasta? WIndows -Vista -Win7 ?
Mistä saa Suomesta?
DDE antaa seuraavan vikakoodin heti kun laittaa virrat päälle.
- 4203 glow control unit
Luettu INPA:lla.
Hehkujen ohjainyksikkö, on sitten vittumainen vaihtaa tuosta mallista.
BMW Service P.o4oo925441 [email protected] Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Tommoset arvot sain tulostettua. Kertokaas, onko ok, vai mistä vikaa haetaan kulutukseen.
Ei toi maffi näytä arvojen puolesta vielä loppu olevan, joskin pientä väsymisen merkkiä ehkä on. Voihan se silti olla syypää korkeahkoon kulutukseen. Yks juttu vois olla myös se jos kone käy alilämpöisenä. Tuntuuko termostaatti toimivan ok? Lämpeneekö kone nopeasti?
Morjens !
Tuli ostettua ElmScan 5 compact lukija/softa, ei suostu lukemaan mun autosta koodeja.
Onko kellään kokemusta moisesta vehkeestä?
Kertokaa nyt helvetissä millä laitteella onnistuu tohon "kiisseliin"...
Morjens !
Tuli ostettua ElmScan 5 compact lukija/softa, ei suostu lukemaan mun autosta koodeja.
Onko kellään kokemusta moisesta vehkeestä?
Kertokaa nyt helvetissä millä laitteella onnistuu tohon "kiisseliin"...
"toivomuspotentiometri" on todella onneton suomennos, mutta kyseessä lienee hyvinkin suurella todennäköisyydellä kaasuläpän asentotunnistin, joka on integroitu kaasuläppään. Pura läppä irti ja pistä osiksi jos mahdollista niin voit saada vian korjattua, jos ei niin suoraan ehjä tilalle.
Alkaa koko topic olla muutenkin melkoinen toivomusnurkka omalla käyrästöllä.
E39 530dA -02 M-Sport E53 X5 3.0dA -06 Sport * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia. Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment