Announcement

Collapse
No announcement yet.

Inpa:lla kämmäystä...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • superb
    Bimmer Enthusiast
    • Aug 2005
    • 2827

    #61
    Antaa erroria, jotakin saksaksi
    Muut moduulit pelaa ihan ok..

    Comment

    • ruupanen
      Bimmer Enthusiast
      • Oct 2006
      • 5155
      • Joensuu

      #62
      Mitkähän vaatimukset compuutterilta inpa softalla ? Ois pari läppärin raatoa tiedossa, mutta ei uskalla ostaa ennekuin tietää minkä verran tehoa ohjelma vaatii.
      E30 cabriolet(½), E46 cabriolet(½), E61 535d M-sport, E91 330 xd M-sport

      Vikakoodien lukemista ja pieniä koodailuja Joensuun seudulla. Myös VAG, muille merkeille autocom. Yv tai O44 533 2446 tavoittaa.

      Comment

      • kehveli
        Bimmer Fanatic
        • Oct 2005
        • 276
        • Lappeenranta

        #63
        Pystyykö tuolla inpalla muuttamaan keskuslukon asetuksia tai mitään muita asetuksia. esim. saattovalot?

        Vai pitääkö NC-experttiä käyttää tähän. Mistä myös löytyisi ohjeita ohjelman käyttöön.
        Entiset autot: paljon malmikasoja ja sitten yks mersu ja föördi
        Nykyiset kehonliikuttimet: X5 3.0D, 325i

        Comment

        • Moonshine
          Bimmer Enthusiast
          • Aug 2003
          • 1018
          • Järvenpää

          #64
          Originally posted by kehveli View Post
          Pystyykö tuolla inpalla muuttamaan keskuslukon asetuksia tai mitään muita asetuksia. esim. saattovalot?

          Vai pitääkö NC-experttiä käyttää tähän. Mistä myös löytyisi ohjeita ohjelman käyttöön.
          Inpalla ei onnistu mutta käsittääkseni NCS Expertillä pitäis monenkin toiminnon aktivoinnin/deaktivoinnin onnistua. Noiden ohjeiden perään olen itsekin kysellyt siellä täällä...
          "If you are going through hell, keep going." - Sir Winston Churchill

          Comment

          • Esal
            Bimmer Enthusiast
            • Mar 2009
            • 1344
            • Lempäälä

            #65
            Originally posted by kehveli View Post
            Pystyykö tuolla inpalla muuttamaan keskuslukon asetuksia tai mitään muita asetuksia. esim. saattovalot?

            Vai pitääkö NC-experttiä käyttää tähän. Mistä myös löytyisi ohjeita ohjelman käyttöön.
            Tarkoitatko sellaista saattovaloa kun virrat sammuttaa ja lähtee autosta niin jää valot hetkeksi? Ei kai E46 saa ohjelmoitua automaattisesti syttyviä, mut se käsin sytytettävähän siellä pitäis olla valmiina. (Sammutuksen jälkeen nyppää kaukovalovilkkua niin jää lähivalot päälle)
            *** E53 X5 3.0d 2005 ***

            Comment

            • Carbonfiber
              Bimmer Enthusiast
              • Oct 2005
              • 5226
              • Hki 43

              #66
              Nyt on pelit ja pensselit ja kyllä toi INPA pikkuhiljaa rupeaa "aukeamaan". Vieläkään ei taida olla minkäänlaista "tutorialia" saatavilla eli pitää mennä yrityksen ja erehdyksen kautta?

              Se mikä jäi päällimmäiseksi vaivaamaan on huoltojen nollaus. Eli onnistuuko esim. E90:sen eri huoltojen nollaus jostain valikosta eli en halua kaikkia huoltoja nollata vaan yksitellen?
              Mercedes-Benz C300eT Business AMG '23 CO2 13g/km | 275Nm/litre
              Z3 Roadster 2.8 '98
              isoäidin yk-bemari CO2 225 g/km | 98Nm/litre
              ALPINA B10 V8 Touring #152 '99 CO2 320 g/km | 104Nm/litre
              Land Rover Discovery Series II V8i '01 CO2 397 g/km | 86Nm/litre
              Porsche 911 Turbo '01 CO2 309 g/km | 156Nm/litre



              - BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa - / Long live VaasaConnection & Team -Helsingby Tallit-

              Comment

              • Pasa
                Bimmer Rookie
                • Jun 2009
                • 71
                • Keski-Suomi

                #67
                Originally posted by ruupanen View Post
                Mitkähän vaatimukset compuutterilta inpa softalla ? Ois pari läppärin raatoa tiedossa, mutta ei uskalla ostaa ennekuin tietää minkä verran tehoa ohjelma vaatii.
                mulla on vanha fujitsun lifebook pentium 3:n ja muistia vissiin vaan joku 256MB. Hyvin pyörii, mutta onhan se kuitenkin pena.

                Comment

                • Esko
                  Bimmer Enthusiast
                  • Sep 2002
                  • 11685
                  • Kouvola

                  #68
                  Mistä noi huoltovalot pääsee nollaamaan?

                  Comment

                  • O.J
                    Bimmer Rookie
                    • May 2007
                    • 66
                    • Helsinki

                    #69
                    Originally posted by Esko View Post
                    Mistä noi huoltovalot pääsee nollaamaan?

                    Instrument Cluster - kohdan alta pitäisi löytyä...

                    Comment

                    • takahiki
                      Bimmer Fanatic
                      • Jul 2004
                      • 203
                      • home

                      #70
                      Onkohan kellään gurulla tietoa että mitä kohtaa siellä tiedostossa pitää rukata että saisi tason säädön varoitusaikaa muutettua pidemmäksi, tuntuu että kompressori toimii ihan ok mutta heittää monesti varoituksen i-driveen mikä ilmeisesti johtuu liian pitkästä nostoajasta.
                      Toden näköisesti kompura menee jolloinkin vaihtoon mutta ajellaan nyt niin kauan kuin toimii, haittana vaan tuo varoitus ilmo

                      Comment

                      • Clavurion
                        BTCF Member
                        • Feb 2005
                        • 9157
                        • Oulu

                        #71
                        Originally posted by takahiki View Post
                        Onkohan kellään gurulla tietoa että mitä kohtaa siellä tiedostossa pitää rukata että saisi tason säädön varoitusaikaa muutettua pidemmäksi, tuntuu että kompressori toimii ihan ok mutta heittää monesti varoituksen i-driveen mikä ilmeisesti johtuu liian pitkästä nostoajasta.
                        Toden näköisesti kompura menee jolloinkin vaihtoon mutta ajellaan nyt niin kauan kuin toimii, haittana vaan tuo varoitus ilmo
                        Kompurahan siellä vetelee viimeisiään. Tuo aikarajoitus on ihan sen takia, että ei käräytä sitä kompuraa. Tasonsäädön herjan varmaankin saa pois näkymästä, mutta en tässä tapauksessa lähtisi sitä puukottamaan.
                        E39 530dA -02 M-Sport
                        E53 X5 3.0dA -06 Sport
                        * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
                        Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.

                        Comment

                        • markok
                          Bimmer Enthusiast
                          • Oct 2002
                          • 3018
                          • Kuopio

                          #72
                          Onko tuo e39 touringin ilmajousituksen säätö sellainen homma, että siihen ei pysty yksityiskohtaisia ohjeita antamaan? Valikon kyllä löysin missä ilmeisesti perän korkeutta saisi muutettua, mutta en uskaltanut mihinkään arvoihin koskea kun tässäkin topicissa on varoiteltu, että saattaa jäädä vinoon koko auto. Inpassa ei taida olla toimintoa millä saisi tallennettua lähtötilanteen muistiin ja tarvittaessa palauttamaan sen jos jokin menee pieleen?

                          Mitenkäs noita adaptaatio arvoja pystyy Inpalla nollaamaan ja mikä on oikea järjestys, ettei tule ylimääräisiä koodeja?
                          BMW 530iA Touring -05

                          Comment

                          • arska84
                            Bimmer Enthusiast
                            • Mar 2006
                            • 1356
                            • Seinäjoki

                            #73
                            Eilen yritin kaverin E34:sta lukea vikakoodeja kun ABS-valo oli palanut joku päivä ja välillä auton kierrokset vaeltaa. Eipä vaan löytynyt mitään vikakoodeja autosta. Kai tuossa nyt vikamuisti pitää olla? Auto BMW 525 24V -92 ja Inpaa käytin.
                            BMW PREMIUM

                            BMW E46 318

                            Comment

                            • Clavurion
                              BTCF Member
                              • Feb 2005
                              • 9157
                              • Oulu

                              #74
                              Originally posted by arska84 View Post
                              Eilen yritin kaverin E34:sta lukea vikakoodeja kun ABS-valo oli palanut joku päivä ja välillä auton kierrokset vaeltaa. Eipä vaan löytynyt mitään vikakoodeja autosta. Kai tuossa nyt vikamuisti pitää olla? Auto BMW 525 24V -92 ja Inpaa käytin.
                              Saitko ylipäätään yhteyttä purkkeihin? Onko sinulla ADS-piuha käytössä? Noissa vanhemmissahan diagnostiikkaväylä on erilainen.
                              E39 530dA -02 M-Sport
                              E53 X5 3.0dA -06 Sport
                              * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
                              Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.

                              Comment

                              • arska84
                                Bimmer Enthusiast
                                • Mar 2006
                                • 1356
                                • Seinäjoki

                                #75
                                Originally posted by Clavurion View Post
                                Saitko ylipäätään yhteyttä purkkeihin? Onko sinulla ADS-piuha käytössä? Noissa vanhemmissahan diagnostiikkaväylä on erilainen.
                                En saanut mihinkään yhteyttä. Vikakoodeja kun luin niin ei kumminkaan valittanut sitä että pitää olla virrat päällä että kyllä kai jotain yhteyttä sai.. Mikäköhän on ADS-piuha? Jartsa02:lta oon ostanu ton piuhan.
                                BMW PREMIUM

                                BMW E46 318

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎